Okei eli tässä nyt on yhdeksäs luku tästä tarinasta. Anteeksi, että tässä on kestänyt, koska on ollut vähän kiireitä. Yritän parhaani mukaan aina tehdä lisää lukuja. Ei hätää tarina ei vielä ole ohi! toivottavasti tykkäätte! hyviä lukuhetkiä, animal-lovergirl kuittaa.
Lilia:
Otamme hevoset tarhasta ja lähdemme ratsastamaan metsään."Kila,suunnitelma?" Kysyn, kun ratsastamme metsää pitkin. "No menemme nyt aluksi puhumaan itse kuningattarelle." Kila sanoo ja nyökkään."Mitä jos se ei toimi?" Valerie kysyy. "No sitten meidän pitää harhauttaa kuningatarta, kun Lilia hakee kirjan!" Kila sanoo. "Ja mistä löydän oikean?" Kysyn." Ette ole tainneet päästä niin pitkälle?" Merida kysyy ja Kila huokaa. "Osa harhauttaa ja osa menee hakemaan kirjan!" Kila sanoo ja nyökkään. "Jos on siis tarve tehdä niin." Sanon, kun nopeutamme tahtia.
Jätämme hevoset metsän laidalle valmiiksi odottamaan sitä, että tulemme takaisin. Lähdemme kävelemään kohti sydäntä.Se on aivan upea. En ole koskaan nähnyt niin isoa linnaa elämäni aikana! Keijusoturit kulkevat sen ympärillä vartioiden paikkaa, kun aurinko paistaa linnaan, joka on varmasti jo satojatuhansia vuosia vanha.
Menemme sillalle, josta ylitetään sinne ja vartijat ovat portilla."Keitä te olette ja mitä teette täällä?!" Toinen vartijoista kysyy ottaen esiin miekkansa.
"Tulimme kutsulla! Minä olen Kila ja olen Helene keijun tytär." Kila sanoo ja vartija laskee miekkansa."Seuratkaa minua." Hän sanoo ja nyökkäämme.
Menemme portista sisään ja toinen vartioista jää portille, kun seuraamme toista.Kävelemme ja keijuja on kaikkialla, kun pääsemme sisään kaikki on niin kaunista. Keijupölyä on kaikkialla ympärillämme saaden paikan vaikuttamaan mukavammalta kuin se oikeasti on.
Keijut saattavat näyttää viattomilta ja hyviltä, mutta he puolustavat kunnolla ja pitävät yhtä keijuina. He pysyvät poissa muiden olentojen tieltä oleskellen omissa oloissaan.Keijut katsovat meitä kiinnostuneina, ja kävelemme varautuneina Kilan ja vartijan perässä.
"Puhutte vain silloin, kun saatte puheenvuoron. Ette keskeytä kuningatarta missään vaiheessa ja pysytte turvaviivan ulkopuolella, jos ette halua kuolla." Vartija sanoo saaden Valerien hätkähtämään, mutta Kila vain nyökkää.
Kun pääsemme sisälle kruunusaliin se on täynnä vartijoita ja kuningatar istuu valtaistuimellaan lukien jotain kääröä.Vartija kumartaa kuningattarelle. "Kuningatar keiju Helenen tytär Kila on täällä." Vartija sanoo ja kuningatar laittaa käärön pois katsoen Kilaa keskittyneenä ja yllättyneenä."Kiitos voit lähteä, voitte kaikki lähteä." Hän sanoo, mikä yllättää minut täysin, kun vartijat poistuvat huoneesta.
"Kila et yleensä käy täällä." Kuningatar sanoo ja Kila astuu askeleen eteenpäin. "Totta." Kila sanoo ja kuningatar lentää aivan Kilan eteen katsoen tätä silmiin, kun Kila ei hätkähdäkään.
"Mitä haluat." Kuningatar enemmän toteaa kuin kysyy, joka saa meidät kaikki hätkähtämään. "Haluamme löytää kadonneen susilauman ja etsiä heistä sen kirjan, jotta löydämme heidät." Kila sanoo kylmänviileästi ja en tajua, miten hän pystyy tuohon, kun kuningatar perääntyy. "Mitä?!" Kuningatar kiljahtaa, joka saa minut yllättymään. "On tulossa sota ja meidän on löydettävä itse demonien kuningas Lucifer, joka voi lopettaa sen. Jos emme löydä niin maailma tuhoutuu." Kila sanoo ja kuningatar hätkähtää."Miten uskallat sanoa sen paholaisen nimen!" Kuningatar sähisee ja hätkähdämme tyttöjen kanssa, kun Kila pysyy kylmänviileänä vieläkin katsoen kuningatarta.
"Pyydän, meidän on löydettävä se lauma!" Sanon astuen eteenpäin, kun kuningatar kääntyy katsomaan minua, ja en irrota katsettani hänestä."Ja mitä minä siitä saan?" Hän kysyy ja hätkähdän. "Mitä haluat?" Kysyn ja Kuningatar katsoo takaisin Kilaan. "En enää ikinä tämän jälkeen halua nähdä ketään teistä. Haluan täyden suojan sodalta, ja lupauksen, että sitä ei tapahdu. Lupauksen siitä, että jos löydätte lauman niin se ei häiritse meitä, eikä astu meidän maallemme." Kuningatar selittää katsoen Kilaa, joka nyökkää. "Suostumme ehtoosi." Kila sanoo ja huokaamme helpotuksesta, kun kuningatar nyökkää."Onnea etsintään." Kuningatar sanoo, ja lähdemme ulos kruunusalista.
"Mihin nyt?" Valerie kysyy. "Kirjastoon seuratkaa minua." Kila sanoo. Lähdemme seuraamaan Kilaa pitäen varamme, koska meitä selvästi tarkkaillaan.Kun pääsemme kirjastoon Kila sulkee oven ja katsoo meitä. "Merida ja minä jäämme vartioimaan. Te kolme etsikää se kirja!" Kila sanoo ja nyökkään.
Lähdemme tyttöjen kanssa. "Miten me löydetään se täältä?!" Valerie huokaa katsoen ympärille. Kirjasto on todella iso ja Rosa nyökkää. "Jep ei oikeen näytä lupaavalta!" Rosa sanoo ja huokaan. "Me pystytään tähän, kuin kauan voi mennä löytää yksi kirja?!" Sanon ja huokaamme. "Okei Rosa mene sä etsimään susilaumojen osasto. Mä etsin kadonneiden olentojen osaston. Sä Valerie etsit olentojen sijantien osaston." Käsken ja tytöt nyökkäävät.
Katson kirjoja yrittäen etsiä jotain, mutta ei mitään oikeaa löydy. Ei edes lähelle sitä, mitä etsimme. "Täällä!" Rosa huudahtaa ja juoksemme Rosan luokse. "Se on varmasti tämä." Sanon. "Lähdetään!" Käsken ottaen kirjan, kun tytöt katsovat minua ihmetellen."Meidät halutaan pois täältä! Otetaan vain kirja ja häivytään!" Sanon ja lähdemme ovelle, missä Merida ja Kila ovat.
"Hyvä, nyt lähdetään!" Kila sanoo ja nyökkään.
Kun pääsemme hevosten luo lopetamme juoksemisen ja hengähdän. "Me saatiin se!" Valerie hihkaisee ja naurahdan."Vastaus pitäisi olla täällä!" Sanon avaten kirjan ja alkaen selaamaan sivuja, kun löydän sen tekstin.
Lauman olinpaikka:
Lauma asuu keijumetsän lähellä ja se missä sen pitäisi olla, on tyhjää aluetta. Sanotaan, että keijumetsän laidalla on puu, joka on portti sinne minne lauma katosi, mutta kaikki jotka ovat yrittäneen etsiä lauman ovat kadonneet. Heistä ei ole jälkeäkään, mutta keskiyöllä portti aukeaa ja sen kautta pääsee lauman luokse ainakin tämän osaisen tiedon ja arvauksien mukaan. Löytyykö lauma koskaan, vai katoaako vähänkin kiinnostunut heidän mukanaan?!
"Tytöt me lähdemme metsän reunalle!" Sanon ja tytöt kaikki nyökkäävät, kun laitan kirjan kiinni ja laukkuuni säilöön.
Keijujen kuningatar:
Hän ei pidä ulkopuolisista. Hän pitää aina oman kansan elämää tärkeimpänä ja ei tykkää siitä, kun häntä ei totella. Hän ei tee palveluksia ilman vastapalveluksia.
Okei eli tässä nyt oli tämä luku. Toivottavasti tykkäsitte! Kertokaa mielipiteenne rehellisesti, jotta tiedän, miten voin parantaa tätä. Olen myös todella kiitollinen ja yllättynyt, että tästä tykätään ja tätä tarinaa lukee edes jotkut! Kiitos teille, animal-lovergirl kuittaa.
YOU ARE READING
Toinen maailma
FantasyViisi tyttöä ja maailma; maailma täynnä erilaisia olentoja, joita ihmiset eivät näe ja viisi tyttöä, joiden tehtävänä on suojella ja pitää rauhaa tässä maailmassa, joka on aivan ihmisten edessä, mutta piilossa. Toinen maailma kirjasarjan ensimmäine...