Washington DC

20 2 0
                                    

Vrtulníky padaly k zemi. Já, stále připoután, propadl panice. Obrazy mého mrtvého těla pod troskami helikoptéry neplnily mou mysl. Ne, já nechci umřít škubnutím jsem z pod sedadla jsem vytáhl padák, odpoutal jsem se a nasadil si ho. Snažil jsem se pomoct ostatním ale u některých to byla ztráta času. Těm pět lidí, kterým jsem pomoci dokázal, mi pomohlo otevřít dveře helikoptéry a vyskočili jsme.

Dopadlo nás pět, jednomu z nás se ale nepodařilo otevřít padák. Bylo mi ho líto.
Nebyl ale čas nazbyt. Procházeli jsme bočními uličkami města aby nás nikdo z lidí nespatřil. Došli jsme až k bílému domu. Podle odposlechnutého rozhovoru dvou občanů by měli být všichni vědci tam. Přišli jsme k bráně a odhalili se. Vojákům jsme řekli o co nám jde. Že chceme vidět vědce, jelikož jsme imunní.
Vojáci nás zpacifikovali. Já to chápu, neznali nás.

Odvedli nás přímo do konferenční místnost, kde měli vědci, generálové, lékaři a prezident Hooler poradu. Když zjistili, proč tu jsme a my jim předali záznamy, vzali nás do laboratoří k dalším   
imunním a další pokusy začali. Nebudu vám lhát, ani mě se to nelíbilo. Lezlo mi to krkem, ale nemoh jsem nic dělat, ven by jsem se asi nedostal. A nevíc děláme to pro naši zem! A to za to stojí! Bohužel někteří imunní nesdíleli stejný názorl. Malá skupina o deseti lidech se dostala ven a zničila co mohla. Dokonce poničili hradbu, a tak se dovnitř nahrnulo spoustu infikovaných.

poslední dopisKde žijí příběhy. Začni objevovat