Škola

903 40 0
                                    

                 Pohled Mattem

,,Crrrr crrrrrrrr". Ach jo zase ten otravný zvuk budíku, a to věští jen jednu věc škola!
Vypnu budík a s nechutí vylezu z postele. Dobelhám se do koupelny a udělám klasickou ranní rutinu, pak se obleču a nasnídám, protože zase nestíhám tak běžím do školy kam přijdu jen tak tak, připravím se na hodinu a jdu do třídy kde se na mně zase lepí všechny holky. Naštěstí zazvoní a já si v klidu sednu vedle svého kámoše Marka který se znuděně kouká před sebe. Pozdraví mě a přijde učitelka která spustí nudný výklad.

A konečně konec huuuf. Když teda škola konečně skončí tak jdu domů a cestu se několikrát vyfotím. Když dojdu domů tak mi napíše spousty fanynek že mě miluje atd. Když to čtu tak se zamyslím ,,hm milujou ale kdy já potkám pravou lásku chtějí se mnou chodit jen fanynky a to ne z lásky jen kvůli slávě atd. ach jo." Plácnu sebou na postel a jen tak koukám do blba a přemýšlím ty všechny holky co po mně tak "touží" je to pravý? A jasně že není takže kdo mě má doopravdy rád. Pak se zvednu a kouknu na TS jestli tam nejsou kluci, byl tam dejzr a moon. Šel za nimi.      (Mo=moon  Ma=mattem D=dejzr)
Mo:čauko
D:čuuus
Ma: natočíme videjko?
D: jasan
Mo: jop
Šli jsme s klukama natočit videjko a potom jsme jen tak kecali.

Ma:já půjdu mám hlad xd takže čau
Mo: ok běž čs
D: jj čau
Když jsem si dal "večeři" tak jsem už jen byl na PC a pak šel spát

Že bych našel pravou lásku?/ MattemKde žijí příběhy. Začni objevovat