Ne yaptığını sanıyorsun ?! ''
'' Bana ne yaptıysan,iade ediyorum''
Kim olduğunu bilmediğim papatya taçlı kız bana biraz daha yaklaştı,sonra biraz daha.
'' Kimsin sen '' sesim fısıltı şeklinde çıkarken özgüven kıtlığı çekiyordum.
'' Ben senim Nefes,ben seninim ''
Ve sonra gözlerimi yumdum,istemsizce,canım yanıyordu,canımı çok yakıyordu.
'' Seni tanımıyorum '' gözlerimi açmayı nice sonra başardığımda sürükleniyordum,bir kız beni sürüklüyordu.Bu papatyalı kız beni sürükleyebiliyordu ! Vicdanımda ki sızıya birde maddesel acı eklendiğinde sadece uyumak istiyordum.
' 'Ben seni fazlaca tanıyorum,bu ikimizede yeter ''
Sonrasında kelimeler kafiyesiz,ciğerlerim nefessiz kalmıştı.Sanırım artık tek hobim olan esneme işinide kaybedecektim.Korkarım gerek kalmayacaktı,çünki ben nefessizlikten boğuluyordum...
Selam Millet,
Bu hikaye'yi tüm '' Homofobik '' lere ithaf ediyorum.Umarım dikkatlice okur,insanalrın kararlarına yaşam biçimlerine ve tercihlerine saygı duymayı öğrenirler.Şunu unutmayın ki insan iki tür olarak yaratıldı : Kadın ve erkek.Günümüzde erkekler kadınlaştıkça kadınlarda erkekleşmekte ve tercihler değişmektedir.Ve bunu da sakın unutmayın ki gey veya lezbiyen olmak bir tercih değildir bu insanın önüne geçemediği ve onun dışında gelişmekte olan istek duygusudur.Bu konu hakkında bilgi sahibi olmak isteyen facebook'tan azcık çıkış yapıp araştırsın.Lütfen insanları yargılamadan önce dinleyin.Sevgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağlanmak
Chick-LitHer rengin Matematik olduğu hayatıma ; papatyalı tacın ile doğdun Çiçek Kız.Sayende hayatıma bir tutam papatya,bir tutam turuncu ve beyaz eklendi. Ve sonra küçük kız , kadına aşık olur..