-ohhhhhhh Jezuuuuuuu no kurwa mać czy on musi być taki sexy?!-krzyczę
-Anika uspokuj się no. Ja jakoś go nie przeleciałam i jakoś dobrze się z tym czuję. Co prawda mam względem niego marzenia sexualne no ale...
- Weś nie pierdol Aśka! On jest wspaniały. A zreszto co ty zrozumiesz jak jesteś dziewico!
- Ahaaaaa! To skoro jestem dziewico to już nie mogę się wypowiedzieć na temat natana?! Masz coś do mnie?!
- Tak! Wszystko! Nigdy z tobą nie mogę porozmawiać o poważnych sprawach! Zawsze jest a ja jeszcze nie próbowałam jestem dziewico nie to obrzydliwe i wgl.! Weś opanuj się co?! Bo cnote stracisz w wieku 50 lat jak tak dalej pójdzie. Myślisz że to fajnie jest tak kolegować się z dziewczyną która nigdy nic nie miała w pizdzie? Nawet własnej ręki? Wszyscy się z cb śmiejo!
- Strace cnote kiedy chce i nie obchodzi mnie to czy inne się ze mnie śmiejo czy nie! Sama o tym zdecyduję. A ty jak tak się mnie wstydzisz to przeprowadzam się mieszkaj sama!
- Nie no weś Aśka nooo nie chciałam.
- Nie no nie miałam nic jeszcze w pizdzie to nie mogę tu mieszkać! Żegnaj!
Przez chwile myślałam że wyprowadzka Aśki to zły pomysł. Ale cieszę się teraz nie uszę się za nią wstydzić i przyprowadzać do pokoju kogo tylko zechce! Skoro ona mi nie pomoże zdobyć natana to sama to zrobie!Muszę tylko coś wymyślićGodzinę póżniej:
Ahhhhhh jeju no nic mi nie przychodzi do tego jebanego łba . zapłace mu i tyle najwyżej mnie wyśmieje! Wcześniej może jakoś go upiję i go przelęcę.Ubrałam się w najseksowniejsze ubranie jakie miałam! Prześwitujące body. Naklejki na sutki w krztałcie kotków i szorty na pół dupy. Oczywiście nie zakładałam stringów. Wiem że co środę chodzi do baru z kolegami. Wiec postanowiłam tam pójść. Zauważyłam go przy barze. Naszczęście już upitego. Podeszłam do niego. Niestety on nie zwracał na mnie uwagi co innego jego koledzy. Wiec postanowiłam to wykorzystać. Prowokowałam ich że aż sama się sobą podnieciłam. Musiałam uważać bo oczywiście nie założyłam majteczek.zamówiłam banana w czekolacie o smaku wisky. Bo oczywiscie innego w barze nie podaco i włożyłam go głegoko w gardło,ssałam a potem zjadłam. Potem zamówiłam sb drinka. Oczywiście przez przypadek wylał się na moje śliczne body. Wiec zebrałam troche wisky z piersli na palec i włożyłam do buzi. Wiedziałam że długo nie wytrzymajo. Podeszli do mnie i zaczeli mi proponować różne fajne rzeczy na które bym się normalnie zgodziła. No ale mój dzisiejszy cel był inny. Jeden z nich zaczoł mnie macać po dupie. Zaczełam krzyczeć. Oczywiście na moj krzyk zaragował najebany Natan.
- Spoerdalajcie ale jusz! Won tond!-powiedzial. Chlopcy byli jak słudzy na rozkaz króra jak powiedział tak zrobili. Wiec ja korzystałam z tego i zaproponowałam mu 5 tyś. Zamian za sex. Nie chętnie ale przyjoł moją propozycję. Już wtedy czułam że te 5 tyś. Nie pójdzie na marne. Poszliśmy do jakiegoś pokoju. Nie było tam łóżka. Ale mi to nie przeszkadzało. Najpierw zapłać -rzekł
Dałam mu pieniądzę i brałam się do roboty. Miał on przy sobie sznur wiec skrepował mi rece i położyl sie na mnie zdjoł mi ubranie i naklejki. Strasznie bolało jak odrywał ale nie żałuję tego bo potem zaczoł ssać moje sutki. Strasznie jęczał. Natan jest bardzo konkretny wiec odrazu przeszedł jiże j wsdzil swojego 25 penisa we mnie. Ahhhhh co za przyjemność. Potem popróbowaliśmy kilka figur kamasutry w tym pozycje 69. Seks był dość krótki i bardzo drogi ale nie żałuje swojej decyzji. Szkoda że już wiecej nie bede mogła tego doznać. Gdyż natan przyjmuję decyzję że raz wsadzone, zużyte nie przyjmuję.
CZYTASZ
50 twarzy Natana
ActionNatan to 20 letni chłopak który jest bardzo lubiany przez kobiety. Ale czy to dobrze? Przekonasz się czytając to opowiesć