💣💥Petrecerea💣💥

186 8 5
                                    

Am început sa dansam, iar el ma privea asa frumos, ma făcea sa ma simt importanta, dar nu ma simțeam în siguranță ca în bratele lui Christian
Ioan:Ești regina balului!!!
Eu:E na...
Chrisrian se uita urat deoarece dansam apropiati, iar Tania era lângă el la masa:

Am auzit o voce cunoscuta care venea din spatele meu:Christian:Vrei sa ne jucam?? OK!! Eu știam ca întrebarea îmi era adresata mie, dar nu am zis nimic!!! A luat-o pe Tania de mana și a venit pe ringul de dans în fata mea zâmbind și uitându-se la ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am auzit o voce cunoscuta care venea din spatele meu:
Christian:Vrei sa ne jucam?? OK!!
Eu știam ca întrebarea îmi era adresata mie, dar nu am zis nimic!!!
A luat-o pe Tania de mana și a venit pe ringul de dans în fata mea zâmbind și uitându-se la mine:

Am auzit o voce cunoscuta care venea din spatele meu:Christian:Vrei sa ne jucam?? OK!! Eu știam ca întrebarea îmi era adresata mie, dar nu am zis nimic!!! A luat-o pe Tania de mana și a venit pe ringul de dans în fata mea zâmbind și uitându-se la ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi venea sa o omor pe aia, înnebunesc!!! Dacă nu se îndepărtează unul de celalalt o sa.... Ioanoo calmeazate!!!! Noi eram uni lângă ceilalți, iar un chelner trecea pe langa noi și cineva (nu se știe cine😈😈😈) ia pus piedica, iar cafeaua și sucul a aterizat pe rochia minunata a Taniei... pe Christian nu a căzut nici o picatura💧, ghinion!!!!
Eu:Tania, ce ai patit??😂😂😂
Tania:Scorpie o sa plătești pentru asta!!!
Eu:Cash sau cu cardul??? 🤣
Tania:Aaaaaaa!!! A țipat asa tare încât toți și-au îndreptat privirea spre ea!!!
Eu:Aolo, îmi distrugi timpanul ai asa un tignal, DOAMNE!!!
Ioan:Ioana, las-o ca după se enervează și tipa iar!!! 😂😂😂
Eu:Ai dreptate!!😂😂😂😂😂😂
Eu cu Ioan râdeam de nu mai puteam, Christian schițează un mic zâmbet și își da ochii peste cap!!
Tania:Christian te rog, hai sa ma schimb!!
Eu:Da sa îți tina hainele sa te poți îmbraca, sa te ia puțin în brate sa îți treacă!!
Christian:Gata!!
Ioan:Nu ne spui tu noua când sa ne oprim!!!!
Ioan se apropie de Christian, însă Christian abia îl aștepta....
Christian:Te-am avertizat, ți-am spus sa nu o mai atingi sau sa te dai la Ioana!!
Ioan:Fac ce vreau eu, nu ești șeful meu si mai presus de toate ai iubita nu te interesează pe tine de Ioana!!
Christian se enerva foarte rău și spune cu rautate:
Christian:Aolo, vrei sa îți arat cine e șeful??? Nu te interesează pe tine ce am eu!!
Tania:Da, Chris dai o lecție!!!
Eu:Dacă nu îți ți gura, te învăț sa zbori pe geam!! Ioan gata, hai la masa nu ii baga în seama!!!
Tania:Iti e frica ca nu cumva Chris, sa îl bata foarte rău pe Ioan!!
Ioan se întoarce și vrea sa se certe iar cu Christian!!
Eu:Vipera, taci odată nu ma enerva ca de data asta intri în spital nu o sa ai doar o laba rupta!!
Ioan și Christian in cor:Ioana!!!
Tania sare peste mine și se transforma:

💙M-ai învățat sa iubesc💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum