Multi çok tatlı yaaa... neyse buyrun bölüme
↓
↓
Siz: naber Stark olmayanlar?
Kızılcık Şerbeti : Off. Tony sen DNA testi yaptır bence. Hayır bu öz kızın ya da akraban. Başka türlü bu ego olmaaaz!
Bucky De Kim Be?!: ya şu Pietroyu alın başımdan!
Layık Değilsiniz Amk : ne yaptı yine hızlı veled?
Bucky De kim Be? !: lan her gördüğünde bir tane vuruyor sonra da gıcık gıcık'girimidin mi cınım' diyor mal.
Bankamatiğim : ben Pietro'nun tarafındayım.
Amk Lenguiçi : ben Buckynin tarafınfayım!
Bankamatiğim : Neden?
Amk Lenguiçi : çünkü o benim arkadaşım.
Bankamatiğim : ben de öyleydim.
Son Ok Sokucu : yeter amk bu kadar dejavu.
Amk Lenguiçi : Lenguiç!
Siz : burada ciwil war çekmiyiruz kendinize gelin siz Bihter Ziyagilsiniz!
Cadoloz : lan kzksjshsnshdbdbbdbdhdjdjs
Kızılcık Şerbeti : ayben ya ksjnsnsbdbdbsbhsjs
Layık Değilsiniz Amk : Bruce buze yardım et.
Sinirlendirme * Göt Korkusu aq * : Birincisi ne oldu ikincisi sen ve kime yardım edeceğim ve son olarak üçüncüsü neden ben?
Layık Değilsiniz Amk : birincisi karşıdan iki tane afet midgardlı geliyor ikincisi ben ve Lokiye yardım edeceksin son olarak üçüncüsü sen o halde Natashayı tavlayabildiğine göre, voah sen kızları tavlama sanatı doktorasına mı sahipsin yoksa?
Siz: katıksız mal.
Sinirlendirme * Göt Korkusu aq * : dediklerini yutuyirum ama size önerim doğal davranın!
Şimşek mcqueen özentisi : ya Harbiden, Natsaha hadi Tonyde zeka ve para buldun onu anladık, Steve dürüst ve erdemli biri ama bu Lord Doktorada ne buldun aq?!
Amk Lenguiçi : Lenguiç!
Sinirlendirme * Göt Korkusu aq * : wraaaaggğğğhjj
Şimşek mcqueen özentisi : eyvah dönüştü lan bu götü kollamam lazım güvenceye girince gelirim.
Siz: Thor? Ne yaptınız?
Layık Değilsiniz Amk : bu manyak beni bıçakladı!
Son ok Sokucu : ne?! NEDEN BÖYLE BIR ŞEY YAPTIN?!
Yeşil Atlı Prensim : doğal davranın dedi.
Siz: lan olm sjjshshsjsjjsjsjsj
Bankamatiğim: Lan Bruce o kırdığın duvarlar ve tezgah götüne girsin kardeşim.
LPG'li : AVENGERS KULESINI DE YAKARIM ULEEEYYNN!
Bucky De Kim Be? !: al işte içmiş yine amk androidi.
Siz: lan amk LPG'lisi! Içip içip Ebru Gündeş'in Romayı da Yakarım Şarkısını dinleyip avengerse uyarlamak ne demek lan!!?
Son Ok Sokucu : Ya ikidakika tuvalete sıçmaya gittim bi geldim tuvalettekiyle aynı manzara.
Sinirlendirme * Göt Korkusu aq * : sonunda gelsim! Bu arada arkadaşlar bu bizi yine iyi gömdü lan... akjsnsnsnsnnsn
Siz: aynen amk daha yeni fark ettim kajsjsndnnsns
Amk Lenguiçi : Len-
Amk Lenguiçi : Gu-
Amk Lenguiçi : Iç-
Bankamatiğim : Lenguiç, Lenguiç
Siz: (arka fon müziği * Captain Americanın Dostu, Amk ve aq'ların düşmanı, Lenguiç Dünyaya yargı dağıtmaya geliyor! Lenguiç!*) selam kızlar!
Bankamatiğim : Natasha haklı bu kız öz kızım olmalı kajdhdhbdbdb bu espri yeteneği. ..najjsjdnndndnsn
Cadoloz : kaksjdhdhhdhdhdh
Layık Değilsiniz Amk : akksjsjshsjsjjs
Son Ok Sokucu : Lan haykırıyorum ya jajsjsjjsjdjdj
Kızılcık Şerbeti : Off, Steve fena gömüldü! Ksjsjdjbdbdbd
Şimşek mcqueen özentisi : şu an sizi ayakta gülerek alkışlıyorum ve ellrrimle alkış tuttuğum için ataklarımla yazıyirum o derece ksjjsjshshdhdhjd
Pis unicorn: ne yapıyorsunuz lan burda!!
Siz: lan! Sen buaraya nasıl gurdin aq!!?
Pis Unicorn: siktirin gidin lan görevinize!
Amk Lenguiçi : Lenguiç!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Whatsapp Ve Avengers'ın Garip Maceraları :') TAMAMLANDI:')
Hài hướcMarvel Karakterlerinile Whatsapp... kim kime dum duma jshsdvbsj