Коди кой?

179 8 2
                                    

Вече беше петък, последен работен ден за седмицата. Е, поне за Ана...повечето хора в градчето работеха и през почивните дни, тъй като имаше много туристи, които непрекъснато си купуваха от онези магнити във формата на Щатите.

За всички това беше един съвсем обикновен и обичайно дъждовен ден, винаги валеше в края на седмицата...За Ана обаче, това беше денят, който тя винаги ще помни. В живота й се появи мистериозния русокос младеж, който на пръв поглед изглеждаше като онези "лоши момчета", които пият, пушат и се движат в лоши компании. Да, но не. Коди беше съвсем обикновено момче със светла кожа и чаровна усмивка. Всяко едно момиче би се влюбило в него от пръв поглед, но Ана не беше такава.

Когато Коди влезе в цветарския магазин на Ана, той застана на едно място, поогледа се наоколо, направи крачка на пред, след това вляво, за да избегне кученцето, което се беше затичало към него. А всъщност кучето беше на госпожа Маргарет, която рано сутринта го оставила на грижите на Ана, но обяснение така и не дала.

Коди отново започна да се оглежда насам-натам, изведнъж погледът му се спря на Ана, която дори не беше забелязала, че има клиент. Беше й възложена задача от кмета на градчето да засади по 10 маргаритки в 20 саксии.

С аромат на маргариткиWhere stories live. Discover now