MEDİA HAZAL
Hazal
yine boktan bir güne uyandım.üzerime boğazlı siyah bir badi altıma siyah kotumu giyinip aşağıya indim.her zamanki gibi babam kumarda yenilmiş içmişti allahtan bana hiç elini kaldırmadı alışıktım onun bu umursamaz hallerine. hemen etrafı toparlayıp kahvaltıyı hazırlamaya naşladım.babama sert bir kahve verdim ayılması için 'baba al hadi kahve yaptım iç iyi gelir' ' tamam hazal koy kenara bir ağrı kesici getir başım çatlıyor' hemen odama çıkıp ağrı kesicimi babama verdim içmişti.sonrada kahvesini içip kahvaltıya oturdu daha iyiydi.'baba biliyorsun bu yıl sınavım var ve benim dershaneye gitmem gere' daha cümlemi bitirmeden ' nereden buluyum o kadar parayı hem okuyup ne olacaksın. bak sana bir haberim var. okumadan zengin bir hayattta yaşayacaksın bak yaşayacaksın diyorum çünkü şimdi söyleyeceklerime karşı çıkma hakkın yok.' ne diyecek ki'ne oldu ne diyeceksin baba' 'EVLENİYORSUN' NE!! ne dedibu adam az önce ' sen ciddi misin baba' ' hemde hiç olmadığım kadar. seni çok zengin biriyle değiş tokuş yaptım diyelim borçlarımı sen kapattın sağol kızım.e bizede zengin olunca bir şeyler yaparsın' ne diyor be bu beni hiç tanımadığım bir adama mı sattı. allahım ben bu kadar yıl mutlu olmak için uğraşırken başıma neler geliyor. seçilmiş kişi falan mıyım.
Savaş
bugün 4 yıldır takip ettiğim kızıma kadınıma kavuşacağım.evet 4 yıldır onu takip ettiriyorum onun ruhu bile duymadan. onu14 yaşında arkadaşımın doğum gününde gördüğümden beri unutamıyorum her gece onu düşünerek binlerce kız beceriyorum.onun gülüşü kokusu komple bana çekiyor.hele o dudaklar off neyse ben adamlarımı hazırlıyayım bu kız kaçmaya fln kalkar.'alo bugün 50 korumayı evin her köşesine koyun ' ' içeriye mi abi?' içeriye alamam hepsi benim kızımın güzelliğine erir.' yok bahçeyi donatın' deyip telefonu kapattım.neyse saat 6 ya yaklaşıyor ben hazırlanıyım hem beni yakışıklı görsün kar tanem.
Hazal
babam beni odama götürdü ve bir elbise siyah topuklu elbiseyi ve bir kaç makyaj malzemesini önüme fırlattı.'al bunları giyin kocan öyle istedi ve şimdi telefonuna bir mesaj gelir o makyajı kendine yap eğer hazırlanmazsan seni öldürürüm hem ben sana evimi açtım bununda bir karşıllığı olmalı dimi kızım' ' tamam baba bak baba diyorum ama unutma bu sana son baba diyişim sırf sana inat hazırlanıp buradan gidicem evleneceğim adamın evindende kaçıcam ve sen beni ömrün boyunca göremeyeceksin anladın mı artık senin bir kızın yok' bunları söylerken gözlerimden yaşlar akıyordu babamı dışarı çıkartım hazırlanmaya başladım.
elbisenin modeli ayakkabıyı siyah düşünün
makyajımızda böyle
hazırlanınca aynanın karşısına geçip kendimi güzel bir süzdüm aslında çok güzel kızım bu yüzden daha güzel olmuştum.kapının çalmasıyla evleneceğim adamın geldiğini anladım babam kapıyı açtı ben hala odamdaydım ve onları dinliyordum'nerede kız' ' hazırlanıyordu gelir birazdan. hAZAAAL GEL HADİ kızım' şimdi gitmem lazım yoksa babamı öldürür bu adam sesi çok güzel çıkıyordu ve kapıyı açmamla çok yakışılı bir gençle evleneciğimi anlamam kısa sürdü merhaba der demez kolumdan tutuşturup arabasına bindirdi ben şoktan çıkamazken o yola doğru sürmeye başlamıştı bile 'öküz gibi araba kullanma yavaş ol biraz' dedim 'sana mı sorucam Hazal' adımı kesin babam söyledi'bir şey sorabilir miyim' 'sor' 'neden ben' gözlerim dolmuştu.'nedeni babanın borçları' 'çalışıp öderim evlenmesek olmaz mı ben ilklerimi sevdiğim adamla paylaşmak istiyorum'
Savaş
allahım bu kız beni delirtecek.sevdiği mi var ben nasıl bunu anlayamadım.ama onun bedeni bana ait hemen eve gider gitmez öylede olacak zaten yolladığım elbise bacaklarını gösteriyordu.sen bekle evde görüşeceğiz biz.......
EVET BU BÖLÜM NASIL BİRAZ ALARADAN YARDIM ALDIM 600 KELİME YAPTIM 2 LİKE SINIR