3

173 14 6
                                    

Z pohledu Bloom
Přišla jsem do pokoje, holky tam seděly v na sedačkách a povídaly si. Po chvíli přišla slečna Faragonda. "Děvčata, co byste řekla, kdyby Soya byla na pokoji tady s vámi?" Usmála se.

"Anooo!" Výskla hned Stella a všechny jsme se přidaly k jásání.

"Nuže dobrá, sama Soya mě přišla poprosit, zda by tu s vámi nemohla být." Usmála se, pronesla nějaké kouzlo a objevily se nové dveře. "Tam je Soyin pokoj, nyní už patří k vám."

"Taky spí sama jako já." Ušklíbla se Stella.

"Je to tak lepší, neptejte se proč." Řekla Faragonda a odešla.

"To je super, že je Soya s námi v pokoji." Řekla ihned Stella.

"To jo." Usmála se Flora. Mně vrtala hlavou ta slova, která Fragonda řekla. 'Je to tak lepší...' Proč je lepší, že je Soya "sama" v pokoji?...

"Bloom, tak co ty na to?" Zeptala se mě Musa.

"Co?"

"Já říkala, že je mimo." Pohodila samolibě Stella vlasy.

"Stello!" Okřikly ji Musa a Tecna.

"Co je zas?" Nechápala.

"Promiňte, co jste říkaly, opravdu jsem byla myšlenkami jinde."😅

"Jestli by Soya měla patřit k nám. Jestli by měla být součástí Winx." Odpověděla Musa.

"Vždyť už patří, ne?" Usmála jsem se.

"Já to říkala." Ušklíbla se Stella. Já, Flora a Musa jsme se na ni podrážděně podívaly.

"Holky, nechci vás rušit, ale Soye něco je." Ozvala se Tecna.

"Co s ní je? A jak to víš?" Všechny jsme přesunuly pozornost k Tecně.

"Nevěřila jsem jí, tak jsem její magický signál nahrála a sleduji ji. Teď je v knihovně a její magický signál se sotva drží." Ukáže nám model knihovny, uprostřed je výraznější blikající tečka, která postupně slábne.

"Musíme jí ihned pomoct!" Ostatní přikývly a rozběhly jsme se do knihovny. Snad to není nic vážného... Řekla jsem si v mysli a zrychlila. Doběhly jsme do knihovny a tam na zemi byla. Bylo to děsivé. Její tělo jen tak bezvládně leželo a i z blízka nebylo poznat, zda dýchá. "Floro, Muso, běžte pro někoho." Ony přikývly a odběhly. Klekla jsem si k ní a zatřásla s ní.

"Analizuji její životní funkce." Řekla Tecna a začala jí skenovat mobilem. "Sotva se drží, přišla téměř o všechnu svou energii." Přiběhne Musa, Flora a slečna Faragonda.

"Co se stalo děvčata?" Optala se Faragonda.

"Nevíme, našly jsme ji takhle." Odpověděla jsem popravdě.

"Aha, to nic není, stačí jen..." Nedokončila větu Faragonda a vyslala na Soyu nějaké kouzlo. Tecna ihned zpozorněla.

"Její stav se stabilizuje." Oznámila Tecna.

"Co jste udělala paní ředitelko? Co s ní je?" Zeptala jsem se ihned.

"Je jen velice vyčerpaná, potřebuje jen odpočívat. Vezměte ji do pokoje a hlavně ji nebuďte. To by pro ni mohlo mít katastrofální důsledky, rozumíte děvčata?" Zeptala se vážně Faragonda.

"Ano." Přikývly jsme všechny a opatrně Soyu zvedly. Slečna Faragonda odešla. Zamířily jsme do pokoje. "Tecno, jak je na tom?" Zeptala jsem se po chvíli.

"Stále stabilizovaná, žije." Odpověděla Tecna monotónně.

"To jsem ráda. Co ji ale mohlo takto vyčerpat?" Zeptala se Stella.

Život v AlfeiKde žijí příběhy. Začni objevovat