Primam samo u eurima

54 6 12
                                    

Marija's POV
Zašto?Zašto meni ne može samo jedan dan biti normalan?Mogu li se ja ikako opustit?
Dominik:Pa vidi ti nje?Kako si mi ljepotice?
Ja:Pička ti ljepotica,aj bježi od mene smećaru.
Dominik:Pa što si takva,možemo se malo družiti?
DRUŽITI?Lik,dođeš mi sa možemo se malo družiti nakon sto sam shvatila da me zelis iskoristiti za svoju bivsu
Ja:Pa sluša-...''
Luka:Nema se ona sta sa tobom druziti,ona je ovde sa nama.K'o si ti da joj kazes da se mozete samo tako druzit!Odbij!
Prvo sam pljusnula Luku pa Dominika i rekla:
Kao prvo;prestanite srat' kvake oboje
Kao drugo:Dominik nadam se da si pridobio Anetu(bivsu) natrag
Kao treće:Tko si ti Luka da se deres na njega hm?!
Obadvojica su pognuli glave i rekli ''Oprosti''Dominik je otisao a Luka je ostao i rekao:Oprosti,stvarno nisam smeo da napravim ovu glupost ali sam mislio da ce te neđe odvest jbt treba mi vodicka hahah'''
Ja:Hahhaah,hvala btw,ali ne.brini ti nista,vodicka moze prezivit pa sta ti je brale ide vodicka jos uvijek u srednju,zna vodicka sto su sranja
Luka:Ti ides u srednju?!?!?!?
Ja:Pa da,evo sljedaca godina mi je zadnja u srednjoj i idem na razmjenu ucenika.Lik ostao kao posran...
Ante's POV
Vidio sam Luku i Mariju kako nesto pricaju i to mi se nimalo ne sviđa.Moram ih nekako razdvojit. Priznajem,ljubomoran sam i to jako....
Luka's POV
Što je više odmicala večer,to je Filip vise pio i trazio broj nekih kurvi.Stvarno sam ocekivao da toga ovdje nece biti.I kao šećer na kraju ugledam Saru.Dođavola! U pičku materinu.Što ona radi tu?
Sara:Lukice,pa kako si mi?''
Ja:Za tebe sam,Luka i super samo  pao mi mrak na oči? ''
Sara:Šta je bilo?''
Ja:Vidio sam nekoga?''
Sara:Koga?!''
Ja:Tebe!
Sara me pljusnula i pocela se derat nasred jebenog kluba:ALO, TKO TI MISLIS DA JESI!JEBO TE PAS,D'O BOG DA NIKAD VISE NA BUDES IMAO-..''
Marija:Alo,alo sto se ovdje događa,je li sve u redu Luka.
Sara je pljusnula Mariju i rekla joj je:Kurvo mala,miči se!
Marija ju je prvo gledala,nakon par trenutaka Sara se okrenula i nabila kosu meni u usta.....Ehem! SADA JE KRENUO JEBENI HAOS!
Marija je došla do Sare i pitala ju: Kako se to ponašaš,misliš da mozes naokolo ići i to drugima govorit!!!
Sara:Ajde miči mi se evo ti malo novca da se prehranis i nemoj da trazis vise
Marija:......Pička ti materina!
I pocupala je Saru za kosu tako jako da su joj
ekstenzije odletjele onda joj je pred ocima ISKOMADALA one pare sto joj je Sata dala i kaze:Pa ako sam ti kurva,onda ces mi plaću dati samo u eurima,KURVO!!!''
Jebote život!Kako ju je rešila..
Well,fuck,ne mores da se sprdas sa ovom malom.
Bili smo svi toliko izživcirani pa smo se pokupili doma.Ante je odveo Marijetu,a ja sam isao sam jer je Marija došla sa Audi 7 -com
(Kokoska).No,pratio sam Mariju do kuće....

*********
Marija:Jel'nesto trebas ili..?''
Ja:Ne,samo sam ti se htio zahvaliti što si ono napravila u klubu.Ženska mi je bivsa koja mora odjebat jer smo prekinuli prije dva mjeseca...Nego koliko ti ono godina imas?''
Marija:😑😑Imam 17,a 2.3.2020 cu biti punoljetna...Zasto to tebe zanima?''
Ja:Da mogu sprdat Antu koliki je pedofil bio!hahahhah''
Marija:hahahahahhahahahhaha
Ajde vidimo se neki drugi put moram doma.
Ja:Okej,aj'boj😀!

Dobar dan!Ovo je posvećeno rebiclife,DelilahBooth,purpossee17 jer one imaju predobre price i super su mi podrska pogotovo Jason Mccan's''gf''. Komentirajte ako zelite izmjene u sljedecem poglavlju'
😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚







''Nađemo se na Stradunu''Where stories live. Discover now