Kaçanbal hemen dıl dıl ile evine gidip bir tavuk suyu çorbası yaptı tavuğu da bahçeden aldı ve yoldu çorba yaptı.Dıl dıl'a içirdi ve dıl dıl bir anda iyileşiverdi.Onları gören bıngıl bıngıl koşup kaçanbalı çuval ile kaçırdı ve tavukların olduğu kafase kapattı ve benzini alıp dıl dıl'ın evine döktü tam çakmağı yapıyordu ki bir anda bunları gören kaçanbal hemen onun üstüne tavukları attı sonrada yetmedi yumurtalarıda attı sonra yumurta organikti tüh diye üzüldü.Kafasına tavuk ve yumurta yiyen bıngıl bıngıl üzüntüyle eve döndü.Depresyona girdi 2 kavanoz nutella,17 gofret,5 tane pizza,8 paket cips yedi 54 kilo aldı.Çirkinleşti.Artık kaçanbal onu sevmiyordu.O artık dıl dıl'ı seviyordu.Onunla evlencek ve çocukları olacaktı ama bıngıl bıngıl bu fikre karşı geldi ve onları engellemek için elinden geleni yapmaya çoktaaaaan hazırdı.
Kaçanbal dıl dıl için güzel bir börek yaptıktan sonra yanına saman kadayıfı yaptı börek organik yumurtalıydı.Gayet mutlu bir şekilde şöminenin karşısındaki koltuğa uzanmış sohpet eşlinde çırpılmış organik yumurta yerlen bir anda bacadan kara iki adet göz göründü...
Herkesin bu gizemli kişiyi tahmin ettiğini biliyorum.29 adet okuyucuma teşekkürler...🦚beğenilerinizin devamını bekliyorum bol bol okuyun hepsi kültür hepsi bu arada kaçanbal ve dıl dıl ikilisini sevenler yoruma 🥬emojisi bıraksın neden marul derseniz en sevdiğim emoji.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maymun ve Eşşeğin hikayesi
PertualanganMaymun ve Eşşeğin maceralarını anlatan bu hikayeyi herkes okumalı.