Chapter 19 - Why are you doing?

3.2K 176 7
                                    

Díl věnuju @misadole

V zrcadle to vypadalo celkem slušně, tudíž jsem byla připravená. Zaslechla jsem jak někdo vešel do pokoje, takže jsem vyšla s domněnku že je to Zayn. Jenže....

Jenže jsem se očividně spletla. Liam si mě přeměřoval pohledem a přiznávám, že mi to bylo víc než nepříjemné. Nervozně jsem se ošila a popošla k němu. Stále byl zticha a přímo mi vypaloval díru do hlavy s toho jak na mě civěl.

„Pospíchám, potřebuješ něco,“ dala jsem si ruce v bok a poklepávala nohou. Už dávno jsem tam měla být a on mi v tom brání.

„Nechoď s ním.“ konečně promluvil. Jeho hlas byl tvrdý a rozkazovačný. Nechápala jsem jeho chování. Jen jsem nad tím pokroutila hlavou a chtěla ho obejít. No nedovolil mi to a stoupl mi do cesty. Jeho ruce se objevily na mích ramenou, které pevně stiskl. Vyjekla jsem bolestí a maličko sykla.

„Řekl jsem, že s ním nikam nepůjdeš,“ zavrčel blízko mého ucha. Naskočila mi husí kůže. Nevím co se s ním stalo, ale rozhodně se mi to nezamlouvalo.

„Nemůžeš mi to zakázat,“ oponovala jsem mu. Začala jsem toho litovat, když jeho stisk zase zesílil. Šla z něj hrůza.

„To se pleteš zlatíčko, jdi se převléknout,“ rozkázal a nasměroval mě k šatně. Nechtěla jsem, ale na druhou stranu jsem se bála. Opravdu hodně, asi jako Zayna na začátku. Rozešla jsem se pomalým krokem k šatně, abych se na jeho povel převlékla. Zabouchla jsem za sebou dveře a ještě pomaleji jsem ze sebe začala sundavat oblečení. Navlékla jsem si opět šedé tepláky a sáhla po triku.

„Musím říct, že máš fakticky sexy tělo,“ ozvalo se mi za zády. Lekla jsem se a instinktivně si přitiskla triko k tělu. Otočila jsem se a zahlédla Liamovo nadržený pohled. Opíral se o futra dveří a na tváři mu hrál úšklebek. Problesklo mi hlavou jak dlouho tam mohl stát. Rychle jsem si triko přetáhla přes hlavu a můj pohled opět padl na Liama.

„Nejradši bych tě hned tady a hned ojel, ale neboj zlatíčko, zatím ještě ne.“ zašeptal mi nechutně do ucha. Bylo mi z něj špatně. Jak se mohl tak rychle změnit.

„Teď běž dolů za Zaynem a řekni mu že s ním nikam nepůjdeš, je ti to jasné?“ zastrčil mi pramen vlasů za ucho a nadzvedl obočí. Jen jsem němě přikývla. Cítila jsem štiplavé slzy, které se mi draly ven.

„Ale co mu mám říct,“ zašeptala jsem. Nechtělo se mi to dělat. Zayn si to nezaslouží.

„To je mi jedno kurva, si něco vymysli. Třeba že ses do někoho zabouchla,“ otráveně přetočil očima a mávl ledabyle rukou. Zakývala jsem hlavou a rozešla se dolů po schodech. Zayn tam nervozně postával. Byl sexy. Na nohou měl upnuté černé džíny a na ramenou měl sako. Někdy si říkám jak na něm můžou i obyčejné tepláky vypadat tak dokonale. Potichu jsem se blížila k němu.

„Konečně už jse...“ nedokončil a úsměv mu trochu povadl když se na mě podíval.

„Víš nevadí mi že si v teplácích, ale no...“ začal se smát. Bodlo mě to u srdce. Ale musím to udělat, na to mám s Liama až moc velký strach.

„Zayne, j-já s tebou nikam nepůjdu, nemůžu.“ celý jeho obličej se v sekundě změnil. Víc než naštvanost byla, ale vidět lítost. Evidentně ho to zaskočilo. Neměla jsem odvahu se mu podívat do očí. To už bych nezvládla a spustila slzy, které jen tak-tak zadržuji.

„Proč?“ zašeptal a popošel blíž ke mně. Něžně mě chytil za ruku a proplete si se mnou prsty. Ucukla jsem a svojí ruku jsem odtáhla od té jeho.

„Já...já se zamilovala do někoho jiného,“ první slzy mi už klouzaly po tvářích a rty jsem schovala do úzké linky. Udělal krok ode mě a zrychleně dýchal. Něco se v něm zlomilo.

„Kdo to je!“ zakřičel na mě. Leknutím jsem poskočila a začala se strachem třást. Zhluboka jsem se nadechla a chystala se promluvit. Hlavě jsem si přehrávala všechna možná jména, ale stále nějak nevěděla co říct.

„Do...

____________________________________

→Ahoj tak konečně nový díl po hooodně dlouhé době :DD no nebudu se trapně vymlouvat na školu (což bych mohla) :DD ale já to svedu na druhou trapnou výmluvu a to tu že nemám notebook a na tabletu se to moc nedá -.-

→Díl je déky tomu že jsou rodiče na bráchovo zápase, takže jsem si půjčila tátovo notebook :DDD rebelvole  3:)

→Díl je kratšé, ale tak snad nevadí a užijete si ho, i když myslím že je tak nejak o ničem ;)

→Možná jste si všimly že jsem změnila název povídky, takže se mě neptejte na důvod prosím :3 děkuju ;)

→HOLKY TOHLE JE DŮLEŽITÉ! napadlo mě že pokud by nejaká z vás měla zájem se podílet na povídce má možnost :D jde o to že já nemám moc času kvůli jistým věcem :DDD (samožřejmně bych vás uvedla potom kdo mi pomáhal) :3 vlastně by jste se staly něco jako spolu autorkou ;)) dělám to i proto že mi dochází nápady a budu ráda za každou pomoct :DD do komentářů hodím link na můj fb tak si mě přidejte a prosím napiště mi děkuju :))

Hope u like it 

• Do not do it! (Zayn Malik, Czech Story) • ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat