Коя е Ана?

588 15 2
                                    

Ана е едно обикновено шестнадесет годишно момиче, чийто живот не е никак интересен. Има русо-кестенява начупена коса, красиви сини очи и винаги се облича нестандартно. Баща й е починал преди 5 години, сега тя живее с тридесет и девет годишната си майка, която е превърнала дома си в развъдник на маргаритки, може да се каже, че е пристрастена и ги колекционира. Определено ги обича и отделя възможно най-много време да им говори и да ги полива, така смята, че ги прави щастливи.

Ана все още учи и работи в семейния цветарски магазин, в който се очаква да има от всеки един вид цветя, но всъщност щом прекрачиш прага му, белия цвят започва да дразни очите ти. Пълно е с маргаритки. Чудно как тапетите по стените не бяха на маргаритки. Щом влезеш в магазина първо виждаш големите две саксии, които са поставени върху телевизора, който по принцип Ана не използва, но тъй да се каже - само краси магазина. Моник държи на него понеже е бил първия цветен телевизор в града и е принадлежал на нейния баща, явно това я изпълваше или с гордост, или просто нямаше с какво да запълни мястото, което ще се освободи, ако го махне.

Ана е едно много възпитано момиче и учителите й са доволни от нея. Тя си няма приятел, посветила се е на ученето и работата си в магазина, а със спечелените пари тя отива на пазара и купува възможно най-хубавите маргаритки, за да може да ги засади в някоя саксия в магазина. От скоро Ана работи на още едно място, а именно в детския овеселителен клуб, който организира рождени дни, кенсиниери, училищни тържества и куп други неща, които трябваше да са забавни, а всъщност винаги имаше по някое разплакано дете, даже понякога две или три.

Работата на Ана беше да украсява мястото, където ще се проведе тържеството. Вече 1 седмица тя работи там и се е отзовавала на 3 тържества, 2 от които са рождени дни на 5 годишни енергични деца, които ходят, късат картинки и надписи "ЧРД' и пукат балоните, които са закачени внимателно. Понякога за Ана това е изнервящо, но пък има моменти, в които й е приятно да гледа как децата се веселят.

С аромат на маргариткиDonde viven las historias. Descúbrelo ahora