7-benim zamanım

106 7 4
                                    

Güvenliğin diğer geceleri aynı geçti. Hep hayatta kalmayı başarıyordu. Ve bizle dalga geçiyordu. Ama bu gün işler değişecekti. Bu gece güvenliğin 4. Gecesiydi. Yani benim gecem

İçimdeki intikam duygusu çok bastırmıştı. Bu gün o güvenliğin cezasını vericektik.

İlk saatlerde bonnie ve foxy atağa geçti sonra chica geldi. Freddy de hareketlenmişti.

Saat 4 civarı güvenliğin şarjı 50 idi. Bu adam çok proydu. Sonra birden puppet yanıma ışınşandı.

Puppet: senin zamanın goldi

Ben: s-sence başarıcakmıyım?

Puppet: başarsan da başarmasan da seni sevmeye devam edicez. Bunu unutma.

Puppetin sözleri bana birden gaz vermişti. Gözümü kapadım ve odaklandım. 1 veya 2 saniye sonra odaya ışınlanmıştım.

Güvenlik: n-ne? Bu şeyde ne?!?!

4 saniye geçmişti ve güvenlik korkudan kamerayı açamamıştı. Hemen onu korkutup bayıltmak için üstüne atladım. Ama çok hızlıydı hemen kaçtı. Bende arkasından kovaladım.

Güvenlik: peşimi bırak ayı!!?!?

Ben: asla sen bizi öldürdün şimdi acı çekme sırası sende!

Güvenlik: N-ne?!? Ne öldürmesi ben öyle bir şey yapmadım!!!

O sırada birden arkadan onu tutup jumpscare yaptım. Ve bayılmıştı. Başarmıştım güvenliği yakalamıştım!

Foxy: Adamsın GOLDEN!

Bonnie: kankam benim be nasıl da yakaladı güvenliği.

Puppet:başardın goldi sen harikasın

O sırada biraz utandım herkes beni tebrik ediyodu. Chica gelip bana sarıldı. Sonra diğerleri de geldi ve beni kollarında taşımaya başladılar.

Puppet: gelin şimdi benle springtrap kostümünün yanına.

Parts & service odasına girdik. Puppet kostümü aldı ve güvenliği içine koyduk.

Birdrn bire springtrap (artık güvenlik değil bunu söylicem) hareket etmeye başladı. Kostümden kanlar fışkırmaya ve springtrap çırpınmaya başladı. Bi an durdu öldüğünü sandık ama gözünü açtı.

Puppet: olamaz bunun olmaması gerekiyordu.

Freddy: neyin olmaması gerekiyordu?

Puppet:springlocklar onu öldürmeliydi ve kostümün içinde sadece ruhu kalmalıydı ama o ölmedi.

Chica: ölmesi veya ölmemesi neyi değiştiriyor.

Puppet: o her an kostümden çıkabilir. Çıkmasa da er veya geç içinde bir beden olduğu için kostüm yıpranıcak ve yine serbest kalıcak. Ve çıktığın da ise zombi gibi bir şey olarak çıkıcak.

Ben: bunun bizim için kötü yanı ne?

Puppet: eğer gece arama yapılırken onu zombi haliyle bulurlarsa bu mekanın kapanma olasılığı çok yüksek.

Springtrap: ağğğğ bana ne oldu. HEY SİZ LANET ROBOTLAR BANA NE YAPTINIZ?????

Chica: intikam aldık.

Springtrap: AMA BEN SİZE BİR ŞEY YAPMADIM! SİZİ ÖLDÜREN BABAMDI BEN MASUMDUM!

Freddy: babanmı?

Springtrap: beni o zannettiniz *iç çeker* hepsi babamın suçuydu. Ruhların sizin içine girdiğini öğrendi ve sizi parçalamam için beni zorladı

Ben: parçalamakmı?? Öldürdüğü yetmemiş gibimi? O bir pislik

Springtrap: sizin onu bulup intikam alıcağını biliyodu. Yanılın diye beni buraya gelmeye zorladı. Zaten beni hiç sevmezdi....

Foxy: peki sana nasıl inanıcaz? Belki yalan uyduruyorsun?

O sırada kapı çaldı.

Puppet: springtrap saklanmalısın

Springtrap: springtrap da ne?

Puppet: sonra anlatırım hadi saklan. Hatta hatta hepimiz saklanmalıyız.

Karton kolilerin arasına saklandık. O sırada kapı kırıldı

???: oğlum? O aptal robotları hallettinmi eğer yapamadıysan sonuçlarının kötü olucağını biliyorsun.

Birden springtrap yerinden fırladı

Springtrap: BABA!..... Beni-beni sen sandılar!

-----_-------------devam edicek------------------

(En heyecanlı yerde bitirdim ha xd)

golden freddynin gözünden FNAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin