-7-

112 6 0
                                    

Б-Каквоо?! Защо си им казала, че съм мъртва, Ти..
А-Така е най - добре за всички. Така никой няма да те търси и да разбере за тази гнусна тайна,която крием.
Б-Но защо да е гнусна. Бременна съм от гаджето си. Ние се обичаме. Какво му е странното.
А-Елизабет, спри. Не знаем дали е от Джъгхед. И няма да излизаш докато не разберем.
Б-Нямам думи.

На следващия ден Алис взела Бети и я завела за ДНК тест. След седмица резултатите излезли. Оказало се, че детето е на Джъгхед. Бети била много щастлива, че ще може да се види с Джъгхед, но майка ѝ отново не ѝ позволила.

След два месеца Бети родила, едно малко и красиво момиче, което много искаше да кръсти Оливия. Но затова трябваше да попита и Джъгхед. Реши да избяга от вкъщи и да отиде до гимназията, за да каже на всички истината, която бе крила цели седем месеца. Тя очакваше всички да са учудени, дори и леко изплашени от нея, но знаеше, че бързо ще я приемат. Но тя мислеше, че ще завари старите си приятели със старите си навици, но всъщност всичко се бе объркали. Всички вече я бяха оплакал и бяха поели по нови пътища. Джъгхед, чието бебе тя гледа вкъщи се е събрал с Шерил, която е бременна от него. Изглеждаха много щастливи и радостни. Арчи бе предпочел момчетата пред момичетата и бе тръгнал с Кевин-синът на  шерифа. Те бяха най-популярната гейска двойка. А Рони и Тони се бяха събрали отново. Но имаше една черна тайна, която все още никой не знаеше.

Заплетени ВръзкиМесто, где живут истории. Откройте их для себя