Amanın!! Ne kadar çok kisi okumus!! Yazarken bu kadar olacağını fark etmedim. Korecanlar sağolsunn!! ^^
-EMERGENCY COUPLE-
Chang Mi: Ah Reum, sende mi sebze seviyorsun? Aynı yiyecekleri seviyoruz.
Ah Reum: Chang Mi, sende vejeteryansın?
Chang Mi: Elbette!
Ah Reum: Bir doktor hastalarıyla ilgilenebilmek için sağlıklı olmalı.
Chang Mi: Tabii ya... Bende eti hiç sevmem.
Jin Hee: Vejeteryanmış yalana bak. Sabahın ikisinde midesini domuz eti ile dolduran başkasıydı sanki.
-: Kaç yaşındaki doktor olmuş?
Chang Mi: 33 yaşında, köpek yılında doğdu. Dosyasında yazıyordu.
-: Bu arada hala bekar mıymış?
Chang Mi: Bu alıkla kim evlenir be?! Alanın anca başını ağrıtır!
Chang Mi: Yüzünü ben yıkarım. Sakın kıpırdama.
Jin Hee: Araba falan mı yıkıyorsun sen?!
Aslında daha güzel kısımları vardı. Ama internette bulmak fazlasıyla zordu. Birde telefondan girdiğim icin zor.
-BRIDE OF THE CENTURY-
Na Doo Rim: Bu adam doğru düzgün kürek kullanmasını nasıl bilmez? Kendi başına yapabildiğin şeylerin sayısı oldukça azdır şimdi. Muhtemelen bu ellerle yemek yemekten, kıçını silmekten ve kalem kullanmaktan başka bie şey yapmıyorsundur?!
Choi Kang Ju: Ne? Kıç mı?
Na Doo Rim: Evet kıç.
Choi Kang Ju: Ne yaptın kendine böyle? Aklından ne geçiyordu Tanrı aşkına. İçinden böyle şeyler fışkıran beyninin şeklini o kadar görmek istiyorum ki. Kalpten gidersem sorumlusu sensin.
Na Doo Rim: Arkadaşlarımla kostümlü oyun oynuyorduk. Ne olduğunu biliyorsun değil mi? Seksi olmamış mıyım?
Choi Kang Ju: Kes şunu. Kabuslarıma gireceksin diye korkuyorum.
Choi Kang Ju: Pastanın hepsini simdi mi yiyeceksin?
Na Doo Rim: Benim için almışsın. hepsini yemeliyim.
Choi Kang Ju: Diğer kızlar erkeklerin önünde azıcık yemeye çalışırlar. Sen nasıl kızsın böyle...
Naa Doo Rim: Seni erkek olarak göremüyorum da ondan. Mutlu oldun mu?
Choi Kang Ju: Ne?!
Hadi bakalım uzun bir süre sonra ilk defa yazdım :D :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Dizileri Replikleri
Teen FictionUnutulmaz Kore dizilerinin unutulmaz replikeri..