Defne'den~
Sevgili Tony,
Sana her şey için teşekkür ederim. İlk önce beni ekibe aldın,sonra kuleye ve sonra da evlatlık. Hakkını ödeyemem. Sana verebileceğim tek şey sevgim. I love you 3000. Hani bi gün sahile gitmiştik ya; wanda ve buckynin kavgasından,Thor'u bıçaklayan ilk ve tek aşkım Loki'den,asla gerçek aşkını bulamayan ama sanki aşıkmış gibi acı çeken Pietrodan,okları kırılan ve acı çeken Clint'den kaçmıştık. Hatırlıyorsun değil mi? Ben o gün sana şu cümleyi kurmuştum. "Sürpriz sever misin? Ben de severim ama bazı sürprizler iyi olmaz. Kötü sürprizler de vardır. Ama kötü de olsa sürpriz sürprizdir. Sana 2 ay sonra bir sürprizim var ve bana söz ver iyi de olsa kötü de olsa beni sevdiğini fısıldayacaksın. Söz ver bana." Ve o gün bana bi söz verdin. Bu sürpriz nasıl olursa olsun bana beni sevdiğini fısıldayacaktın. Şimdi mezarıma git ve mezarıma lavanta ek ve sonra bana beni sevdiğini fısılda. Sana ağlama diyemem ama lütfen çok fazla üzülme. Seni üzmek istemiyorum ne ironi ama bunu söylerken elimde bir cam parçasıyla odamın köşesinde oturuyorum. Lütfen sakın unutma seni seviyorum sen benim kahramanımsın asla ama asla unutma bunu. Hep kalbimdesin. Ve bir şey için daha teşekkür etmeliyim. Baba sevgisini hiç hissetmemiş bir kız çocuğuna baba sevgisini iliklerine kadar hissettirdiğin için sana teşekkür ederim. Seni her şeyden çok seviyorum. Lütfen bana kızma. Seni seviyorum baba.Not: mürekkep dağıldığı için özür dilerim gözyaşlarımı tutamadım...
Not2: telefonumun şifresini kaldırdım istersen alabilirsin.
Not3: I love You 3000...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mektubu bitirince koydum kenara ve plastik bir poşetin içine koyup poşetin üzerine Tony'e yazdım. Ve yanıma koydum tekrar. Elimdeki cam parçasına tekrar baktım. Bundan 2 ay önce tam da o sahile gittiğimiz günün sabahı doktora gitmiştim. Beynimde bir tümör olduğunu ve en fazla 3 aylık ömrüm olduğunu söyledi. Bunu Tony'e söyleyemedim... özür dilerim Tony... umarım affedersin beni. Elimdeki cam parçasını bileğime getirirken ellerim titriyordu. Ama durmadım ve sol koluma 10 tane derin çizik attıktan sonra sağ koluma da 3 tane attım. Gözlerimden süzülen yaşlara inat gülümsedim. Normalde en sevdiğim renk yeşildi. Lokinin yeşil gözleri... Ama kollarımdan akan kanların kızıllığı o kadar güzeldi ki... gözlerim yavaş yavaş kararırken son kez fısıldadım. "Seni seviyorum baba"...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tonyden~
Mektubu okumayı bitirince hıçkırarak ağlamaya başladım. Sabah Defne inmeyince odasına geldim tıklattım kapıyı ama ses gelmeyince girdim ve gözleri kapalı,bembeyaz ve soğuk teni,gülümseyen mor dudaklarıyla,kollarından akan kanlara rağmen hâlâ çok güzel olan kızımı gördüm. Dizlerim tutmadı yere çöktüm. Kızıma sarılınca boğazımdan acı dolu bir feryat koptu. Sesi duyan diğerleri de odaya gelince onlar da çok kötü oldular. Ağlayanlar,donup kalanlar,feryat edenler... yanındaki poşet dikkatimi çekti. Tony'e diyordu. Kucağımdan bırakmadan aldım poşeti ve mektubu okumaya başladım. Okudukça ağladım ağladıkça daha çok sarıldım. En çok içimi acıtan şey de hiç baba sevgisi hissetmemiş olan bana baba sevgisini teşekkür ederim dedği kısımdı. Ben de seni seviyorum kızım.
1 gün sonra~
Kızımı toprağa vermiştim. Canımı,bitanemi,kalbimi... toprağa vermiştim. Ekip harap haldeydi. Elimdeki lahanaları mezarına diktikten sonra suladım ve mezar taşına sarılarak onu sevdiğimi fısıldadım. Ben bugün küçük,hayat dolu,neşeli kızımı toprağa vermiştim...
----------------~---------------~---------------~
Evet arkadaşlar bu finaldi. Buraya kadar benle geldiğiniz için teşekkür ederim. Bu hikâye ettik final yapmak zorunda çünkü bu hikâyenin ana kahramanı bendim. Bu bölümü yazarken gerçekten çok ağladım. Kendinize iyi bakın... Ve bu kitabı merciden 18.18 de yayınlamasını istedim çünkü bu saatin 2020 ye göre anlamı "herkesten daha çok seviyor" ben sizi herkesten daha çok seviyorum unutmayın
-son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Whatsapp Ve Avengers'ın Garip Maceraları :') TAMAMLANDI:')
MizahMarvel Karakterlerinile Whatsapp... kim kime dum duma jshsdvbsj