La ora 11:00 se aude un ciocănit liniștit în ușă, atunci am deschis ușor ochii, iar razele soarelui mi ia mângâiat cu căldură!!!
Eu:Cine e???
Necunoscutul:Deschide și afli!!!
Eu:Offf, întra Christian am deschis!!
Christian:Neața, pitico!!!😏😏😏
Eu stăteam în pat pe spate și ma uitam la el, iar el a schițat un mic zâmbet, apoi sa așezat langa mine și ma luat în brate pupandu-ma pe frunte tandru...Christian:Ce facem astăzi, pitico??
Eu:Stam asa!!!
Christian:Nuuu!!! Trebuie sa facem ceva frumos, asa stam diseară nu acum....
Eu:Aolo, trebuie sa aleg cu ce sa ma îmbrac!!
Christian:Asta e dilema ta zilnica??
Eu:Da!!
Christian:Atunci arunca ceva la întâmplare pe tine, oricum nu contează pentru mine ești frumoasa și în pijama!!!
Eu:Oooooo, ce dragut!!! Dar nu, tre sa vad cu ce ma îmbrac, îmi dai voie!??? Ma ținea foarte strâns în brate și nu puteam sa ma ridic...
Christian:Offff, tre sa îți dau drumul?????
Eu:Dap!!
Si se bosumfleaza, dar îmi da drumul, îmi fac rutina de dimineață și spun:
Eu:Christian nu știu cu care dintre rochițele astea sa ma îmbrac!!
Christian:Aleg eu!!!Câte sunt??
Eu:3....
Printr-o vraje rochița apare pe mine ca prin minune, ce zici??Christian:Asta ii frumoasa îmi place nota 9, ești și sexy în ea!!!!
Eu:Stai puțin, mai sunt 2!!
Christian:Next!!Christian:Frumoasa asta, pe asta o iei 10 din 10!!
Eu:Mai este una!!
Christian:Next! Dar mie unul asta îmi place foarte mult!!!Christian:Vrei sa mor!! În nici un caz ești prea sexy în asta, nuu!! Asta o porți când stam doar noi doi!!😉😉😉😁😁😁😁
Eu:Ete na!!! Nu îți place???
Christian:Ba da, dar nu vreau sa bat pe nimeni ca se uita la tine!!
Eu:Ok, atunci pe care sa o iau?? Christian:Hai bine îmi asum riscul, ia rochiță asta alba!!
Atunci eu am început sa zâmbesc, el sa ridicat și ma luat de mana pentru a putea pleacaChristian:Pitico, hai sa facem o poza, vreau sa îmi schimb poza de pe fundalul telefonului, o vreau cu noi doi!!
Eu:Ok, cu o condiție!!
Christian:Care??
Eu:Mi-o trimiți și mie după, am ceva in minte ce as putea face cu ea!!
Cheistian:Ok, baby!!!
Eu: Cum mi-ai spus??
Christian:Baby......
Eu:Cine ți-a dat voie sa îmi spui asa???
Christian:Eu sunt badboy nu tre sa primesc permisiune!!!
Eu:A da!!
Christian:Da!!!
Eu îmi retrag mana(ne țineam de mana) și trec pe lângă el!!
Christian:Aolo, supărici nu îți plac ție băieții rai???
Eu:Refuz sa vorbesc cu tine!!
Christian:Ce îmi faci tu mie pitico!!!
Trec pe lângă el și nu îl mai bag în seama, dar simt cum doua brate ma îmbrățișează pe la spate cu putereChristian: Pitica mea, răsfățată!!!Te-am învățat rău, te-am răsfățat prea mult!!.
Eu:E na!!! 💙 💙 💙
Christian:Mergem sa jucam biliard??
Eu:Dacă ma înveți tu, da!!!
Christian:Te învăț, ce vrei tu!!
Eu:O sa țin minte!!
Ajunși la un prieten comun al amândurora, îl întreabă dacă putem sa ne jucam biliard, iar băiatul respectiv a zis ca putem face ce vrem doar e o petrecere!!!
Masa de biliard era la etaj, iar petrecerea era la parter, ajunși acolo Christian a vrut sa îsi etaleze mișcările, apoi a vrut sa ma învețe pe mine cum se joaca și ma pupat pe obraz fiindcă am prins repede miscarea:VA urma....
Ps:Iertați-mă pentru greșelile gramaticale!!!
CITEȘTI
💙M-ai învățat sa iubesc💙
RomanceÎntr-o școală/orfelinat în care stau și învață doar creaturile magice... 4 colege și prietene foarte bune care aici si-au petrecut întreaga viata 5 băieți noi și foarte misterioși de-abia transferați la aceasta școală.!. Cătușele dragostei ii va...