Okei eli en tiiä näkyykö se teillä niin kuin se näkyy mulla, mutta jos joku on vähän confused tää on 18 luku ei 20 luku. Mulla se näyttää niin, mutta joo sori, jos se vähän oudoksuttaa toivon kuitenkin, että se ei näkyis teillä. Toivottavasti tykkäätte. Hyviä lukuhetkiä, animal-lovergirl kuittaa.
Kuningas Rafael:
Nousen ylös ja lähden kävelemään ylös vierashuoneita kohti, kun tiedän, että nyt on kiirehdittävä, jos aiomme ehtiä sinne!
Avaan oven ja näen yhden tytöistä toisessa vierashuoneessa. "Kerätkää aseenne, sillä me lähdemme nyt!" Sanon ja tyttö nousee ylös, kun käyn koputtamassa myös toiseen vierashuoneeseen.
"Mikset vain käytää taikaasi ja vie meitä sinne!?" Tytöistä ärsyttävin kysyy ja en voisi jaksaa näitä tyttöjä enään sekuntiakaan, mutta pian ei enää tarvitseksaan." Näet pian." Sanon.
Menemme hevosten luokse ja oma hevoseni tulee luokseni, kun hyppään sen selkään."Meidän on kiirehdittävä!" Huudan, kun lähden laukkaamaan ja tytöt tulevat perässä.
Kun vihdoin pääsemme metsän luokse. Jätämme hevoset sinne. "Molencia de portale mi amorare!"Sanon, kun portaali aukeaa ja kaivan esiin miekkani. "Tulkaa läpi!" Sanon ja juoksen portaalin sisään.Kun päädymme linnan sisälle tytöt hengähtävät.
"Menkää nyt tuhoamaan demoneita ja minä etsin Luciferin!" Käsken ja lähden juoksemaan.
Näen oven isoon saliin ja ovella seisoo kaksi demonia, kun yksi tytöistä hyökkää yhtäkkiä ja alkaa taistelemaan. "Mene jo!" Hän sanoo ja tuhahdan, kun menen ovista sisälle. Näen Luciferin, joka nousee ylös heti, kun hän näkee minut.
"Hei vanha ystäväni!" Sanon virnistäen. "Miten pääsit tänne?!" Lucifer sanoo ottaen esiin miekkansa. "Tulin tänne vanhojen kaunojen takia. Aika selvittää kumpi meistä oikeasti on pahuuden kuningas!" Sanon lentäen kohti Luciferia.
"Minulla ei ole aikaa tälläiseen, joten taidan vain tappaa sinut!" Lucifer sanoo ja naurahdan. "No sinun pitää tehdä se yksin, sillä demonisi eivät nyt pääse tulemaan!" Sanon, kun hän hätkähtää ja hyökkään.
Terä lävistää hänet ja se ei tapa häntä vielä, mutta pian tappaa. "Olen kuolematon ja sinä et koske tyttäreeni ikinä!" Hän karjaisee. "Ja sinä et lähde mihinkään. Eiköhän tyttäresi voi puolustaa itseään nyt ainakin vähän aikaa sillä välin, kun me taistelemme!" Virnistän, kun tiedän, että Lilian äiti on tässä mukana. En ole ikinä nähnyt Luciferia näin heikkona ja se on vain parempi minulle ja prinsessalleni.Lucifer ärähtää ja hyökkää takaisin, kun lennän ylös ja tiedän, että nyt vain prinsessani voi pysäyttää hänet. Tiedän, että hän pystyy siihen!
Lilia:
Tunnen hänen läsnäolonsa linnassa ja kuulen kaaoksen äänet, kun menen ulos ja näen ovellani kaksi demonia."Älä tule ulos!" Toinen sähähtää, kun minulla on vain valkoinen mekko päällä, jonka löysin huoneesta. Se sama mekko, joka on ollut äitini päällä hänen unissaan.
"Minun on mentävä!Olen tuleva johtajanne ja Luciferin tytär ja minun on suojeltava holvia!" Sanon ja demonit hätkähtävät, kun he katsovat toisiaan. "Näyttikö hallitsijamme sinulle holvin?!" Toinen demoneista kysyy, kun nyökkään tietäen, että tästä on apua.
"Ja jos linnassa on tunkeutujia minun on suojeltava holvia! Lisäksi se on turvallisin paikka minulle tällä hetkellä!" Sanon, kun demonit katsovat toisiaan ja sitten väistyvät, kun lähden juoksemaan portaita alas.
YOU ARE READING
Toinen maailma
FantasyViisi tyttöä ja maailma; maailma täynnä erilaisia olentoja, joita ihmiset eivät näe ja viisi tyttöä, joiden tehtävänä on suojella ja pitää rauhaa tässä maailmassa, joka on aivan ihmisten edessä, mutta piilossa. Toinen maailma kirjasarjan ensimmäine...