Когато се събудих видях, че Никол и Мартин спят.
Бела:
Най-накрая се събуди!
Аз:
Защо?
Бела:
Еми няма с кой да си говоря!
Аз:
Аха!
Бела:
Къде ще си празнуваш рождения ден?
Аз:
Еми сигурно някъде в хотела. Няма да е нещо голямо само аз, ти, Мартин и Никол.
Бела:
Ами добре както си решиш. Твой е рождения ден.
Аз:
Аха! Ти при Никол ли ще спиш, ако не може четиримата?
Бела:
Сигурно!
Аз:
Искаш ли да слушаме музика?
Бела:
Да!Дадох й едната слушалка и пуснах музика. Имахме още 2 часа и половина път, а на мен вече ми беше скучно. След около 30 минути Бела заспа, а малко по-късно и аз.
Когато се събудих Никол, Мартин и Бела бяха будни. След около 15 минути бяхме в Лондон пред хотела.
Госпожата:
Така сега в стая ще има по двама човека. Момичетата отделно, момчетата отделно.
Никол:
Еми явно няма да сме заедно.
Аз:
Да!
Мартин:
Поне опитахме!
Бела:
Но през деня ще сме заедно.Госпожата:
Имате 30 минути да си оправите багажа, да си починете и да следете за вечеря!Даде ни ключовете за стаите и се качихме. С Мартин си Оправихме багажа и се седнахме на дивана.
Мартин:
Хайде да отидем при Никол и Бела.
Аз:
Добре хайде!Отидохме до тяхната стая и почуках. Бела отвори и ние влязохме. Когато влязохме видяхме, че още не са си оправили багажа и решихме да им помогнем. След около 10 минути бяхме готови. Имахме още 10 минути в които да си починем. Решихме да гледаме някакви клипчета и да слезем.
______________________________________Минаха 10 минути и слязохме. Влязохме в ресторанта на хотела и ядохме. След като се наядохме седяхме малко и си говорехме. Главно за рождения ми ден.
Госпожата:
Така утре ще ходим до Big Ben, така че трябва да станете рано, да се оправите, да слезете за закуска и към 11 да тръгнем. Сега ще ви раздам графика и за другите дни.
Графика:
1 ден:
Посещение на Big Ben
2 ден:
Почивка
3 ден:
Посещение на Тауър (Кулата в Лондон).
4 и 5 ден:
Почивка
6 ден:
Посещение на увеселителния парк
7 ден:
Посещаване на музеи
8-9 ден:
Почивка
10 ден:
Посещение на Тауър Бридж
11-12-13 ден:
Обиколка на магазини
14-15 ден:
Почивка
16 ден:
ЗаминаванеСлед това аз Мартин и Никол се качихме, а Бела остана долу с Макс.
Когато се качихме решихме да гледаме филм.Следва продължение...
YOU ARE READING
Влюбих се в най-добрата си приятелка
RomanceВ тази книга се разказва за двама най-добри приятели(момиче и момоиче). Те били приятели още от малки, докато един ден момчето не се влюбва в момичето. Няма да издавам повече. Останалото можете да видите в книгата!