Jinden...
Evet hazirlanip pratik odasina gittik. Orada kizlari izleyecektik. Oda gore baskana fikir sunacaktik. Mesela su kiz ana dansci olabilir falan filan diye. Neyse gittik. Jisoo oyle guzel bakiyoki. Korkak korkak yerim.
Roseden...
Evett. Mukemmel cunku suan jimin bana bakiyo ve siritiyo. Neymis ben guzel dans edemezmisim. Neymis beceremezmisim bende o kapasite yokmusmus. Sen gelde onu kulahima anlat çemen shii.
Lisadan...
Hayir. Ben bu erkekleri gercekten anlamiyorum. Bzi jungkookla sanki 40 yillik arkadasmisiz gibi iyi anlasiyorduk simdi ise bana yapamazsinbeceremezsin cok zayifsin hemen biyerin kirilir falan diyo. Tek bir cevabim vardi. S A N A N E ¿¡
Jennieden...
Rm cok sekerdi yerim yha. Gamzene kurban senin. Jdjdjs. Benim tek bir amacim vardi. Rm' e daha yakin olabilmek icin ana rapper olucaktim. Evet bugun gorevler veriliyordu. Lisada baya iyi rap yapiyo. Onunla konusucam. Benden iyi olmasin. Jsjsjs. Unniesini dinlesin. Yoksa RMle programlarda o rap doyler sonra ben yurtta oturur televuzyondan bunlari izlerim. Neyse biz soyunma kabinlerine girdik. Su takimlardan giyindik.
Rose penbesini giydi lisa beyazini giydi bende siyahini oydim. Jisoo unnie alti tayt versiyonundan giydi. Ustu rose ile ayniydi. Sonra gectik ve su dansi yaptik.
Baya begenmislerdi. Ama tam tahmin ettigim gibi. Lisayi baya begenmislerdi.
Jungkooktan..
Dilim kopsun emi abi lisa hayatimda gordugum en iyi dans eden kiz cikti.
Jiminden...
Bence rosede benim gibi lider dansci olmalidi. Baya iyiydi.
Rmden...
Jennie evet iyiydi fakar lisa ve rose kadar deil. Ama jennie ve lisayi bir kere rap yaparken dinkedim vok yetenekliler.
Jinden...
Jisooda benim gibi en iyi dans eden deil. Ama en tatlilari bence. Aagg cookseell kizz.
Lisadan...
Biz dans etmeyi birakmistik. Ve bize verilen wonder girlsun ( emin deilim)eski bir sarkisi olan so hati kendimize gore soylemeye basladik.
Jungkooktan...
Kizlar baya iyiydi. Bence bizi bile gecerlerdi. Neyse o anda bir sey farkettim. Suga hyungun bakislari lisaya cok anlamli bakiyordu...
Eee pikacularim nail gidiyo??
We purple you...
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜