Eğer en az aktif biri varsa, ki ben yorumları göremediğimden bilmiyorum, yorum yapsın :D Çünkü bir kaç güne internetimiz gelecek, görme şansım da olacak agdklfky.
Konu bulmakta zorlanıyorum. Ben de nasıl tanıdım-tanıdınız hakkında bir şey yazmak istedim. Ben Nicki Minaj'ı NR1 Tv'de yeni çıkanlar listesinde görmüştüm. 3. sınıf ya da 2. sınıftım. İngilizce şarkılara takmıştım. Daha sonra Ankara'ya gittim. Kuzenimle beraber şarkılara baktık, benden bir yaş küçüktü.
Super Bass şarkısını buldum, gördüğüm şarkı da buydu zaten sgfladkf, tüm hafta hatta aylarca ağzıma takılmıştı, sözleri hala çok hoşuma gidiyor. Daha sonra başka şarkısınu gördüm Will.i.am ft. Nicki Minaj - Check it out Küçükken ben bu şarkıyı zaten dinlemiştim.
Bu sayede Nicki Minaj'ı tanıdım. Büyüdükçe daha çok sevdim ve hayranlarına barbz dendiğini 5. sınıfta öğrendim. Okuldaki tek barbz -barb- bendim.
Daha sonra Barb olan bir çok kişiyle tanıştım. Ben küçüktüm ve bana barb değil de barbz dedim diye dışladılar. Tüm gün ağladım. Şimdi onlardan biri Hazal adında bir arkadaşım. Benden büyük ama çok güçlü bir kız.
Nicki dinlememeye başladım, dışlanınca gerçekten psikolojik olarak baskı altına girmiştim. Ve 5. sınıfım bok gibi geçti itiraf etmeliyim. Cidden çok zor anlar yaşadım.
6. sınıfa kadar daha az bağımlısı oldum. Hala okuldaki tek barbz bendim. Super Bass' i bilen kendi kendine marş adını verip ezberleyebilip söyleyen kişi tek bendim. Ve kendi kendime güçlü oldum ve Hazal'la arkadaşlık kurdum, benden özür diledi, kendisi dünyanın en iyi ablası ve arkadaşı.
6. sınıfta birini Ken yaptım, birine dinlettim ve üç kızı da barbz yaptım, Nicki albümlerini alıp dinlemeye başladım, The Re-Up ve Roman Reoleded (nası yazılıyo hala bilmiyorum. agjfşgi) Deluxe Edition aldım.
Nicki'den başka kimseyi sevmemeye başladım ve Lana Del Rey'in müziğini denedim. Zor zamanlarımda beni rahatlatan tek müzik onundu, ve ben o kadını annem gibi sevmeye başladım. Nicki'yi hala çok seviyordum. Biri annem biri hayatımdı. Hala da öyle.
Nicki Minaj sözleriyle, verdiği cevaplar ve derslerle hayatımken, Beni güçlü olmamı sağlayan da annem oldu.
Çok değişik bir hikaye bence aghdlf. Sizinkini de merak ediyorum :D
not olarak diyorum 7. sınıfım sanki yıllar önce olmuş gibi yazmışım afdkkşfşg :d