Srednja škola

56 5 5
                                    

Tri mjeseca kasnije
Bip!Bip!Bip!....TRAS!!
JAO!Ponovo škola.Danas je prvi dan,ponovo.Jebem ti!Nedostaje mi drustvo Luke,Mijata,Filipa i Ante.Predobri su prijatelji.Ahh, vjerovatno ih nikada više neću vidjeti.(😂)
1.SAT
Jebena matematika.Tko smisli ove sve funkcije i korijene?! Uhh!
Prof:Dobro jutro,djeco!Kako ste?'' Jeste li se odmorili?''
Mi:Buuuuu!Neeee!''
Prof:O ma sigurno jeste!''
Khm!Je li ona glupa ili da?Mislim ono zna odgovor na piatnje.Što sere?Usput ona nam je razrednica.što znači tri sata mate matike.jej.Ne.
Prof:Moram vam reći jednu važnu obavijest.Ove godine imamo razmjenu učenika.U Njemačku ide Paula Vekarić, Marijeta Nikolić i Marija Davnović''MOLIM?MENE JE REKLA?AAAAAAAA,VIDJET ĆU FILIPA BUDALU PONOVO.SADA CE MI ON PONOVO KUPOVAT SLATKISE!!!!To je jedini razlog zasto ga volim😚😇.Prof:Idete u Franfurkt.Osiguran vam je smještaj.Ako budete imali dobre rezultate i stipendiju ćete dobiti ondje!''YEEEEESSSS PUSITE KURAC POSLOVI!Sada ima da ucim najbolje sto mogu.Sinko ne moram raditi da bih imala novce za faks.Mislim,mogu meni roditelji sve to financirati,ali meni je draze kada ja placam parama koje sam ja zaradila. Prof:U Francusku idu...

*******
Marijeta:ZENO MOJA!Plava ciganko,biti cemo zajedno u Njemačkoj.''
Paula:Znam.Predobro jel'da?'
Paula je zenska iz Italije,a ima hrv. prezime jer joj je tata Hrvat. Ja:Ja sam se izvalila na onoj stolici od sreće.Znaci YESSS ja ono POLUDILA!!
Xxx:Tko ti mislis da jesi?Ja sam trebala ići u Njemačku i predtavljati razred
Ja:Kristina,zovem se Marija i da, možda si ti i trebala ići u Njemačku i predstavljati razred, ali očito je trebaju nekog sposobnijeg za to😚.''
Ona je razjapila usta kao Titanic.
Kristina:A-..kako si mi to mogla reći,je li ti znas tko sam ja?!?!''
Ja:Ne,tko si ti?''
Pravila sam se glupa,a ona je kao furja(brza kokos)izletila van iz dvorista.
Marijeta:Kako si ju sjebala hahahahah😚😚''
AND IIIIIIIII WIIULLLLL ALWAYS LOOOVEEE FOOOD!
To je Filipov ringtone!
Ja:Halo!''
Filip:Pa đe si,drugarice?''
Ja:Evo me,uživam u životu!''
Filip:Ooo,zgodne momke gledas?''
Ja:Isuse Filipe,moraš li ti sve seksualizirati?''
Filip:Pa ne moram,ali želim.hi hi hi hi hi hi!😚''
Ja:Nego,što si ti trebao?
Filip:Mare,eve da te čujem😂''
Ja:Ne seri ti nikada ne zoveš da pitaš kako je netko!''
Filip:Dobro,dobro.Kako je prošla ona razmjena učenika?''
Ja:Pripremi feštu jer ti dolazin jaaaaaa!''
Filip: T OOOOO MARE PLAVA CIGANKO!!KUPIT CE TEBI FILIP SLATKISA DA SE TI NAPAPAŠ DA NE BUDEŠ GLADNA.ALI MORAŠ SVE DA POJEDEŠ.SHVATAŠ?''
Ja:Ma sigurno,brale.Ali,ALI ako mi zaboraviš Milku više nećemo biti prijatelji!Oukeej?!''
Filip:Oukeej!du nat vori maj jang frend oke?!''
Ja:Okej😚.Ja sad moram ići na fiziologiju pa se čujemo.''
Filip:Bay biatch!''
Ahh!Da,ovo je tipičan razgovor za nas dvoje.Dugo se nisam čula sa Antom.Ja i on smo možda nekada ''dejtali''ali ono sada sno samo najbolji prijatelji tako da..
Odradili smo školski dan i ja sam došla doma..
Ja:Maammaa!!Doma sam.
Ništa.Nema odgovora.Pa gdje je ona?Došla sam u kuhinju i vidila jedan papirić.Na njemu je pisalo:
Marija,
Ja i tata smo hitno morali poći na Lastovo.Baki nije dobro i vozimo je u Split.Brat ti je još uvijek u Francuskoj i vraća se tek sljedeći vikend.Znamo da ideš u Njemačku.Znaš se i sama spremiti tako da učini to sama ovaj put.Htjeli smo se lijepo oprostiti i zajedno uživati,ali morali smo ići radi bakinog srca.
Puno te volimo,s ljubavlju
Madre i Padre.
Jao!Samo da je baka dobro!Zadnjih godinu dana stalno imam neke probleme sa srcem i stvarno se svi brinemo za nju.
Hjoj!Kako ću se ja sada sama spremiti?E mama,mama nisam toliko sposobna😑😑.No dobro, pošto krećem sutra ujutro,bilo bi mi bolje da se sada počnem spremati

*********
Filip's POV
Ja:Alo,bre drugari,dolazi Marija''
Ante:Ma sereš?!''
Ja:Ne!''
Luka:Cek,bre,dolazi ovde u Franfurkt?''
Ja:Da!''
Mijat:Danke Hristos!''
Ante:Sta se ti zalis?''
Mijat:Pa jebo te,neću vas ja morati cijelo vrijeme trpiti.''
Ja:Ma ne seri,barem te hranimo''
Mijat:He-he.Tu si u pravu!''
Luka:A kada dolazi?''
Filip:Pitaj Hristosa!Neam pojma.''
Ante:A jao koji si ti debil,pa što ju nisi pitao?''
Ja:Pa zaboravio sam.''
Luka:E,moj Filipe,zaboravit'ćeš ti jednog dana svoju glavu.Ja ti kažem,tako će da bude.''
Mijat:Dobro,oćemo mi na kavu kod Angelice,treba mi nesto da me digne?.''
Luka:Da te digne ili da ti ga digne ,hahahahhaha?''
Ja i Ante:hahahhahahaha TO LUKA''
Mijat:Pušite ćune,smećari😠!''

******
Marija's POV
AND IT's FREAKY FRIDAY,I'M IN CHRIS BROWN's BODY...
Ja:Halo,Marijeta,kaj bilo?''
Marijeta:Plava ciganko pomaži.''
Ja:Šta je bilo,Mimi,jesi ok?''
Marijeta:Da poneesem plavu ili zelenu kratku haljinu?''
Ja:Puši cigare,zelenu''
Marijeta:Hvaja,bjook!'
Ja:Pja-pja!''
Jao!Zbog čega ona mene zove, ubij Bože!Ja sam stavila sve svoje najbitnije stvari koje mi trebaju za 1 CIJELU GODINU.što znači cijeli ormar😝.Kada sam pogledala na sat,vidjela sam da je prošlo ponoća,a ja se moram dizati u 05:00 ujutro za poći na avion.Blago Njemcima,njima je ovo tek zadnji tjedan praznika.
Od sljedećeg tjedna,pohađam GIMNAZIJU u NJEMAČKOJ.Sama pomisao na to me čini sretnom.
Ali odoh ja spavat,sinko necu se moći ustati sutra.

******
BIP BIP BIP BIP!
Glupi alarm!Picka ti materina!
Jebem ja vama letove i avione.... cekaj ja nmg jebat,ehh onda neka njih jebe netko sa EHEM EHEM!
Obukla sam džogerke( hlače za trčanje ali one šire),crnu duksu na HAJDUKA💗 i bijele ADIdas tene.pojela sam bananu,svezala kosu u pričje gnijezdo i otišla na aerodrom.Prvo sam ugledela profesora povijesti,pa Marijetu koja je nosila traperice i košulju sa gucci za po kući torbicom,a onda Paulu koja je nosila jebenu hlajinu.Jel'mi idemo na ručak ili u avion?
Marijet:Hej tu si,aaaa napokon si obukla moj ruksak(crni sportski ADIdas ruksak sa slikom titanica na njemu),ugl,moras brzo predati kartu jer krećemo za 15 minuta.''
Ja:Keej,evo idem.''
Paula:Joj,kako sam samo uzb...
Nisam je dalje slušala jer sam trcala predati kartu
Pola sata kasnije
Xx:Molimo putnike koji putuju smjer Franfurkt,Njemačka,da se upute na prolaz proj 6.Hvala!''
We are asking all passengers that are travelling in the way; Franfurkt,Germany,to go on the passege 6.Thank you!''
Dalje nisam slušala.Ukrcali smo se na avion i rečeno nam je da bi put trebao tarjati 7-8 sati.Well, imam knjige,muziku,hranu,sto mi jos treba?Prvo sam odlucila utonuti u san nekih 4-5 sati jer sam ono really umorna,a kasnije ...Kasnije što bude biti će!

Ljudi moji!1068 rijeci ako ne racunamo A/N.Danas sam se bas napisala.Hvala na OGROMNOJ moralnoj podrsci krazybish,purpossee17, black_heartt19,DelilahBooth,rebiclife,Proud-Mom.Svi ste mi uzor,a stvarno zahvaljujem onima koji me poticaju jer ja sam i prije stvarala price ali stvarno nisam imala samopouzdanja za ih nastaviti.Hvala kokoska i DelilahBooth.Obje vas luvam
Audi 7-ica je u sljedecem nastavku.😚😚


''Nađemo se na Stradunu''Where stories live. Discover now