Kızı çekip rüzgarın dudaklarına yapışmam bir oldu.Ne yaptığımı bende bilmiyordum.Sanırım içkinin etkileriydi bunlar. İlk defa birini ben öpüyordum. Heyecandan elim ayağım birbirine girmişti.Ne hissedeceğimi bilmiyordum duygularım karmakarışıktı. Hemen geri çekildim ve arkamı dönüp gidiyordum o kadar dalgındım ki Rüzgar'ın arkamdan geldiğini bile farketmemiştim.Elimi tutup durdurdu beni.Ben yüzüne bile bakamıyordum utançtan, yanaklarımın kızardığına adım gibi emindim.Elini çeneme koyup başımı yukarı kaldırdı ben aşağı indirmeye çalışırken yüzüne bakmaya zorladı.
- Pişman mısın.
- Be benn bilmiyorum.Özür dilerim biraz içtim böyle birşeyi nasıl yaptım bilmiyorum.Özür dilerim gerçekten sevgilinlede aranı bozmak istemiyordum.Ya ben ne diyeceğimi bilmiyorum benim eve gitmem gerek geç oldu dedim . Evet böyle durumlarda fazla konuştuğum oluyordu.Saçmalamam da ayrı birşy tabi.
Gitme bana gel bizde kalırsın.Hem geceye orda devam ederiz.Ne dersin dedi piç smile gülümsemesiyle.
Bu kadarını beklemiyordum.Gerçekten az önce onu öptüğüm için çok pişman olmuştum.Nasıl biriydi ki bu tamamen yanlış anlamıştım.Beni kıskandığını fln düşünmüştüm gerçekten ne kadar aptaldım 1 hafta da nasıl buna inanabilmiştim ki. Onu bırakıp Özgür lerin yanına zorlukla gidebilmiştim.Özgür bu halimi görünce hemen ne olduğunu sormuştu endişelenmişti benim için sadece beni burdan çıkarmasını istemiştim ondan dışarı çıkıp arabaya doğru ilerledik.Özgüre beni bir yere götürmesini istedim hava almaya ihtiyacım vardı.Deniz kenarına getirdi beni arabadan dışarı attım hemen kendimi. Biraz daha iyi olduktan sonra eve geldik Özgür arabada hiçbirşey sormadı ama yarın ona herşeyi anlatacağıma söz vermiştim.Araba dan inip eve girdim annem uymuştu bu benim içn bir avantajdı tabi. Üzerimi değiştirmeden direk yatağa attım kendimi.
Yaptığımdan pişman değildim nasıl biri olduğunu öğrenmiştim ve bunun için mutluydum.Bir şey daha vardı evet Rüzgar bana onları söylediğinde çok fazla etkilenmemiştim bu kadarı benim için çok azdı yıkılacağımı düşünüyordum ama açıkçası pek umrumda olmamıştı.Özgür ona şimdiden güveniyordum, sanırım iyi bir arkadaştı ama bunun için biraz erkendi hemen bunu söyliyemezdim.
Alarmın çalmasıyla uyandım hazırlandım ve erken çıktım evden Özgür le buluşacaktım.Buluşacağımız yere gittim ve onu beklemeye bşladım.Konuştuk ve okula geldik Özgür sınıfına gitti bende merdivenlerin ordaydım ve Rüzgar çıktı karşıma çekilebilirmisn dedim.
- çekilmezsem ne olur.
- İnsanca birşey söyledim sana.Çekil.
- Bırak kız geçsin Rüzgar.
arkamı döndüğümde konuşan Can dı.Rüzgar önümden çekildi Can la birlikte sınıfa geçtik.Sırama geçip oturdum.Can arkamdan geldi bugünlük burda oturabilirmiyim dedi. Bende ona gülümseyerek oturabilirsin dedim.
Oturmadan önce yere eğilip birşey aldı ve oturdu.
- Sanırım bu senden düştü.
elindekine baktığımdan eskiden çekildiğim bir fotoğraf olduğunu gördüm.
- evet teşekkür ederim dedim. Almak için elimi uzattığımda geri çekti ve fotoğrafı incelemeye başladı.
- Bu sen misin ?
- Evet eski halim yani çok eski değil geçen yıldan.
- ŞAka yapıyor olmalısın nasıl bu kadar değişebildin.Bu kadar güzel olabilmen imkansız.
sadece gülümsemekle yetindim.