Capitolul 3

5 0 0
                                    

Așa au trecut anii ...anii frumoși ai copilăriei ,termi nasem grădinița și am fost înscrisă și la scoala ,in 2007 ,am început clasa întâi ...eram o fetița drăgălaș a cumințică ,trista (mă gândeam in fiecare zi la mama ,care mă veghea din ceruri ) și mă gândeam mă anii copilăriei care pe zi ce trece deveneau tot mai chinuitori ...Îmbrăcată in uniformă ,cu parul despletit ,negru ca abanosul,opincutele negre și fundița roșie pe cap ,cu ghiozdanul in spate ,am devenit școlărița ....Așa am fost in prima zi ...Buni mi a dat sfaturi ,sa fiu cuminte la scoala,sa ascult și sa învăț ,pt ca scoala e cea mai importantă in viața noastră ...Fara ea nu se poate in viața !!!Asezata in prima banca ,răsfoiam manualele cu emoție și tristete ,iar toți copiii se holbau la mine ,deși eram o fetița cuminte și îngrijită ,eram ...orfana ...Direct oarea știa lucrul acesta ,de aceea m a mutat intr o alta clasa ,clasa IA (scolarierii ) .Clasa se afla la etajul doi ,lângă clasa a 2 a și pregătitoare C ..In clasa aceea se aflau zece copii ,cu mine unsprezece .Toti erau săraci și orfani ,unii dintre ei ...Nu prea eram prietenoși ,dar ne ajutam unul pe altul ..Erau mai multe fetițe și restul băieței .. 6 fetițe și 5 băieței ...Co piii m au întâmpinat cu drag ,a fost ceva frumos sa fiu in clasa lor ..Doamna învățătoare ,Mirela Cos ,o doamna foarte buna ,mai mult se juca cu noi și ne făcea sa zâmbim ,iar pe cei doi frați gemeni săraci le aducea mereu dulciuri ,haine ,jucării și rechizite gratuite ...Erau gemeni :fetița și băiețel .Sonia și Sorin ..Tatăl lor bea mult și ii bătea ,iar mama lor era foarte bolnava ..avea cancer osos ..și era pe moarte .. erau triști ,abia dacă aveau ce mânca .Eu ,o fetița darnica ,le dădeam mâncarea mea și numai cu ei stăteam prin pauze și vorbeam ,câteodată și dădeam și le am spus povestea mea ....Mi au spus un lucru care efectiv m a șocat :Când  mama lor era însărcinată ,a aflat ca are gemeni ,o fetița și un băiețel .A vrut sa ii avorteze ,dar mama ei(bunica lor ) a împiedicat -o și a renunțat la gândul asta ...In sarcina a avut multe probleme ....Dar nu mi ai spus .. In schimb ,la naștere ,fetița era sa moara ..Au scos o strangulata cu cordonul ombilical și a avut in copilărie multe probleme la gât ,chiar amigdalita , dar financiar nu a putut fi salvata ..Inima ei abia a supraviețuit ...Slava Domnului ..Atunci ,avea 7 ani și este un miracol .....Oricum ,copiii aceia erau traumatizați și speriați ,mai tot timpul și nu prea învățau ...Pacat de ei !! ..

Sophia.....Where stories live. Discover now