-8-

144 6 7
                                    

Бети реши все пак да отиде до тях и да им разкаже за всичко, но след като одите никой не можеше да повярва. Тя им разказа, след което те се държаха безразлично.Не знаеше защо, но Джъгхед отричале да е спал с нея.Другите не ѝ обръщаха внимание, затова тя реши просто да си тръгне. Прибра се у дома, но майка ѝ беше разбрала за нейното бягство и ѝ казала, че ако има второ такова бебето ще пострада.

Не след дълго Бети се върна в училище. Мина се цял месец, в който никой не ѝ обръщаше внимание. Но един де Джъгхед не издържа и реши да я извика в една стая. Там ѝ обясни, че майката на Бети ги е накарала да не говорят с нея, и че Джъг трябва да отрече за бебето, иначе то ще пострада. Че всички трябва да се правят на наистина влюбени, но в тази голяма лъжа имаше една истина, която щеше да срине до основи Бети.

Но все пак всичко се върна по старо му. Бети и Джъгхед тайно излизаха. Посреднощ Джъг се катереше по прозореца на Бети за да види оливия. Шерил и Тони се събраха, както и Арчи и Вероника, а Кевин откри любовта в момче на име Муус.

Всички бяха много щастливи докато един ден, Рони не забеляза, че Джъгхед и Шерил отидаха в тайната стаичка и започнаха да се карат много жестоко. От любопитство Рони отиде и заслуша на вратата. А това, което щеше да  чуе щеше да съсипе целият им начин на живот.

Заплетени ВръзкиWhere stories live. Discover now