,,Theo, vstávej. Je pondělí!" Probudil mě hlas Liama. Zabručím a přikryju se celá. ,,Theo" Strhl ze mě peřinu a stihl mi sebrat i polstář. ,,Nechci jít do tý mučírni!" Řekla jsem unaveně a zakryla si tvář rukama. ,,Bohužel musíš a když teď nevstaneš, jdu pro ledovou vodu" Uchecht se. Hned jsem vyskočila z postele a nezapoměla zakopnout o roh postele. Zhroutila jsem se na podlahu a svíjela se bolestí zatímco bratr mě jen sledoval a zadržoval smích. Uraženě jsem se mu otočila zády, zvedla se a odešla do vedlejší místnosti zvané 'koupelna'. Tam, jsem udělala ranní hygienu a oblékla se. Z pokoje jsem si sebrala batůžek, mobil, peněženku a mohla jsem jít...Došla jsem do kuchyně kde seděl Liam a cpal se cereáliemi. ,,Máš všechno?" Zeptal se mě Liam. ,,Jo" Přisedla jsem si k němu a začala jíst svou porci. Dojedla jsem, dala talíř do dřezu a vyšla před dům. ,,Ahooj!" Vykřikla modrovlasá dívka. Na pozdrav jsem jí kývla. Obejmuli jsme se a já ještě zakývala mračícímu se bráškovy. Nechápu, co mu je? Už když jsem první den školy Zoelu přivedla k nám, se k ní choval hnusně. ,,Theo! Posloucháš mě?" Vytrhla mě z hlubokého přemýšlení Zoela a zatahala mě za rukáv. ,,Jo poslouchala" Hned na to se ušklíbla. ,,Vážně? Tak co jsem řekla?" Založila si ruce na prsou a zastavila v cestě. ,,Cituju: ,,Theo! Posloucháš mě?"" Zoela se ironicky zasmála a šťouchla mě do ramene. Zasmála jsem se a po chvíli se přidala i Zoela. Před školou už bylo plno studentů. Vešli jsme dovnitř na velkou chodbu. Všude okolo byly skříňky. ,,Pojď" Schmatla mě za ruku a táhla přes studenty k našim skřínkám. Hned jak jsem otevřela skříňku na mě vybaflo pár dopisů. Všechny jsem sebrala do rukou a přečetla názvy.
-Pro mou lásku-
-Velká Párty-
-Pro tebe-
-Chci tě-
-Z lásky-
-Miluju tě-
-Sejdeme se?-
Sykla jsem a šest dopisů jsem dala naspět. V rukou jsem měla sedmou s názvem -Velká Párty-. ,,I já takovou dostala" Ukázala mi takovou stejnou a rozbalila si jí. Prolítla očima text a šťastně vypískla až se za námi otočilo pár lidí ,,Ta párty bude uspořádaná u Jacksona Feealtha doma!" Najednou se ozval zvonek. Rychle jsem se přezula a se Zoelou jsem doběhla do třídy. Sedli jsme si do zadní lavice a připravili si fyziku. Fyzika mě vůbec nebaví ale mám z ní aspoň tu dvojku. Pár kluků na nás pohlédlo a začali si o nás šeptat. ,,Thea je ale kočka..." Zaslechla jsem rozhovor mých spolužáků. Hned jsem nastražila uši. ,,Jo, ale nikoho k sobě nepustí, a Zoela..." Mlstně se na ní podíval, ale když vyděl můj nasratý obličej...Zrudl a s vydešením se rychle otočil naspět. ,,Já na tu párty určitě jdu ale né bez tebe, prosím...že půjdeš?" Udělala na mě psí oči. ,,Dobře půjdu" Povzdechla jsem si. Do třídy vešel učitel a začal učit. Celý čas jsem si do sešitu malovala až se z toho vytvořil mohutný drak. ,,Thea Eragon! K tabuli! Hned!" Zakřičel učitel a poklepával naštvaně nohou. Všichni se na mě podívali a čekali co řeknu nebo udělám. ,,Tss" Sykla jsem otráveně a zvedla se. Došla jsem před tabuli kde mě učitel začal skoušet. Sice mě Fyzika nebavila ale věděla jsem jí. Proto.. Jsem dostala dvojku. Se spokojeným výrazem jsem si sedla na své místo a začala si povídat se Zoelou.
...
Škola skončila a já právě vcházím do domu. ,,Jsem doma!" Oznámila jsem a vyběhla schody. V pokoji jsem shodila batoh do kouta a rozběhla se do kuchyně. Cítila jsem tááááák moc příjemnou vůni. ,,Jak bylo ve škole?" Zeptal se mě Liam a nandal mi porci určitě vynikajícího jídla. ,,Jako obvykle, učitel Fyziky, Smeeth mě vyvolal k tabuli ale dostala jsem dvojku" Dal mi ruku na vlasy které následně pocuchal. ,,Hej!" Vyjekla jsem a vlasy si upravila. ,,Šikulka" Pochválil mě a začal jíst. Do jídla jsem se pustila též. Bylo to tak výborný...nejde to prosté popsat. Snědla jsem to jedna radost a čekala kým bratr dojí. ,,Liameeee?" Řekla jsem zdlouhavě a nasadila psí kukuč. ,,Hmmm??" Pobýdl mě. ,,Můžu jít na kamarádovou párty?" Podíval se na mě tým pohledem alias 'máš vůbec nějaké kamarády?' ,,Ne" Řekl rázně. ,,Prosím" ,,Ne" ,,Prosííím" Udělala jsem ještě jednou psí oči. Povzdechl si. ,,Pod podmínkou, že mi budeš každou hodinu volat" Radostí jsem vyskočila do vzduchu. ,,Díky, díky, díky, díky!!!" Křičela jsem a při tom na něj doslova skákala. On se na mě jen smál proto jsem s ůsměvem odešla do pokoje. Skočila jsem na postel a celý den jsem byla na mobilu a psala si se Zoelou. Ano, máme se móóc rádi. Přišel čas se vyparádit. Otevřela jsem skříň a vytáhla krásne červené šaty po stehna. (Nejsem tak stylová a moc dobře popisovat šaty neumím, v malování make-up se moc nevyznám). Zaplula jsem do koupelny kde jsem se pořádně umyla a rozčesala vlasy. Oblékla jsem se do šatů a udělala si účes. Dala jsem si na rty jen pomadu a řasenku. Zaklipkala jsem očima a podívala se do zrcadla. Vypadala jsem.............jinak. Zacinkal mi mobil. Koukla jsem se, byla tam správa od Zoeli.
KONVERZACE
Milášek: Čekám tě za rohem
[JÁ]Kolášek: Dobře, hned přijdu
KONEC KONVERZACE
Seběhla jsem schody a nasadila si tenisky. V lodičkách se mi vůbec nedá chodit. ,,Kdy přijdeš?" Opřel se o stěnu Liam a pozoroval mě. ,,Nevím ale určitě né o půlnoci" Lehce jsem se na něj usmála a zavřela za sebou s pozdravem dveře. Když jsem zašla za roh vybafla na mě Zoela. Chytla jsem se za srdce a snažila se to předýchat. Obě jsme se smáli jak šialené a to jsme vůbec nepili. ,,A kde vlastně bydlí ten.....Jackson?" Optala jsem se. ,,Ty nevíš? Tak to budeš zírat" Bouchla mě do ramene. ,,Jinak...vypadáš nádherně" Řekla jsem a koukla na ní. Měla krásé modré šaty které pasovali k jejím vlasům. ,,Díky i ty" Potichu jsme se zasmáli a pozorovali krásné hvězdy svítíce na nebi. ,,Krasné, co?" Řekla pomedzi samého ticha. Přikývla jsem. Po nějaké době mě Zoela konečně dovedla k jejich bráně. Ůžasem jsem měla pootevřené ústa. Tak velký dům bych si já určité dovolit nemohla. .,To.....Je.....Naprosto......Úžasný!!"
ČTEŠ
Dračí tajemství
FantasyTajemná krajina která čeká na někoho vymečného, silného, bez pochyby... Všichni v boji padly ale naštěstí na několik let.. Zahnaly zlo...temnotu..