Prezentare .....

10 0 0
                                    

Buna!!Eu sunt Sophia ....Am optsprezece ani,locuies c in Alba Iulia și sunt orfana de ambii părinți ....duc o viața grea și cumplita ..Eu ,sunt bolnava ,sufăr de o boala foarte grea :cancer osos ,o boala care îmi macină oasele .Am fost la scoala ,in ciclul primar când am aflat ca sufăr de boala asta ..Eram o fetița vesela ,sociabilă ,cuminte ,credincioasa și îndrăzneața ...Aveam vreo opt ani și mă jucam afara tot ce stiu era ca jucam fotbal și am căzut ,apoi mi am dat cu fata de pământ și am leșinat ...După accidentul asta ,mi am frânt osul ,am trecut și printr o operație .... a fost greu ,mai ales ca nu am avut părinții lângă mine ,care sa mă îndrume și sa mă ocrotească ,dar știam un singur lucru :ca Domnul Isus mă veghea mereu și mă întărea ,cum făcea cu toți copiii și mama mea din ceruri ,Măicuța Domnului ,care îmi asculta fiecare rugăciune ...Încet îl cu încetul , am încercat sa uit totul ,am rămas fără picior ,merg in cărutul cu rotile și mă plimb prin spitalele lumii ... Toate lacrimile mă poposesc arunci când mă gândesc la ei ..la iubiții mei părinți și l a terenul de joaca ,de acum zece ani de zile ...Am intrerupt și scoala ca sa pot merge și sa pot avea o noua viața ...de aceea am doar 3 clase făcute ....

Sophia.....Where stories live. Discover now