Kendisi Okulun Sahibi

52 7 2
                                    

Sınıfa çıktık.Ecemle beraber cam kenarındaki sıramıza oturduk.
Ben çantamdan kitaplarımı çıkartırken Ecem bana bir soru sordu.

" canım,sen takma kafana tamam mı?" Dedi .bende içimden ne kadar düşünceli bir kız diye geçirdim.

Bende ona " olur" dedim.Tam o sırada yanımıza bir kız geldi
" Ooo!Ecemcim sende hemen yeni gelenlerle arkadaş oluyorsun olmaz böyle." Dedi.Ecem lafa atlicakken ben girdim .
" sana mı kaldı ,ister arkadaş olur ,ister olmaz o onun bileceği şey"
dedim.Ecem bana teşekkür edermiş gibi baktı.Bende ona kafa salladım.

" vayy ,vay,vay demek öyle sümüklü sarışın"dedi .Bu sefer Ecem lafa atladı.
" Bak sana düzgün bir dille defol!git burdan diyorum ,gitmessen ne olur görürsün." Dedi  .bende onu onaylarmışcasına ona baktım.

O kız bize tam birşey diyecekken arkadan  şempanze kılıklı mal geldi .

"  ooo !aptal sarışın hanım kavga mı ediyor vayy"
" ne o beğenemedin mi?"dedim .Oda ters ters bakım yerine gitti.O kızda zaten biz konışurken tüymüştü.pis gıcık şey.Aklımdaki soru ile Ecem'e döndüm.
" Ecem ,bu kızın adı ne ?"
" mihriban " dedi ve ekledi.

" ha birde şu senle kavga eden çocuğun eski sevgilisi ,sen boşver onu egoistir biraz "

" o çocuğun adı ne peki,fırsatım olmadı sormaya "dedim Ecem ilk o çocuğa bakım bana döndü.
" Bulut Ak, kendisi okulun sahibi "dedi .demek okulun sahibi oyüzden böyle .

Biz konuşurken hoca derse girdi.


KOLEJ'DEKİ AŞKIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin