Siz "Avengers -Boş Yapma -Kulesi Grubu"nu oluşturdunuz.
Siz ;
'Bankamatiğim'
'Amk Lenguiçi'
'Bucky De kim Be?!'
'Lanet Cadoloz'
'Layık Değilsiniz amk'
' Şimşek mcqueen özentisi'
'Son Ok sokucu'
'LPG'li '
'Kızılcık Şerbeti'
'Sinirlendirme*Göt Korkusu aq*'
Adlı kişileri gruba aldınız.
Sen: naber lan?
Bankamatiğim: Bu ne amk? Işsiz misin?
Amk Lenguiçi: Lenguiç!
Son Ok Sokucu: Lan Tony! Hulk gene dönüştü ve mutfağı yerle bir etti.
Bankamatiğim: Neden?
Son Ok Sokucu: Ya SHIELD'DEN birkaç ajan yine Natasha'ya yavşadı. Tabii Nat bunların geleceklerini kopardı ama... neyse lan. Işte bizim Bruce salağı da ordaydı bir anda dönüştü ortalığı yıktı geçti.
Bankamatiğim: peki sen bunlar olurken ne yaptın amk salağı?
Son Ok Sokucu : Hiiiç, sadece turşu yiyip fıstık ezmesi sandviçi yaparak izledim.
Layık Değilsiniz Amk: bu Midgard cihazı neden böyle titreyip ses çıkarıyor?
Bankamatiğim: Mr.Lenguiç ten bile daha teknoloji gerisi bir insan olması sevindirici doğrusu.
Kızılcık Şerbeti: Off. Bu Fury neden hep bu görevleri bana veriyor?
Siz: gene ne verdi tek gözlü unicorn?
Amk Lenguiçi : unicorn?
Siz: tek boynuzlu at.
LPG'li: neden unicorn dedin?
Siz: hadi ama Vision! Senin anlamanı beklerdim en azından!
Cadoloz: Drama yapma aq! Ayrıca sevgilime kızamazsın yoksa en büyük sırrını dökerim ortaya!
Bucky De Kim Be? !: en büyük sır?
Siz: lanet cadı! Senin ağzına tüküreceğim, sana öyle şeyler yaparım ki geceleyin korkudan uyuyamazsın, hatta yaptıklarımı unutmak için kendi hafızanı silersin, o yüzden sus!
Şimşek mcqueen özentisi: Wanda? Bence bana söyle ha?
Siz: Wandacığım senin yerine ben cevap vereceğim, NAH!
Layık Değilsiniz Amk : bir tanrıyı meşgul ediyorsunuz şu an!
Kızılcık Şerbeti : Nicke niye unicorn dedin hala anlamadım?
Siz: Yahu adam şeytan gibi, şeytanların iki tane de boynuzu olur
ya, e bu adamın da tek gözü var, ben de diğer boynuzu olmasa daha uyumlu olut dedim ve sonuç:unicorna benzedi. Jajdbdbjd
Bankamatiğim : sen bir Stark olmasın evlat! Bu gelişmiş espri yeteneği... jsjshdhdjjdn
Kızılcık Şerbeti : lan olm ksjdnbdb
Son Ok Sokucu : şu an turşu yemeyi bıraktım ve resmen seni ayakta alkışlıyorum ajhsbdfbd
Siz: Tony beni evlatlık almazsan olmaz evlatlık al beniiiii!
Sinirlendirme * Göt Korkusu aq *: offf. Sonunda geldim, bu arada ben yokken ne boş yapmışsınız ama unicorn... nabdbdjdjfjf
Layık Değilsiniz Amk : klavyeye mi oturuyorsunuz lan?
Yeşil Atlı Prensim: ona random deniyor aptal kas yığını. -,-
Siz: Loki?!sen guruba nasıl girdin aq?!
Yeşil Atlı Prensim: Ben tanrıyım, ve güçlü bir büyücüyüm. Hatırlatayım dedim.
Amk Lenguiçi : Thor randomu ben bile biliyorum, gülme tepkisi gibi bir şey.
Bucky De kim Be? : Wanda? Bir ara buluşup bir çay içelim mi?
Cadoloz : neden olmasın?
Şimşek mcqueen özentisi : What dedin gülüm?
Layık Değilsiniz Amk : pü sana Steve, Buckyle aynı yaştasınız Bucky bike birini buldu sen bulamadîn!
Amk Lenguiçi : Şook!!!
Son Ok Sokucu : yavaş gel amk Buckysi! Ben onun babası sayılırım benden izin al!
Kızılcık Şerbeti : helal Bucky! Buckynin de başını bağladık sıra sende Steve!
Sinirlendirme * Göt Korkusu aq *: Nat bu senin başının altından mı çıktı lan?!
Kızılcık Şerbeti : sakin ol aq! Bu da ota boka kızıyor.-,-
Siz: Laaaan! Üç haberim var sizeee! Biri süper diğerleri bok gibi! Hangisinden başlayayım?
Amk Lenguiçi : Lenguiç!
Siz: bir sus amk, ota boka Lenguiç!
Sinirlendirme * Göt Korkusu aq *: birinci bok haber?
Siz: Wanda Vision'u terke etmiş, Vision içki içip sarhoş olmuş. Dünyanin içip içip sarhoş olan ilk androidi oldu gerizekalı.
Layık Değilsiniz Amk : ikinci bok haber?
Siz: Pietro kafayı yedi ve bulduğu yerde Buckynin ağzına tükürecek. Ama Wanda ve Visionun sevgilin olduğunu da şimdi Vision terk edilince öğrendi ve Vision'un içkisine Domestos döktü ve şu an Vision'u Tony tamir ediyor.
Amk Lenguiçi : süper haber?
Siz : Tony beni evlatlık aldı, artık bir Starkım!
Şimşek mcqueen özentisi : nazikçe soruyorum, WTF? !
Lenguiç amk: şaşkınım ama yine de lenguiç!
Kızılcık Şerbeti : ?!?!?!!?!??!?!?!?
Sinirlendirme * Göt Korkusu aq * : Tony?!
Son Ok Sokucu : oha amk!
Lenguiç amk: Lenguiç!
Layık Değilsiniz Amk : biri mjöllniri kaldırsa bu kadar şaşırmazfım.( yalan)
Bankamatiğim : Neden bu kadar şaşırdınız? Onu zaten kızım olarak görüuordum, şimdi gerçekten kızım.
Siz: kuduruuun! Artık ben de zengin, komik, egolu bir Stark'ım.
Bankamatiğim : bir de dahi.
Siz: tekrar söylüyorum:kudurun köpekler!
Şimşek mcqueen özentisi : lan Wanda seni gebericem lanet cadı! Androidle sevgili olup ondan ayrılıp metal kollu bir psikopatla sevgili olmak nw demek lan?!?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Whatsapp Ve Avengers'ın Garip Maceraları :') TAMAMLANDI:')
HumorMarvel Karakterlerinile Whatsapp... kim kime dum duma jshsdvbsj