Interzis 🚷

398 11 0
                                    

A început prima ora, eu eram în prima banca, băieții aștia vor sa facă legea în clasa, dar nu vor reusi...Dupa ce s-a terminat orele astea, eu cu fetele mele am fost pana la magazin când deodată,toată gașca de băieții noi era în spatele nostru:
Mihai:Bună fetelor, am observat ca sunteți cu noi în clasa!!
Beatrice:Ati observat bine! Spune Beatrice cu o sprânceană arcuita!!!
Christian: Știti care e faza noi nu prea știm școala??
Ioana(Eu) :Atunci găsește pe cineva care știe, pe noi nu prea ne interesează ce ști sau nu ști tu!!!
Christian:Ești tăcută, dar zgarai rău!!! Unde va duceți??
Ioana(Eu) :De ce îți pasa?? 🤔
Christian:Ce te interesează, de ce îmi pasa????
Ioana(Eu):Nu ma interesează!!!
Christian :Atunci, de ce ai intrebat pisi???
Ioana(Eu) :Sa te miri tu și sa nu îmi spui mie pisi!!!
Christian:Aolo, de ce??
Ioana(Eu) :Sa nu spui ca nu ți-am spus!!!
Dragos:Dar voi ce sunteți??
De exemplu noi suntem: Andrei - Înger, Eu-inger, Christian-demon, Raul-demon, Mihai-Vampir
Christian:Sa nu te speri, nu îți fac rău!!!😜😜
Ioana(Eu) :Vrei sa te trimit in iad?? Pot face asta....😎😎
Christian:Aolo, îmi e frica!!! 😏😏😏😏Deci, voi ce sunteți???
Marilena:Eu sunt sirenă, Gabriela este zână, Beatrice este vampir, iar Ioana este vrăjitoare... Când au auzit ca sunt vrăjitoare toți au lăsat capul în jos, iar Christian a plecat rapid!
Beatrice:De ce, a plecat asa??
Raul: Fiindca Christian nu suporta vrăjitoarele, deoarece una dintre rudele tale ia ucis părinții......
Ioana a fugit după el cu gândul de as cere scuze în numele rudei ei. Christian era în baie, iar Ioana când a intrt o mana puternica o ia de gat și o izbește de perete!!!
Christian:Cum te simți, știind ca un demon te poate omori???
Ioana(Eu) :Nu crede-am ca o ruda de a mea ar putea face asta vreodată cuiva!! Lasă-mă!!!
Atunci el se uita în ochii ei și ii da drumul!!
Ioana(Eu):Îmi pare rău!!!
Christian:De ce, nu ești tu de vina???.
Ioana(Eu):Dar am sange de vrajitoare!!
Christian:Asta ma scârbește când ma uit la tine!!!
Ioana(Eu):Chiar, îmi pare rău!!! Nu o sa mai apar în fata ta, nu vreau sa îți fac rău și scârbă !!!
Auzind asta, se enervează și deodată un praf alb aparu. Asta însemna că el s-a transformat!O umbra apare izvindu-ma de perete cu cea mai mare forta!!! El arata asa transformat, acum vedeți diferența între cum arătăm transformați și netransformati:

Niciodata nu am fost fata in fata cu un demon care arata ca un înger, sincer frica ma învăluia din secunda în secunda!!! De frica sau ca măsură de precauție am vrut sa ies afara, însă a blocat usa!!A spus pe un ton gros, nu semăna deloc cu băiatul...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Niciodata nu am fost fata in fata cu un demon care arata ca un înger, sincer frica ma învăluia din secunda în secunda!!! De frica sau ca măsură de precauție am vrut sa ies afara, însă a blocat usa!!A spus pe un ton gros, nu semăna deloc cu băiatul care am vorbit pana atunci:
Christian:Ai grija, nu o sa mai fi în siguranță de acum!!Se apropia din ce în ce mai mult de mine, dar cu fiecare pas făcut se transforma în băiatul cu care am vorbit pana atunci!!
Christian:Cum de nu te-ai transformat, puteai sa ma omori!
Ioana(Eu): De ce as face asta??
Christian:Asa era normal!!
Iona(Eu) :Poate pentru tine, pentru mine nu!!!
Fără sa mai apuce sa spună ceva îmi iau matura și zbor spre camera mea din camin!!!
Ps:Iertați-mă pt greșelile gramaticale!!!

💙M-ai învățat sa iubesc💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum