*на другият ден*
*гледна точка Ън Ра*
Събудих се както обикновенно към 8. Станах и извърших обикновенните си рутини. Облякох си новите дрехи,а именно - черна пола,черен суичер (нз дали се пише така ) черни дълги чорапи. Оправих си косата на кок и това беше.
Веднага писах на Куки.
_Ra_ : Куки готова съм,ти ?
J. Кооkie : И аз. Чакам те на сладкарницата.
_Ra_ : Ок,чао бебенце
J. Кookie: Айде бебенце
*край на чата ни*
- Излизам! - викнах аз.
- Чао! - чу се хоров отговор.Добре,че сладкарницата е близо до нас и стигнах бързо. Щом видях Куки се затичах към него.
- Кукиииии!!!! - прегърнахме се.
- Ън Раааа!!! - отвърна на писъка ми.- как си?? Какво стана онази вечер !? И какво важно нещо ще ми казваш ?!! - започна с въпросите.
- Нека седнем. - Куки кимна и седнахме на една маса. - Първото нещо,което се случи беше,че като се прибирах онази вечер едно момче ме взе. Аз припаднах и се събудих в къщата му. Той не беше никакъв убиец или нещо,а напротив той беше вампир. Говорихме си и той ми каза,че имам брат. След което брат ми - Джимин се прибра. Говорихме на дълго с него. После отидохме до нашите,за да ми обяснят,защо не са ми казали нищо. И да това е...доста драма,за малко период. - Куки ме изгледа изумен.
- Ти добре ли си ? - попита ме той като ме прегърна.
- Горе долу. Ще се оправя,ти не се тревожи. Къде ще ходим ?
- Ако искаш у нас ?
- Добре.Тръгнахме към къщата на Куки. Не след дълго бяхме там. Уау! Много е голяма и красива!!!
- Ехааа,Куки! Ти живееш тук!!!
- Не е нещо,особено понеже по цял ден скучая...
- Еми ще се виждаме и няма да скучаеш.- усмихнах му се аз и влезнахме.
- Да. Искаш ли нещо за пиене ?
- Добре. - казах аз и седнах на дивана.Куки ми даде сок и си пуснахме филм. Даваха някакъв филм сниман на плажа. Прииска ми се и аз да отида...ъгх,но съм вампир и не мога! Защо живея такъв живот!? Но аз ще отида,нали имам противо слънчеви кремове...
- Куки ходи ли ти се на плаж ? - след въпроса ми той ме изгледа странно.
- Плаж ? Няма ли слънцето да навреди на кожата ти ? - попита загрижено той.
- Няма. За един ден нищо няма да ми стане.
- Щом е така - добре,но ще внимаваш. Ти си по-бяла и от руснаците.
- Да. Хайде да отиваме.
- А майка ти и баща ти знаят ли ?
- Няма да им казвам,ще отидем за 2 часа.
- Добре...аз отивам да се приготвя,ще се чакаме пред вас.
- Арасо. Чао!!
- Чао,бебенце!Излезнах. На бегом отидох до нас. Взех си някакъв бански,плажна рокля,кърпа и очила.
След 4 минути Куки дойде до нас.
Слезнах и тръгнахме към плажа.11 минути по-късно бяхме там. Махнах си роклята и останах само по бански. Куки си махна тениската. Имаше хубаво тяло...
- Много си слаба! - възкликна той.
- Благодаря,старая се. - засмях се аз.Потопих се във водата. Беше доста приятно,но след доста малко време осетих парене по гърба. Изгарящо парене! Ау!!! Много ме болеше! Сякаш медуза ме бе ужилила. Погледнах си ръцете. Имах червени рани.
- КУКИИИИ!!! - извиках го аз. Той беше на доста далече от мен. Мъртвото течение започна да ме дърпа. Усещах как се давя. Потънах надолу. Всичко бе черно и замъглено.....
YOU ARE READING
𝕳𝖎𝖘 𝖇𝖑𝖔𝖔𝖉/𝖏𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 [ЗАВЪРШЕНА]
VampireЕдна тъжна и кратка любовна история...нищо повече.... дали ?