7.Iubiti sau nu?

198 6 2
                                    

H:Neața iubito.
R:Neața.
H:Ce faci?
RSunt în parc îl plaimb pe Roky.
H:Știu te vad e asa drăguț.
R:De unde ma vezi? *și ma uit prin prejur.
H:Nu te mai uita nu o sa ma vezi.
R:Nu i corect tu ma vezi eu de ce nu pot sa te vad? *facand bitic ca un copil mic și răsfățat.
H:Nu pot iubito. Oricât as vrea sa îți sărut boticul ala și buzele alea cărnoase.
R:Si atunci de ce nu o faci.
H:Nu pot ți am zis iubito
R:I a stai asa cine a zis ca sunt iubita ta.
H:Tu ,ai uitat?
R:Nu am uitat. Citez,, o sa îți dau o șansă". E cu totul altceva.
Herry jucam dur iubito deci hmm. gandeste Herry
H:Citez,, Pa iubire".

Raluca

Off a profitat ca eram pe fuga și nu am fost atenta ce am scris nu îl iubesc nici nu știu nimic despre el aaa ba da o nesuferita de litera închid telefonul și ma plimb pe eleile neștiute ale parcului împreună cu Roky ce începe sa latre.
R:Ce e băiete. Întreb Roky continuind sa latre cu cât ne afundam în aleea cuprinsa de lumina și împânzit de vegetație, copaci mari, tufișuri cu flori care mai de care, fluturi ce se plimba din floare în floare și un miros curat de iarba verde departe de aerul toxic al Los Angeles ului. Ma așez pe iarba rezemata de un copac în timp ce ii dezleg lesa lui Roky.

Harry

I am trimis o groaza de mesaje și nu răspunde, am pierdut o din raza mea vizuala și acum o caut ca nebunul prin tot parcul, nimic nu îmi face căutarea ușoară parcul e plin de oameni, bătrâni, copii nu o vad nicăieri ma opresc pe o alee și ma pun banca nu am mai văzut partea asta parcului chiar daca stau de mult în Los Angeles .

Raluca

Stau și ma gandesc ce s a ales din viata mea am 23 ani și mai am 3 săptămâni și încep facultatea iar eu îmi irosesc timpul cu un necunoscut, da dar îl iubesti. Ba nu consiinta prosta. Stau și ma uit în gol cum Roky aleargă după minge tavalindu se prin iarba proaspătă, îmi scot telefonul find în buzunar și dau de miile de mesaje de la necunoscut.

H:Ralu nu te supăra.
H: Unde ești?
H:Ai plecat din parc?
H :Hei.
Și continua cu miile de întrebări și mesaje.
Hoopa atot stiitor ce știa mereu ce fac nu ma mai veghează, vai ce rău îmi pare, Roky vine spre mine și se arunca spre mine cu mingea în gura ma pregătesc sa i o arunc când un băiat se așază pe o banca, imposibil sa mai știe cineva de locul acesta nu îl știam decât eu și câțiva colegi de la facultate. Era un băiat cu par creț castaniu, ochii de un verde ca zbaraldul, masiv ce pare disperst,isi așează mâinile în cap și se apleacă. Pare trist cum ar fi uitat ceva.

R:Heei ai pierdut ceva?
H:Mai bine spus pe cineva. Murmura.
R:Imi pare rău. Condoleanțe.
H:Cee nu nu a murit eram cu o prietena în parc și am pierdut o fin raza mea vizuala. *spune în timp ce își ridica, capul
R:Aaa. Dacă vrei pot sa te ajut.
H:Nu mersi ca mi ai ținut companie. spune ridicând se de pe banca.
R:Sper sa o găsesti.
H:O sa o găsesc.
Raman singura pe banca și îl vad pe Roky venind cu mingea spre mine.
-Haide băiete *spune în timp ce ii pune lesa. Ieșim din partea ascunsa a parcului și ne îndreptăm spre ieșire.
Ajunsa acasă îl las pe Rocky în sufragerie și ma duc sa fac o baie lunga. Dau drumul la apa pun putin gel de dus stau minute bune pana se răcește apa apoi ies și ma șterg cu prosopul , ma îmbrac într un tricou negru și o pereche de pantaloni scurti din blugi negri. Îmi i au telefonul de la încărcat și iar dau peste sutele de mesaje : Raluca unde și fost te am cautat 3 ore în parc?
{Raluca știu ca ești supărată pe mine. {Dar te rog vorbește cu mine. Știu ca {vrei sa ma vezi și sa ști cu cine vorbești însă nu pot sa îți spun. Sper ca înțelegi și sper ca o sa îmi răspunzi la mesaje. Te iubesc iubito și fără tine nu as mai exista și sper ca ști asta noapte buna. } ! 😘😘❤❤❤

Off omul asta îmi da disper parca era atotstiitor, atotclarvazator. Îmi da disper într un mod plăcut. Chiar dacă nu îl cunosc îmi inspira încredere și cred ca m am îndrăgostit de el.

R{Am plecat acasă după 30 de min, De ce chiar dacă ai fi cel mai mare mafiot sau ucigaș în serie tot te as iubi. Și eu te iubesc iubire! Noapte buna.

Este oara 00:15 și eu scriu capitole pe wattpad. Spor la citit cititorilor nocturni și celor lalti.
Sa aveți o primavara frumoasa! 1.03.2019

Anonimul *Terminata*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum