~TANITIM~

28 0 1
                                    

Asena Naz Savun: Ben Asena. Asena Naz Savun teğmenim, Hakkari Çukurca' da görev yapıyorum AL SANCAK timindeyim. 25 yaşındayım bir kız kardeşim var annem emekli muhasebeci babam emekli tır şoförü kardeşim üniversite son sınıfa gidiyor. Bu kadar yani kendimle ilgili söylemem gereken her şeyi söyledim bence.

Yiğit Aslan:Ben Yiğit Aslan özel kuvvet askeriyim Suriye'de görev yapıyorum Kartal timinin komutanıyım 28 yaşındayım rütbem Yüzbaşı bir tane kız kardeşim var annem emekli hemşire babam emekli polis kardeşim üniversite son sınıfa gidiyor. Benden de bu kadar.

Alsancak Timi:

*Emir Türkoğlu:Tim komutanı 28 yaşında rütbesi Yüzbaşı. Lakabı Karayel.

*Fatih Korkmaz:Tim komutan yardımcısı 26 yaşında rütbesi üsteğmen. Lakabı Güçlü. Ağır silah uzmanı.

*Hakan Aydın:Teğmen, 25 yaşında. Lakabı Gölge. İstihbaratçı.

*Murat Çetin:Uzman çavuş, 24 yaşında. Lakabı bombacı. Bomba imha uzmanı.

*Koray Yılmazer:Uzman çavuş, 23 yaşında. Lakabı Kurt. Hafif silah uzmanı.

Kartal Timi:

*Selim Ayışık:Tim komutan yardımcısı, rütbesi üsteğmen, 27 yaşında. Lakabı Dede. Ağır silah uzmanı.

*Uğur Sönmez:Teğmen,26 yaşında. Lakabı Kara. Hafif silah uzmanı.

*Alp Gündoğdu: Teğmen,26 yaşında. Lakabı Zehir. İstihbaratçı.

*Umut Kahraman:Uzman çavuş, 23 yaşında. Lakabı Bozdoğan. Bomba imha uzmanı.

*Ahmet Sağlam:Üst çavuş, 23 yaşında. Lakabı Tilki. Hafif silah uzmanı.



#########################

Kitap baştan yazılıyor ilk yazdıklarım saçma geldi  yâni hayal ettiğim gibi olmadı o yüzden baştan başlıyorum. Bir hatam olursa affola. Bölümler hafta sonları gelecektir. Hepinizi çok çok çok seviyorum şimdiden iyi okumalar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İKİ AŞIK TEK VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin