Luhan;
"Babaaaaaaaa!"
"Bağırma Luhan buradayım."
"Appam aradı. Yanına gitmemi istiyor. Bir süre kalmamı istiyor ne diyeyim?"
"Luhan... Bu konu hakkında ne düşündüğümü biliyorsun."
Luhan göz devirdi ve elinde telefon olmasına ramen derince iç çekti.
"Üzgünüm appa. Babam bu ara gelmemi pek istemiyor gibi. Onu ikna etmeye çalışacağım. Sana haber veririm."
Luhan telefonu kapatmaya hazırlanırken Kris onun elindeki telefonu çekti ve kulağına götürdü.
"Yixing!"
"(...)"
"Sana bin kere söyledim. Eğer izin vermiyorsam bir nedeni vardır. Oğlumu bana karşı doldurmaya devam etme."
"(...)"
" Beni dinle. Onu ne kadar özlediğin umrumda değil. Benim oğlum neden senin yüzünden tatil zamanında otobüslerde sürülecekmiş?"
"(...)"
"Gelmeyecek Yixing. Bitti."
Babamın kapattığı telefonumu aldım ve yatağa fırlattım. Babam sinirle bana bakarken Tao odaya daldı ve neşeli bir sesle konuştu.
"Hayatım. Biliyor musun Soo sınavını geçmiş. Sonunda kurtuldu şu saçma hocadan!"
"Sen çık Tao geliyorum."
"Ah. Demek yine Luhan ile ilgileniyorsun. Eh şaşırtıcı değil. Varsa yoksa oğlun zaten."
"Hay sikeyim."
"Luhan!"
"Ne kadar güzel, oğlun bana küfür etmeye bile başladı. Birde bizim melek gibi oğlumuza bak. Terbiyesizlik ettiğini hiç gördün mü?"
Sinirle yatağımın altına eğildim ve bavulumu çıkardım. Dolaptan kıyafetlerimi çıkarıp fırlatır gibi doldurdum ve bavulun fermuarını kapattım.
"Ne yaptığını sanıyorsun?"
"Ben appama gidiyorum baba. Sende sevgili eşini ve biricik oğlunuz ile güzel bir 3 ay geçirirsiniz."
"Ne diyorsun sen? Kendine gel!Sana izin vermedim."
"25 yaşında olmayan birine izin ver baba. Senden izin alacak yaşı geçeli çok oldu. Siktiğimin evine neden geldim bilmem ki. Bak senin eşinle yada oğlunla ne halt ettiğin cidden umrumda değil. Bundan sonra bu eve adımımı atmayacağım. Ne sizin nede benim huzurum kalmadı artık."
Bavulu ve telefonumu aldığım gibi odadan çıktım. Bu eve ve babamın eşine asla alışamamıştım. Zaten o da beni hiçbir zaman istememişti. Onlarla yaşadığım 16 yıl boyunca bana asla iyi davranmamıştı. Evden çıkıp hızlıca bir taksi çevirdim.
"Luhan!"
Babam arkamdan bağırırken onu umursamadım ve taksiciye adresi verip hızlı sürmesini söyledim. Daha sonra ise Sehun'u aradım.
"Alo"
"Sevgilim?"
"Sehun. Babamla kavga ettim. Sizin mahalleye doğru geliyorum."
"Baban izin vermedi sanırım"
"Boşver. Oğlu ve eşi ile yeterince meşgul."
"Appanda mı kalacaksın?"
"Hayır. Aslında seni bu nedenle aradım. Ben Minseok'a gidiyorum. Açıkçası haber vermek için aradım."
"Hayatım. Baban ve appan seni çok merak ederler. Hem biliyorsun ki Yixing'den hiçbir şey saklayamıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Gözü (Minific)
FanfictionHayatı tuhaf ve geniş ailesi ile yeterince karmaşık olan Luhan Kore'nin üç şehrinde mekik dokumaktadır. Aile, aşk ve arkadaşlıklar ile dopdolu bir hayatın hikayesine hoş geldiniz.