Бела:
Бях в бар близо до хотела заедно с Макс.
Крис:
Филма свърши Мартин и Никол излязоха навън, а аз останах сам в стаята. Беше ми скучно и реших да отида да видя къде е Бела. Проверих из целия хотел, но я нямаше. Имаше един бар до хотела и реших да отида да видя да не бе да е там.
Когато отидох видях Бела. Отидох при нея.
Аз:
Къде е Макс?
Бела:
Тръгна си преди малко.
Аз:
Ако искаш да се прибираме?
Бела:
Не! Остани при мен!
Аз:
Добре хайде от мен да мине!
След това седнахме и си поръчах едно! Докато пиехме погледите ни се засякоха гледахме се в продължение на 2 минути. Тогава аз я целунах. Целувах я дълго сякаш ми доставя удоволствие. След това платих сметката и си тръгнахме. Влязохме в асансьора не издържах и пак започнах да я целувам.
Стигнахме до етажа, но не спрях да я целувам. Отключиш вратата и влязохме. Без да се замислим отидохме в спалнята, заключих вратата за да може да не влезе някой. Легнахме и продължиме да се целуваме и така близо 10 минути. Съблякох тениската й, тя моята. Останахме само по бельо, но не стигнахме до чак толкова интимни нещо.
______________________________________На следващата сутрин
Наистина не знаех какво направих снощи. Та аз имам гадже. Но наистина ми хареса. Аз я харесвам не беше нищо еднократно. Беше истинско и я исках.
Бела:
Бях доста объркана. Той си имаше гадже. Но аз го харесвам. А пък и снощи Макс също ме целуна. Не знам какво да правя. Единия е свободен, но не го харесвам, а другия го харесва, но е обвързван.
Макс:
Аз:
Сега какво ще правим? Ще кажем ли на някой?
Бела:
Не! Няма как ти си обвързан!
Аз:
Да, но аз те харесвам
Бела:
Да и аз те харесвам, но докато си обвързан няма как да се получи.След като каза това се чу отключване на вратата.
Бела:
Сега какво ще правим?
Аз:
Бързо облечи се и отиди на другото легло.Облякохме се набързо и отиде на другото легло. Тогава Мартин се опита да влезе в стаята (добре, че снощи заключих). Станах да му отворя правейки се на сънен.
Мартин:
Какво става защо Бела е тук?
Аз: Снощи беше пияна, а вас ви нямаше.
Мартин: А защо беше заключено?
Аз: Прекалено много въпроси задаваш. Трябва да се оправяме трябва в 10 часа да сме долу-казах измъквайки се.
Мартин:
Съвсем забравих.- взе си дрехи и отиде в банята да се преоблеч.Бела стана и отиде до вратата.
Бела:
И аз трябва да се оправям. Ще се видим долу.
Аз:
Ще се видим - казах отивайки и превръщайки я.След около 30 минути с Мартин слязохме долуд в ресторанта и там видяхме Бела и Никол. Наядохме се и към 10 и 50 тръгнахме към Big Ben.
______________________________________След като се върнахме от Big Ben Мартин и Никол отидоха в кафенето, а аз и Бела отидохме в градинката до кафенето и седнахме на една пейка
Следва продължение...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Влюбих се в най-добрата си приятелка
RomanceВ тази книга се разказва за двама най-добри приятели(момиче и момоиче). Те били приятели още от малки, докато един ден момчето не се влюбва в момичето. Няма да издавам повече. Останалото можете да видите в книгата!