poslední dopis

33 2 0
                                    

Zdravím, jmenuji se Tomas a žádám o kompletní přečtení dopisu. Svět se změnil a to hodně. Chtěl bych vám teď
říci co se stalo u nás. A doufejme, že to k vám nedojde...

Dne 21. Května 2067 vědci vytvořili vakcínu na nemoc zvanou jako IKG-520 neboli lidově Kifrodíza. Toto onemocněním bylo provázeno symptomy, jako například: dusivý kašel,
ztráta paměti, ztráta kontroly nad vlastním tělem, zvýšená lámavost kostí
ochrnutí a slepota, naneštěstí se tato vakcína prokázala jako neúčinná a Kifrodíza se tak vyvinula. Dokázala se nyní šířit vzduchem, což do dvou dnů nakazilo většinu populace v severní Americe.

Nebylo to však nejhorší. Některých lidí s klaustrofobií se projevila imunita jejich tělo vylučovalo speciální hormon, díky kterému byla nemoc poměrně rychle zlikvidována. Já byl jeden z imunních. Nechtějte vidět ty lidi, kteří neměli to ,,štěstí" jako já. Bylo jako sledovat mrtvoly. Veškerá ta bolest která je sužovala, jim brala naději. Spousta z nich se nechtěla nabídnout na testy. Kifrodíza se dal vyvíjela a tentokrát v lidech podněcovala agresi.

Nebezpečí bylo všude. Agresivní lidé vyběhli na ulici a začali všechno demolovali. Pokusili se dostat i do laboratoře, kde jsme byli my, imunní.
Museli jsme uprchnout. Vědci nás nahnali do vrtulníků, pilotům daly kopie zdravotních zpráv a vyslali nás. Je mi jasné že tam zemřeli. Letělo nás asi pět vrtulníků, měli jsme v plánu letět do Washingtonu. U hranic však nastaly potíže. Kvůli uzavření celé oblasti od vnější světa nesmí nikdo hranice překročit. Ocitli jsme se pod přesně mířenou palbou.

poslední dopisKde žijí příběhy. Začni objevovat