Samo pijan mogu...da prebolim

71 6 11
                                    

Luka's POV
PUŠI KURAC PEDERU!ĐE MI JE ČARAPA ANTE!''
Ante:STOKO KASTRIRANA PIJANA ENO TI JE U VEŠ MAŠINI!''
Da vas uputim u priču.Filip,Ante Mijat i ja smo pošli da slavimo jer nam je trening otkazan,ali ADI nas je odlucio sjebat i sada je 12:30,a trening je u 13:30. jebem mu😭!Nasao sam svoju carapu a sada mi treba druga
Ja:FILIPE,KREZUBABO,GDE.MI. JE.ČARAPAAAA!!''
Filip:ljubavi ne deri se u kuhinji ti je.''
Ja:Dobro,buci buci!😛''
Mijat:Alo,gej parado,moramo poći ranije na stadion,danas dolaze neke zenske koje su prijavljene da idu na medicinski fakultete tri godine,one su sada u srednjoj,ali danas dolaze da vide 'o cemu se radi'.''Hjoj!Kud većeg zla.Potrčali smo u Mijatovu audi sedmicu i krenuli prem stadionu.U autu smo pjevali cajke.''Samo pijan mogu da prevolim ove noći ... i sudbinu zlu... da ne mogu a jos je volim svaka koju ljubim me podsjeca na nju....''Yeeeeaaaahhh tako to izgleda u nas.
Dosli smo na trening i Adi nam je rekao:Sada ce vam doci vase buduce doktorice,molim vas nemojte ma sramotit samo danas jer stvarno to je jedino sto trazim''
Mi:na zapovijed kapetane!''
Adi:Slabo vas cujem!''
Mi:NA ZAPOVIJED KAPETANE!''
Adi:Ahh, evo ih.''
Ma jebes me.Pa to su Marija,Ma rijeta i jos neka deseta.
Marijeta:Dobar dan!''
Marija:Mi smo ovdje došle nadgledati trening nogometasa i u slucaju neke ozlijede moramo biti prisutne.Ovo je nasa priprema za fakultet.''
Xx:Ja sam Paula,ovo je Marija,a ovo je Marijeta.''Koliko mi je nedostajala Marija😊!
Adi:Evo davam vam 45 minuta da se upoznate pa krecemo sa treningom!''
Marija:FILIPE BRE GDE MI MILKA?!?''
Filip:Oprosti molim te nisam znao da dolazis kupit cu ti dve.''
Filip je kleknuo na koljena dok je to govori hahhahha kjk se događa između njih dvoje?!
Marija:Ma nema veze,ovako i onako sam se prejela u avionu''
Ante:Pa di si sestro,njesan te vidia od 7 miseca.''
Marija:Evo me stigla ja a stigla i fešta''
Ante:A znan,znan,nego kako si mi ti Marijeta?
Marijeta:Ok,valjda.''Rekla je i zacrvenila se.Pogledao sam u Mariju a ona mi je očima signarizirala ''iskru''izmedju ovo dvoje.
Paulo:Pa bok,Paula ja sam Paulo.''
Paula:Pa bok,ja sam Paula hhaha''Sve je vrvjelo od smijeha, a onda sam osjetio malene rucice oko ociju i rekao:Maree!''
Marija:A daj!Svi su stalno prepoznali da sam to ja.Nego sta ima u tebe,je li koja cura pala na tebe?''i veselo je digla obrve.Well, here we go!
Ja:Da ima!
Marija:Stvarno?Tko mi snajka?😊 😂😂''
Adi:DOSTA!15 KRUGOVA OKO TERENA SAD!''i pljesne rukama
Ja sam se priblizi njezinom uhu i sapnuo:Ti!
Marija je za mnom gledala ono tipa'sta ja?'Ehh,kada bi samo znala..

******

Završio je trening,hvala Svetom Siniši.Ja mislim da smo crknuti.
Pošli smo se presvući,otuširati i kada smo izlazili iz stadiona, vidjeli smo kako one tri sjedaju u auto.I to audi 7-cu.Ala ga Marija dobro vozi,sinko drift ipo.
Ante:JEBEM TE U ŠUPAK MIJATE! ŠTA JE BRE?ŠTA SI DOSADAN''Da vas uprorim.Ljudi koji nas upoznaju vecinom pricaju srpski sa nama.Yeeeaaahhh...
2 sata kasnije
Filip:Alo,mogli bi ovde da pozovemo Mariju,Paulu i Marijetu?!''
Mijat:Oće to biti dobra ideja?Oće kurac!''zapjevao je Mijat u stilu pjesme 'OĆE KURAC'.
Ante:Pa eee,zašto ne?''
Ja sam ga trknuo laktom i rekao:
Šta?Malo ćeš da vidiš svoju Marijetu ponovo aa?''
Ante:Nije moja.....jos.I kao drugo izrodu pederstva ti jedva cekas da vidis Mariju tako da ne seri.''
Ja:Ma ti si izrod..želim reći majmuna,ali sam shvatio da je to uvreda za majmune😂''
Mijat:Uuu double back.''
Filip:Alo,dolaze ove tri.''
Ante:Kada''
Filip:Sada''i kada je on to rekao, zazvonilo je zvono.ILUMINATI🔼
Ante:Ja ću!''Onda nam je sapnuo da skinemo majice,kao ono da zene ne ostanu imune.Mislim ove cure,ono,nikada ne bi rekao da su u srednjoj.Ona Marija,brale ima mjere 90+60+90,ali ozbiljno.
Skinuli smo majice i pošli otvoriti vrata.Marijeta je zaljepila oci na Antu,Paula je zurila u Mijata,a Marija,Marija je samo gledala ono da fuq u nas.Ehh,Mare moja, nije ni jedna nama odolila pa nećeš niti.Samo je nezainteresir ano zurila u nas.
Marija:I što bi mi trebale sada, zuriti u vaše 8-packs ili...?
Ja:Da😊!''Ona je na to samo okrenula ocima.Usle su u stan i Marijeta je predlozila:E ajmo igrati istina-izazov extra.''
Marija:Vidiš,to je super ideja!
Uzeli smo praznu bosu koka kola i krenuli igrati.Ovako sno sjedali (nasuprotno)Mijat-Paula,Ante- Marija,Marijeta-Filip i ja ono između svakoga i svačega.
Ante je zavrtio bocu i stalo je između mene i Filipa.
Filip:Istina izazov?''
Ja:Istina!''
Filip:Koju bi ovde i sada poljubio i zašto?''
Ja:Pojubio bi tu zensku koju bi poljubio,zato što mi se sviđa?''
Filip:Opa,tko ti se sviđa?''
Ja:Ti su dva pitanja sori.''
Filip je vrtio bocu i stala je između Mijata i Paule...😑
Mijat:Istina izazov?''
Paula:Izazov!''
Mijat:hmm...pocni piti mlijeko iz frizidera i kada ti ja kazem 'pause'onda ti stani u poziciji u kojoj ti naredim dok ja ne kazem 'unpause'.''
Paula:Oukej.😕''
Paula je počela piti mlijeko i tada je Mijat rekao 'pause' i ona je stala.Ljudi njoj se cijelo mlijeko pocelo izlijevati po majici.Haha koji je Mijat car,pa on je ovo i hteo.Mijat:unpause''
Paula:Puši kurac l,sad ja moram ovako stati do kraja igre😭.''
Ja sam zavrtio bocu i stalo je između Ante i Marije.
Ante:Istina Izazov?''
Marija:aaa,ajde izazov.''
Ante:😏😏 Moras ljubiti Luku na usta punih...3 minute.''
Marija:O.k.''
Ante:😏😏''
Ja sam mu signalizirao da pusi kurac,smece jedno.Mislim ono naravno da mi nije problem ljubiti Mariju😉,ali ono ipak ne pred svima😏😏.
Ante:Evo štoperice.''
Marija je sjela u moje krilo i počela mi je prvo lagano draškat usne( DelilahBooth na koga te ovo podsjeća😏😏?),zatim smo se ono poceli ljubiti,pa sam joj ja nakon toga htio uvaliti jezik u usta,sto ona nije htjela.A je li?
Onda sam joj lagano stisnuo onu njenu prcastu,lijepu guzicu( purpossee17)i ona je udahnula pa sam joj 'uvalio'jezik u usta.
Culi su se razni 'Opa!' i 'Uuu!' ili nesto tipa 'Ovima treba privatnosti' itd.Ja sam imao ruke na njenoj guzi( black_heartt19 ehem ehem),a ona je svoju lijevu ruku zavukla u moju kosu,a desnu mi je stavila oko vrata. Ljubili smo se tako jos malo onda nas je Ante prekinuo:3 minute.''
Ja sam bio zadihan,a ona?Ona se samo vratila na svoje mjesto kao da nista nije bilo.Zbunjeno sam je pogledao,na što je ona digla obrvu kao u smislu'šta je'...

****
Marija's POV
MOLIM TE ISUSE KRISTE BOŽE da Luka ne skonta da sam zaljubljena u njega.Uspjela sam ga nekako zavarati da mibse onaj 'poljubac'nije svidio,ali ehem, budimo realni,svakom bi se svidio.Taj lik mora davati lekcije ljubljenja,a ja sam asistent.(DelilahBooth)Nakon što je prošlo ponoća,Paula,Marijeta i ja smo stvarno trebali poći doma. Luka ma povukao u stranu i pitao:Eej,koji je tvoj insta?''
Ja:Nezz,saznaj sam😏''
Luka:Ne brini se slatkice oću😉😉''
Pozdravili smo se i otišli svak svojoj kući pjevajući

1187 riječi za ovaj nastavak.
Wazzaup.Malo je duži jer sam danas uspjela ukombinirati svoj zivot🙇🙏.Sutra mi donosi test iz mat i ja molim Krista da dobijem 3.....Ugl,stavila sam malo Audi sedmicu jer ipak gde bi ova priča bila bez rebiclife,DelilahBooth,
,black_heartt19,krazybish,
💓💓💓💓💓
Luv yu may audi lovers

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

''Nađemo se na Stradunu''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin