Bir Hikâye ve Bir Kadın

10.6K 142 96
                                    


Küçükken okulda çok dışlanması, kimsenin onunla arkadaşlık kurmaması ve erkeklerin onunla dalga geçtiği bir hayatı vardı. Okulda böyle olaylar karşısında dirençli durmak imkansız gibi bir şey çünkü siz fark etmeseniz de psikolejik olarak büyük bir yıkımın içinde olursunuz.

- " Erkekleri ve diğer her şeyi bırakın sadece okula gidin, okuyun " -

~ Nicki Minaj

Babası tam bir alkolikmiş ve annesi ile Nicki'yi evi yakarak öldürmeye kalkmış.

- " Babamı sevmiyorum. " -

~ Nicki Minaj

Babası ve annesi Nicki Minaj 5 yaşındayken İngiltere'de ev bulmak üzere 5 yıllığına gitmiş. ( Fakir olduklarından dolayı iyi bir hayata sahip ola bilmek için ev bulmaları gerekiyormuş Trinidad bir ada ve orada iş imkanları yokmuş. )

7 kere tecavüze uğradığı söyleniyor oysa ki 1 kere uğramış ve uğramadan da kurtulmuş.

Bilim Adamları tarafıdan araştırılan " ünlülerin yaşamları" sırasında en kötü hayatı yaşayan ünlü Nicki Minaj seçilmiş.

TEMEL BİLGİLER

Memesinde ya da kalçasında silikon yoktur bir kere spor yaparken kalçasının küçüldüğünü fark edince spor yapmamaya hatta nefret etmeye başlamış.

- " Spor yapmıyorum ve nefret ediyorum bir kere denedim ve kalçamın küçüldüğünü gördüm bu nedenle spor yerine sağlıklı besleniyorum. " -

Gerçek adı : Onika Tanya Maraj

!! ilk female rapper !!

Billboard kraliçesi olarak geçiyor.

Twerk kraliçesi.

Kendine ait tarzıyla çok konuşulan ama uzun süre sürmeyen bu konuşmaların ön yargıya dönmesi Nicki'yi uzun bir psikolejik sorun sürecine soktu. Bunu şu şekilde açıkladı:

- " Kendi tarzımı yarattım ve bunu seviyorum. " -

Bu süreci Madonna yardımı sayesinde atlattı ve aynı zamanda Miley Cyrus'ta böyle bir süreç geçirdi ve bunu da Madonna sayesinde atlattı.

- " Tarzımın eleştrilere alınmasını umursamıyorum " -

İLK VEVO REKORUNU " STUPİD HOE " ŞARKISIYLA GEÇMİŞTİR.

Nicki Minaj bir çok ünlü tarafından düet yapılmayı istenen kişidir.

Taylor Swift :

- " Nicki Minaj ile düet yapmak için tarzımı bile değiştire bilirim. - "

THE OTHER WOMAN adlı filmde Lydia asistan olarak rol aldı.

Justin Bieber - beuty and the beat - düetleri bulunmakta.

Pembe rengi çok seviyor ve bu da eleştriye alınan yönlerinden.

Bir çok alt karakteri var bunu şu şekilde açıklıyor :

- " Bambaşka kişiliklerim olduğunu düşünüyorum. " -

Bunlardan en ödnmlisi ve öldüğü söylenen Roman Zolanski. Savaşçı, güçlü karakteri. Ve bir tanesi Harujuki Barbie bu da barbie alt karakteri daha bir çok var ama en önemlisi bu ikisi olarak biliyorum.

Minajesty, va va voom, pink friday ve pills and potions şarkısında çıkan parfümleri toplmda 4 adet fakat farklı türleriyle 6 adet parfümü bulunmakta.

2004 yılında Lil Wayne keşfetti. En desteklenen ilişki Drake ve Nicki yani Dricki.

En sevdiği ayakkabısı Lil Wayne'in aldığı 4 milyonluk ayakkabısı.

- NİCKİ MİNAJ -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin