Ben:Hadi Ama !
Arhan: Biraz Sinirli Gibisin ?
Ben: Ah Hayır...Belki Biraz.
Arhan:Sinirli Olman Umrumda Değil.
Yerdeki Ödevime Vurdu.
Ben:Hey! Bari Ödevime Yapmasaydın.
İlayda: Arhan Şu Yıkığa Haddini Bildirdi.
Şeyma Ayranbaşı: Arhan Harika Biri !
Ben: Ben Olsam Şeyma İle Dolaşmazdım. Biraz Pahalı Birisi. Anladınız Mı ?
Şeyma:Çok Komik.
Arhan:Hadi Gidelim Kızlar.
Arhan Ve Arkasından 5 Kız Onu Takip Ederek Uzaklaştılar.
Enes:Omnitrixi Niye Kullanmadın ?
Ben: Gerek Var Mı Sence ? Gizli Kimliğimi Açıklamak İstemem.
Enes:Bana Kalsa Dört Kola Dönüşüp Ezerdim.
Ben:Hey Bu Çok Canice. Hem O Benim Arkadaşım.
Enes:Cidden Mi ?
Ben: En Azından Bir Zamanlar. Neyse. Bu Gün Ne İzleyelim ?
15 Dakika Sonra:
Enes: Taş Kağıt Makas ?
Ben:Daha Farklı Bir Şeye Ne Dersin ? Dört Kollu Karar Dövüşüne ? Kazanan Yemeği Seçer ?
Enes: Olur. Ama Omnitriximin Şarj Olmasını Bekliyeceksen.
Ben: Tamam!
5 Dakika Sonra:
Sokağa Çıktık.Önce O Dört Kol Oldu.
Ben: Ya Dört Kol Olmazsam ?
Enes:Tekrar Seçersin.
Ben:Pekala !
Dört Kolu Seçtim Ve Bastım.Dört Kol Oldum.
Ben:İşte Bunu Sevdim.
Bana Yumruk Attı.Geriye Uçtum.Zıplayıp Üzerime Atladı.Bana Art Arda Yumruk Atmaya Başladı.Yumruğunu Tuttuğumda O Şaşırırken Yumruk Attım.Geriye Uçtu. Ayağa Kalktık.
Enes:İyi Dövüş Oluyor !
Ben:Hamburger Menü Yiyeceğiz !
Enes: İskender !
İkimizde Zıpladık.Havada Yumruklarımız Çok Sert Bir Şekilde Çarpıştı.Etrafta Hava Dalgası Oluştu.Tüm Mahalle Bizi İzlemeye Geldi.
Ben: Hamburgerin Yanında Patates Kızartması Var !
Enes:İstersen Yanında Patates İsteriz !Yere İnince Birbirimize Koşmaya Başladık.Bana Yumruk Attı.Tekrar Atacakken Eğildim.Ona Yumruk Attım. Sonra Diğer Kolumla Sonra Diğeriyle. 4 Kol Olunca Seri Oluyordu.Dört Koluyla Birden Bana Aparkat Çekti.Havaya Uçtum.O Da Zıpladı.Dört Koluyla Bana Yere Doğru Vurdu.Yere Çok Hızlı Çarptım.Başka Bir Boş Mahalleye Uçmuştuk.Bana Doğru İnerken Ona Yumruk Attım.Geriye Uçtu Yerde Sekti.Sonra Ayağa Kalktı.
Enes:Tereyağı Ve Özel Sosu İle Dillere Layık !
Ben:Yanında Kızarmış Soğan Halkası Ve Ranch Sos !İkimizde Son Gücümüzle Yumruk Attık.Yumruklarımız Çarpıştı Ve Geriye Uçtuk.Yerde Seke Seke Durduk. Ayağa Kalktık.Enesin Süresi Doldu.
Ben:Efsaneydi.Daha Bu Raunt 1 .
İnsan Halime Döndüm.
Enes:Gel Bir Su İçelim.
Bakkala Girdik Ve 2 Su Aldık. İçtikten Bir Süre Sonra Enesin Omnitrixi Şarj Oldu.Bu Sefer Boş Bir Alan Bulduk.Oraya Gidince Etrafımıza Bir Arena Gibi Bir Şey Işınlandı.Ve Türlü Türlü Uzaylı Bu Dövüşü İzlemeye Gelmişti.Yiyecekler Satılıyordu.Bahis Oynanıyordu.Galiba Bizi Gören Bir Uzaylı Diğerlerine Haber Verdi.
Ben:Vay Be !
Enes Dört Kola Dönüştü.Bende Bastım Ama Ben Yıldırım Gülleye Dönüştüm.
Enes:Olmadı Mı ? Tekrar Dene.
Ben:Boşver. Dört Kollu Karar Dövüşünün Kurallarında 4 Kollu Olarak Kalmak Diye Bir Şey Yazmıyor Galiba.
O Sırada Omnitrixim Bir Ses Çıkardı.
Omnitrix:Ultimate Ve 2 De 1 Modu Aktifleştirildi.Artık Kullanılabilir.
Ben:İyi !
Ultimate Yıldırım Gülle Moduna Geçtim.
Ben:Hadi Bakalım.
Dönerek Enese Çarptım.Uzaylılar Bağırıp Tezahürat Yapıyorlardı. Enesten Sekip Arenanın Duvarına Çarptım.Ordan Da Sekip Tekrar Kalkmaya Çalışan Enese Çarptım.Sonra Önüne Gelip Ayağa Kalktım.
Ben:Kolayd-
Alağımdan Tutup Yere Yapıştırdı.Ve Döndürüp Arenanın Duvarına Fırlattı.Yere Düştüm.
Ben:Bununla Olmayacak !
İnsan Halime Döndüm.Sonra Tekrar Omnitrixin Üzerimde Parmağımı Gezdirip İnsanozoru Seçtim.Basınca Beni Pul Kanata Dönüştürdü.O Sırada Enes Yanıma Gelip Ayağımdan Tuttu.Ve Yerden Yere Vurdu. Bununla Da Olmayacaktı.Beni Duvara Fırlattı.Ayağa Kalktım Ve İnsan Halime Döndüm.
Ben:Tamam Dalma.Dört Kol Olmaya Çalışacağım !
Omnitrixin Üzerinde Parmağımı Gezdirip Dört Kolu Seçtim. Basınca Beni XLR8'e Döünştürdü.
Ben:Hayır !
İnsana Döndüm.Tekrar Yaptım.Bu Sefer Alien X Geldi.Herkes Oooo Lamaya Başladı.Ben:Bu Da Değil !
Bahislerini Benim Üzerime Oynayan Uzaylılar Dur Diyordu.Ama Dinlemedim.İnsana Döndüm.Tekrar Yaptım Ve Geldi.
Ben:Sonun-
Bana Vurdu.Sonra Yerden Yere Vurdu. Havaya Fırlattı.Düşerken Aparkat Çekti.Sonra Tutup Yere Vurdu.Ve Beni Yumrukladı.Sonra Tutup Beni Arenanın Duvarına Fırlattı.Duvar Kırıldı.Ben Bitmiştim.
Ben:Tamam Sen Kazandın !
Onun Süresi Bitti.Bense İnsan Halime Döndüm.Arena Gitti.
45 Dakika Sonra:
Ben:"İskenderimden Bir Çatal Aldım." Uzaylıların Üzerimize Bahis Yapması Gairpti.
Enes: Aynen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ultimate Omnimatrix (Seçme Hikayeler #1)
ActionKapak Fotoğrafı DALL-E Mini AI Tarafından Çizilmiştir. Özel Bir Omnitrixi Anlatan Bir Hikaye