Ben:O Koca Gemide Ne ?
Enes:Bilmiyorum.
Gemi Yere İndi.Tesisatçılar Geminin Etrafını Sardı.
Ben:Sakin Olun Arkadaşlar. Ben Buradayım.
Tesisatçılar Hep Bir Ağızdan:Bizde Bu Yüzden Buradayız.
Ben:Tamam.Ama Bu Sert Oldu. Neyse Siz İnsanları Uzaklaştırın.
Patelliday:Sert Mi ? Geçen Hafta Olan Dövüşünüz O Kadar Yıkıcıydı Ki Yer Altındaki Uzaylıları Bırak Tetramantlar Bile İzlemeye Geldi.O Arena Nasıl Oluştu Sanmıştın ?
Ben:Off. Kazanamamam Üzücü Olmuştu.Neyse Açılında Girelim.
İçeri Girince Yol Ayrımı Gördüm.
Ben:Ben Sağdan Sen Soldan.
Enes:Tamam.
Koşmaya Başladı.Bende Kendi Yolumda İlerledim.Omnitrixten XLR8'i Seçip Bastım.Ama Fast Track Geldi.Sıkıntı Yok. İkiside Hızlı.Koşarak İlerledim.O Sırada Enver İle Karşılaştım.İnsan Halime Döndüm.
Ben:Sen Burada Ne Arıyorsun ?
Enver:Bu Gemi Contemelia Gemisi.
Ben: Ne ?
Enver:Evrendeki En Güçlü Silahlar Burada Üretiliyor.
Ben:İyiymiş.Hadi Bulalım Bakalım.
O Sırada 10 Metre Ötemizde Bir Patlama Oldu. Patlayan Yerden Vreedle Kardeşler Çıktı.
Ben:Harika.Bir Bu Eksikti.
Octagon:Vay. Enver ?
Enver:Kerem, Bunlar Anihilaarg'ı Almaya Çalışıyorlar.
Ben:Ani-Anih Ne ?
Üçüde Hep Bir Ağızdan:Anihilaarg!
Ben:Her Ne İse İşte ! Sizi Küçük Dolandırıcılar.
Rhomboid:Bir Şeyleri Patlatmak İçin Alıyoruz.
Enver:Eski Efsanelere Göre Bir Evren Yok Edecek Kadar Güçlü.
Ben:Ve Sizde Buna İnandınız Mı ?
Octagon:Anihilaarg Gerçek.
Ben:Hadi 3 Kağıtçılar. İlerleyin.Gidiyoruz.
15 Dakika Sonra:
Ben:Ne Bitmez Gemiymiş.
Enver:Contemelia Gemisi. Bazı Rivayetlere Gör-
Ben:Tamam Tamam Anladık.
O Sırada Gemi Sallanmaya Başladı.Sanki Saldırılıyordu.Gemide Delik Açtılar.Incursean Donanması Gemiye Girmişti.İmparator Milleous Da Öyle.
Milleous: Anihilaarg Nerede !
Ben:Olsa Sana Vereceğimi Mi Sanıyorsun.
O Sırada Karşıdan Enesin Geldiğini Gördüm.
Milleous:Enver ! Anlaşmamız Vardı.
Enver:Hala Devam Ediyor.
Incurseanlar Bize Silahlarını Doğrulttu.Gemide İlerlemeye Devam Ettik.Sonunda Ana Salona Geldik.Ve Anihilaarg Oradaydı.
Hep Bir Ağızdan:Anihilaarg!
Ben:Hey Düzgün Söyledim.
Milleous:Kıpırdamayın! Yoksa Sizi Vururum.
Enesle Birbirimize Baktık.
Ben:İyi Deneme!
Omnitrixlerimize Bastık.Enes 4 Kol Oldu.Ben İse XLR8.
Ben:Sen Onları Oyala Ben Anihilaarg'ı Alıp Plumberlara (Tesisatçılar) Götüreceğim.
Enes:Tamam.Hızlı Ol !
Koşup Anihilaarg'ı Aldım.Gemiden Kaçacakken Octagon Ayağıma Sıktı.Iskalamıştı Ama Mermi Patladığı İçin Geminin Duvarına Çarpıp Düştüm.Anihilaarg Düşmeden Enver Yakaladı Ve Koşmaya Başladı.Koşup Anihilaarg'ı Aldım Ve Incurseanların Açtığı Delikten Çıktım.Dışarıdaki Donanma Bana Ateş Etmeye Başladı.Yere Düştüm Ve Seke Seke Durdum.Anihilaarg Düşmeden Millous Diliyle Yakaladı.Ama Enes Millous'a Vurdu Ve Millous Dışarı Uçtu.Önüme Düştü.Anihilaarg Kucağıma Düştü.
Millous:Etrafın Sarıldı.Anihilaarg'ı Bana Ver !
O Sırada Rhomboid Elimden Alıp Kaçmaya Başladı.Ben Incursean Donanmasını Alt Ettim.Enes Zıplayıp Rhomboidin Üzerine İndi Ve Anihilaarg'ı Tuttu.Octagon Eline Ateş Edince Anihilaarg Yere Düşmeye Başladı.Tam Düşecekken Enver Tuttu Ve Kaçmaya Başladı.Incurseanları Alt Edince Envere Doğru Koştum.Herkes Koştu.Enverin Üzerinden Aldım.Sonra Milous Elime Dil Atınca Havaya Sıçradı.Octagon Tuttu.Enesin Süresi Bitmişti.İnsan Oldu.Octagonun Üzerine Çıkıp Elinden Aldı.Kaçmaya Başladı.Bende İnsan Halime Döndüm.Herkes Ayağa Kalktı.Enesin Yanına Gittim.
Millous:Anihilaarg'ı Bana Vermezsen Gezegeninizi Yok Ederim.
Ben:Vicdan Ha ?
Enes:Asla Vermem.
Enver:Kerem. Enes. Sakın Vermeyin.
Millous:İyi O Zaman.
Incursean Gemisinden Bir Bomba Dünya Yüzeyine İndi.Ve Yanıp Sönmeye Başladı.
Millous:Ya Ver Ya Da Gezegenin Yok Olsun.
Rhomboid:Patlamayı Severim!
Octagon:En İyisi Ver Bence. Patlama Kelimesini Duyunca Uzaklaşmanızı Öneririm.
Enver:Sen Salak Mısın ? Millous Anihilaarg'ı Çalıştırırsa Tüm Evren Yok Olucak.Eğer Vermezse Bu Dünya.Kerem Birşeyler Yap.
Enes:Omnitrixim Şarj Olmadı.
Ben:Tamam Tamam Sakin.
Millous:Son 10 Saniyeniz.
Ben:Bana Bak Omnitrix.Pul Kanat İstemiyorum.XLR8 De İstemiyorum.Ban Bir Şey Ver Ki Bu Bombayı Durdurayım.
Alien X'i Seçip Bastım.Ve Alien X Oldum.
Millous: Bu Bir Celestialsapien!
Enver:"Yanıma Gelip Koluma Dokundu."Vay Be. Demek Alien X Buymuş.
Bomba Patlıyordu.
Enver:Ah Dostum !
Dünya Ve İçindekiler Yok Oldu.Ama Zamanı Geriye Çevirdim.
Enver:...Alien X Buymuş.
O Sırada Bombanın Etkisini Gerçeklikten Sildim.
Millous:Ne ? Neden Patlamadı Şimdi ?
Enver: Vay Vayy Sözünde Durmadın! Buna Üzüldüm.Paranın Yarısını Alabilirim Ona Göre.
Kalan Donanma Envere Silah Doğrulttu.
Enver:Ya Da Boşver
İnsan Halime Döndüm.
Ben:Millous! Burayı Terk Edeceksin ! Alien X'i Kullanmaktan Çekinmem Ona Göre!
Millous:Tamam!
30 Dakika Sonra:
Enes: Yani Zamanı Geriye Çevirdin Ve Bombayı Etkisizleştirdin.
Ben:Evet.
Enver:Ya Uyduruyorsun Ya Da Gerçekten Bir Celestialsapien'in Gücünü Kolunda Taşıyorsun.
Ben:İnanmasanızda Yaptım ! Anihilaarg'ı Plumberlara Teslim Ettiğimiz İyi Oldu.
Enes:Aynen.
Ben:Hadi Pizza Yiyelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ultimate Omnimatrix (Seçme Hikayeler #1)
AksiKapak Fotoğrafı DALL-E Mini AI Tarafından Çizilmiştir. Özel Bir Omnitrixi Anlatan Bir Hikaye