Здравейте, аз съм Кристиян на 17 и съм от София. Имам доста приятели, но най-близките ми приятели са Бела, Никол и Мартин. Също така имам и гадже от съседния клас. С нея много се обичаме и вече сме от почти година заедно. Беше края на учебната годината и по този повод щяха да ни водят на двоседмична екскурзия до Лондон. За съжаление нямаше как да бъда с Виктория (гаджето ми), но поне ще съм с най-добрите ми приятели.
Днес е ден преди екскурзията и трябва да да взема само най-важното с мен, защото не ми се мъкне много багаж.
След 1 час
Оправих си багажа и легнах на леглото си. Реших да си погледна телефона видях че Бела ми е писла.
Чат:
-Хей Крис!
-Искаш ли да излезем някъде?
-М добре
- Къде?
-Ако искаш да отидем в Градската
-Добре, съгласен!
-Значи след 30 минути в Градската
-Да
-Чао, до след малкоСтанах от леглото облякох тези дрехи и излезнах:
След 20 минути вече бях в Градската и там се видях с Бела.
-Хей Бела
-Хей, сега какво ще правим?
-Да отидем за сладолед и после ще видим
-Добре, хайдеОтидохме за сладолед и седнахме на една пейка.
-Крис искаш ли утре да седнем на четирите задните седалки в автобуса заедно с Никол и Мартин
-Добре точно това и аз щях да те питамМинаха няколко часа в които правехме пбикновените неща говорехме си, смяхме се
и неусетно времето мина и се стъмни. Трябваше да се прибираме. След около 20 минути вече бях в къщи понеже ходихме бавно.
След като се пробрах се изкъпах и слязох да вечеря. Докато вечерях майка ми каза:-Крис ние утре след като те закараме до училище ще трябва да заминем за три седмици по работа. Ще ти остави пари след като се прибереш от ексурзията да имаш за храна.
-Еми добре! - отговорих така защото това се случваше често, а пък и не съм на пет за да ме е страх да остана сам за няколко дни.
След като се навечерях се качих в стаята си и почти веднага заспах понеже утре трябваше да ставам рано.
Следва продължени...
YOU ARE READING
Влюбих се в най-добрата си приятелка
RomanceВ тази книга се разказва за двама най-добри приятели(момиче и момоиче). Те били приятели още от малки, докато един ден момчето не се влюбва в момичето. Няма да издавам повече. Останалото можете да видите в книгата!