∞ Bağlanmak | Bataklık

31 2 1
                                    

      Sanirim şu anda kaçirildim,ah kesinlikle kot şortlu,kolsuz bol t-shirtlü ve çok havalı siyah botları olan bir tiki beni kaçırdı.

"Derdin ne ?" Gözlerim istemsizce saçlarina gitti.

"Sen"

"Baksana yer çok soğuk ve ayaklarım uyuştu"

"Yani ? " muzipçe sırıttı.

" Yani bayan gizemli hasta bir re-"

" Çok konuştun ama "

      Ve bir Hollywood klişesi,rehinenin agzi siyah bantla baglanir.

      Nedense kıvırcık saçlı bu melez kızdan korkmuyordum.Yaşı benden büyüktü,benden güzeldi,benden çekiciydi,benden havalıydı,benden hızlıydı,benden güçlüydü ve ben hayranlıkla onu izliyordum.

     Haa ben mi ? Ben Nefes Sâdık.Ben arka mahallenin aykırı kızı.

      Mini etek giyiyorum diye babamdan kaç kere dayak yedigimi bilmiyorum.Okuldan sonra bir mağazada calisiyorum ve iş verenim sevgili (!) patronum bana maaş vermiyor,onun yerine giyim ihtiyaçlarimi karsiliyorum.Anlaşma boyle.

      Bir kaç kere fazladan kıyafet aldım.Ceza olarakta beni odasina çagirdi,bir iki fanteziden sonra yanağıma yedigim tokat ile affedilmistim.

     Okulda hep tacize uğrayan bir kizdim.Biliyorum şimdiden benden tiksindin ama n'olur yapma.Cunku bu hayati ben secmedim.Ben zaten bu bok cukurunun icine dogdum.

     Kahverengi,dalgalı ve uzun çok güzel saçlarim vardi.Onlari kip kisa kesmek zorunda kaldim.Neden mi ? Cunku onlar fazla gereksizdi artık.

    Kantinde kizlarla kahve iciyorduk.Karsidan uzun zamandir bana asilan son siniftan bir çocuk-adina tenezzül etmedim hiç ama ordan burdan Cem olduğunu duymuştum.Zannettiginiz gibi özel okuldaki fukara kız değilim,arka mahallenin arka okulundaki herkesten biraz daha aykiri kiziyim işte.

      Bu arada benim aykiriligimin en üst derecesi erkekler ile kaykay sürmemdir.Ortamımın özenilen kiziyim ?

     Bu pis pis sirittiktan sonra milleti etrafina topladi.

" İzleyin olum,bakın o saçlarında neler yapacagim"

      Etrafindakiler duvar oluşturdular,sesler geliyordu ama ne oldugunu anlamadik.Bu bana dogru geliyor ama hiç bakmiyorum,mandanın teki.Saçlarimda bi el hissedip çığlıklarla yerimden firladim.Arkamdaydı.O.Manda.Az.Önce.Neyapmisti.

" Gün geldiginde bu sahneyi sen altımda inlerken tekrarlayacagız "

     Kahkaha atarak bana bakiyordu.Saçlarım,o benim saclarima ?...

     Pislik saçlarima boşalmisti ?!?!?!?!

"Ne yaptin sen gerizekali ?! "

"Saclarini sakin yikama güzelim,bana uğra duşta hallederiz "

" Ananla hallet piç kurusu ! "

-----

"Hey !"

    Omzumda bir el hissettim,başimi kaldirip baktigimda o papatya taci olan kizi gordum.Çok hizlica agzimdaki banti ve ellerimdeki ipleri cekti.Uzun süre biyik problemi yasamayacagim !

"Ah !" Elimin tersiyle gözyaslarimi sildim.Lanet olasi erkekler.Ah ! Ben bir sex objesi degilim,bunu anlamak neden bu kadar zor ki ?! Bazen diyorum,bazen keşke erkek olarak doğsaydım da bunlar hiç olmasaydi diyorum.Kimse bana dokunamasaydi...

BağlanmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin