dapat keputusan ppsr

34 2 0
                                    

Fazira bertanya kepada khaira "kau dapat berape"khaira menjawap "hmmm..."fazira berkata "lek ah aku punye lagi lh down aku dapat 1B 1C 4D "khaira senyum dan berkata "aku dapat 3A 2B 1C"fazira "wah hebat lh tu cikgu mesti bangga an"khaira senyum sahaja tiba tiba cikgu khai muncul "haa!!fazira kamu dapat berapa"fazira menjawap "dapat 1B 1C 4D je.."cikgu berkata "ok lh tu berusaha lagi "khaira melihat dirinya seperti tidak dihirau kan lalu dia mencelah "saya pergi tandas sekejap lh "mereka hanya diam.khaira berlalu pergi tiba² air matanya menyalir cikgu khai dan fazira hanya melihat dia.cikgu khai saja tidak hiraukan khaira sebenarnya cikgu khailah orang pertama tau keputusan ppsr khaira.

Beberape minit selepas menunggu khaira cikgu khai berkata"mana khaira ni fazira pegi tengok dia"fazira menjawap "baik cikgu "dia berlalu pergi sampai saja dia di dalam tandas khaira menarik fazira keluar dari tandas pergi ke kantin khaira berkata "jom balik ah "fazira menjawap "lek ah jumpa cikgu dulu ok"khaira mengangguk nak tak nak.mereka mencari cikgu khai.selepas puas mencari "jumpa pun cikgu khairuddin"fazira berkata."ya kenapa cari cikgu "fazira menjawap "tak saja kami dah nak balik dah "cikgu khai melihat khaira menunduk ke bawah saja dari tadi.cikgu khai berkata "merajuk ke khaira "khaira hanya menggeleng cikgu khai berkata sambil menghulur duit RM20 "ouh lupe plak,nah di hadiah sebab kamu dapat A ppsr kan"khaira gembira lalu berkata "macam mane cikgu tau saya dapat A"cikgu berkata "cikgu dah tengok dulu " mereka berkata serentak "ouh ". Khaira berkata"Saya nak bagi hadiah untuk cikgu "..  cikgu berkata"hadiah ape" .   "Nih "  khaira memberi cikgu sebuah poster bertulis nama cikgu khai..cikgu khai menyucap terima kasih dan mereka pulak.

saya sayang cikgu Where stories live. Discover now