Chapter 9 - Zayn and brawl

5K 235 6
                                    

Holky je tu slibovaný díl :) doufám že se bude líbit (y) psala jsem to asi na 324554753x :DDD bylo pro mě hrozně těžké psát to s jeho pohledu, ale aspoň trochu vám to přiblížilo jeho povahu. Omlouvám se všem Zaynerkám ( nebo jak to je) ale neříkejte že je tu nené hrozně sexxxxy ^-^.... Jinak pomocte mi vymyslet názvy romací :D Skyler+Zayn a Liam+Skyler ;))) koho máte radši (i když je zatím težké to posoudit) Omlouvám se za chyby jsem líná to opravovat XDD možná jste si všimly nového coveru a jsem z něj nadšená ;) (samochvála smrdí) no dělala jsem ho dost dlouho tak snad se líbí :33*

Díl věnuju mojí kamarádce Pavlíně (nesnáší to pojmenování) :DD moc děkuju za komentáře, pomáhá mi to k psaní (y)

Hope u like it + na straně je song a ten TEXT je přěsně k tomuhle dílu takže pustit při čtení!!!!!! →→→

ZAYN'S POV

(Čas mezi tím kdy odešel a Liam vedl Skyler do pokoje)

Nevybral jsem si ji náhodou. Už déle jsem ji pozoroval jak polehává v parku. Bohužel v době kdy jsem s dohodl naší menší smlouvu, netušil jsem že je panna. Tohle se mi ještě nestalo. Musela být opravdu zoufalá když to přijala. Moc dobře věděla co chci a i tak to přijala. Jenže teď je tady zbytečně. Měl bych jí vykopnout jako ty před ní. No něco mě nutilo ji tu nechat. Pravdou je že bych jí nejraději o něco ohnul a vyšukal z ní duši. Už dlouho jsem neměl sex, a to pro někoho jako já není vůbec nic dobrého.

Rázně jsem se rozešel do jejího pokoje, abych jí zkontroloval a poté zamkl. Musím si být jistý že mi ta coura nikam neuteče. Už jsem byl ve správném patře a zacházel za roh. To co jsem viděl mě dostatečně vyvedlo s míry. Všechno ve mně začalo vřít. Zaťal jsem pěsti a v hlavě mi bloudilo 101 nápadů jak se zbavit Payna a hned potom té malé coury. Ještě chvíli jsem tam jen jak idiot stál a pozoroval ty dva. Kurva. Poslední kapka byla, když ji něco zašeptal do ucha políbil do vlasů. Uvnitř mě vybuchla imaginární bomba. Vyšel jsem zpoza rohu a byl odhodlán ke všemu.

„Kurva Payne!“ zařval jsem tak hlasitě až mi přeskočil hlas. Trochu jsem se přiblížil.

Ona se začala třást, nad čím jsem se uchechtl. Přesně tak maličká jen se boj máš totiž čeho. Uchcechtl jsem se nad tím. Liam si ji instinktivně stáhl za svá mohutná záda. Och jak romantické. Je mi s těch sraček na zvracení. Nikdy tohle chování nepochopím. Na co jiného mít holku když ne na sex.

°°°°°°

Když ani po mých naléhavých výzvách od té malé děvky neodstoupil jednoduše jsem se na něj vrhl. Vrazil jsem jednu dobře mířenou přímo do nosu. Bylo mi jedno jestli ho bude mít zlomený. Bylo mi jedno všechno. Neskutečně mě nasralo že se opovážil se jí jen dotknout. Nezajímalo mě jestli je to můj kamarád nebo ne. Porušil rozkaz a vzal si něco co bylo moje. A já se o nic nedělím. O nic!

Ona padla hned za ním. Rozkošné. Asi se pozvracím. V zápalu hněvu jsem přestal racionálně přemýšlet a zlost jednala za mě. Nasralo mě jak se o něj stará. Ona je moje! Má stát za mnou a ne za takovým chudákem. Co by byl beze mě?! Nula, naprostá nicka ztracená na tomhle podělaným světě, který stejně stojí za hovno.

Napřáhl jsem se a taky jí jednu uštědřil do tváře. Ta děvka jenom vyjekla a spadla na zem. Začala nekontrolovatelně bulet. Zarazil jsem se v půlce pohybu. Co jsem to udělal?! Ano jsem ta největší svině na světě, ale nikdy opravdu NIKDY bych holku neudeřil. K tomu bych se nesnížil, a to jsem podle dost lidí dost nízko. No nevím kdo si teď vyhřívá prdel v sídle, které je zařazené do největších a nejluxusnějších vil v Anglii a Irsku. Znovu jsem se uchechtl. Ale úšklebek mě hned přešel když jsem se vrátil do reality. Jen jsem tam stál a jakoby zamrzlí stál a skenoval jí od hlavy k patě. Brečela a třela si červenou líci. Její třesoucí se tělo se krčilo opřené o zeď. Něco se ve mně zlomilo.

„Co si o sobě myslíš Zayne!“ zařval Liam, který se už zvládl sebrat po mé ráně. Doběhl k a začal jí hladit. Potom se podíval na mě zlostným pohledem, jenže já nebyl stále schopen jediného pohybu. Rozešel se ke mně a já si nechal dát dobrovolně ráno do nosu. Spadl jsem a Payne si na mě obkročmo sedl. Po chvilce jsem se i já zpamatoval a vracel mu každičký úděr. Na mích kloubech byla jeho krev stejně tak i na jeho. Žádnou bolest jsem necítil. Evidentně jsem toho měli oba už dost, ale jednoduše se ani jeden nechtěl vzdát bez boje.

„DOST!“ zařval jemný -teď velmi drsný- hlásek. Oba jsem toho nechali a podívali se jejím směrem. Ani jeden nepromluvil a vyčkával co bude dál. Měla mokré tváře od neustálých slz a a sem tam vydala i nějaký vzlyk. Přišlo mi jako by byla na mol. Začala malinko vrávorat a zavírat oči. Ani jsem nemrkl a ležela na zemi. Její tělo se bezvládně choulilo v křeči na zemi. Payne ze mě okamžitě slez a po čtyřech se doplazil k ní. Já ho okamžitě následoval. Jemně s ní zacloumal a i když na nestálé prosby se neprobrala oba jsem dostali strach.

„Snad si už spokojený!“ zařval po mě zuřivě. Nervozně jsem si projel vlasy svými vlasy. Vzal jsem ji do náruče a rozběhl se s ní do přízemí. Nazul jsem si rychle boty a vzal klíčky od prvního auto co mi padlo pod ruce. Liam vyběhl za mnou a pomohl mi ji dát do auta. Seděl jsem za volantem, zatímco on seděl vzadu s ní v klíně. V jisté situaci bych mu i záviděl. Kurva na co myslíš! Ta holka možná umírá a já přemýšlím nad tím jak mi kouří?! Do prdele. Šlápl jsem na plyn a při pískání gum jsem se rozjel k nejbližší nemocnici. Bylo mi jedno že překračuju rychlost a to o dost. Bylo mi přímo u prdele že můžu přijít o papíry. Ta holka musí žít. Moje srdce bilo jako zblázněné. Nikdy bych si nepřiznal že mám strach i o někoho jiného než je má dokonalá maličkost, takže s tím ani začínat nebudu. Jen prostě nechci aby se jí něco stalo. Co to melu. Je mi to jedno. Zastavil jsem před první nemocnicí při cestě. Zbrkle zaparkoval a vylezl z auta Otevřel jsem zadní dveře a převzal stále bezvládné tělo od Payna. Vyběhli jsem schody a vběhli do plné čekárny. Díky mému hrubému a pevnému hlasu se nám konečně začal věnovat nejakej idiot v plášti. Odvezli jí a mi nemohli dál. Byl jsem v prdeli. Ano přiznávám. Přiznávám mám o ní STRACH....

• Do not do it! (Zayn Malik, Czech Story) • ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat