3 ay sonra
Aradan 3 ay geçti.Gözlüklerimden kurtulmuştum onlar yerine lens kullanmaya başlamıştım renksizdi ama gözlerimi çok seviyordum hatta eskiden tek sevdğim yerimdi.Artık herşeyimi seviyordum kilolu değildim,sivilcelerim yoktu.Aynaya baktığımda kendimden nefret etmiyordum hatta seviyordum çok güzel olduğumu düşünüyordum kendimle barıştım. Evrimin insan olarak şekil bulmuş haliydim. Ve bakalım okuldakiler benim hakkımda ne düşüneceklerdi.Beni bir ezik olarak göreceklermiydi acaba ? Ya da popüler olacakmıydım ? En çok merak ettiğimse artık bir arkadaşım olabilecekmiydi ? Ha bide hoşlandığım çocuğun beni nasıl bulacağı da vardı. 2 gün sadece ' gün kalmıştı sorularımın cevapları için.
Son bir gün. Heyecendan alışveriş yapmayı unutmuştum kendim değişmiştim kıyafetlerimin de değişmesi gerekiyordu tabi.Hemen hazırlnıp dışarı çıktım. İlk işim elbise almaktı ilk defa bu duyguyu tadacaktım.Evet ilk defa olacaktı bu.İstediklerimi aldım şort ayakkabı tişört fln almayı unutmadım tabiki.Yarın için giyeceklerimi şimdiden hazırlamıştım.Evet biz fakirdik.KEndim değişmemle beraber hayatım da değişmişti.Bütün yaz çalışıp para biriktirmiştim.Annem kocasından boşanıp yeni bir iş bulmuştu çok iyi para veriyorlardı.Babam yıllar önce ölmüştü annem başka biriyle evlenmiş ti kocası dememin sebebi oydu. Annem benim için evlenmişti babasız ve parasız kalmayalım diye.Ama o adam da ayyaş çıkmıştı eve para getirmiyordu.Herneyse o adam kurtulmuştuk işte.Eve geldiğimde yorgunluktan ölmek üzereydim.Hemen duş alıp yemek yiyip uyudum.
multimedia da ada nın yeni hali var.