"Okulun ilk günü"

186 1 0
                                    

 

Okulun ilk günüydü sabahladığım için öküz gibi uyuyordum.Annem geleseye kadar.

"Kalksana geç kalıcan."

"Kalktım zateeen."

"Salak."

Dedi ve kapıyı çarptı.Ayağa kalktım iğrenç okul formasını giydim.Mavi mavi ıyk.Okula gitmek için yola çıktim amk okulu bizim eve çok uzaktı.Seda'yı çağırmak için bayır yukarı çıktım bi an için hiç bitmicek sandım.Seda'ların zili çaldım anam bi baktım Eren geliyor arkadaşlarıyla hemen Seda'ya seslendim.

"Çıktılar"

"Ne,valla mı lan."

"Hadi mal."

Geri zekalı merdivenleri dörtlü beşliinmeye başladı.

"Nerde lan,he gördüm hızlı yürüde yetişek."

Gerizekalının botlarının ipleri birbirine takıldı bu yola bi uçtu amk.

"Ahhahahbahahhahaha hıamına ahahhahahhh"

Diye hayvana bağladım.Yoldan arabayla geçenler bile durup Seda'ya baktılar ayağı kalktı.

"Lan amk bağcıkları,gördümü acaba lan."

"Yok lan çok öndeler, lan amk sabah sabah ahahhhahahahah."

"Lan valla ahahah."

Biz yürümeye devam ettik okula vardığımızda çantaları sınıfa bıraktık.Nöbetçi hoca zorla dışarı çıkardı güneşin altında amele gibi bekle işin yoksa.Aşağı indik Seda Eren'i kesmeye çalışıyordu bende mal mal etrafa bakıyodum.Müdür konuşuyordu mal mal.

"Aha lan tam net görüyom."

"Beleş wifi bulsan bu kadar sevinmessin lan."

"Göremiyomkiğğğ."

Sonunda müdürün konuşması bitti sınıfa yoladılar derse girdik hoca herkese yaz tatilinde ne yaptınız diye sordu.

Birşey diyemediim anneğğğ.Ne diyem tüm gün evde göt büyüttüm mü diyim sıra bana geldi aha boku yedik Seda bana piç piç sırıtırken ayağı kalktım.

"Denize gittim."

"Nereye gittin."

"Ağva'ya hocam."

"Başka birşey yapmadın mı?"

"Hayır." Hoca burnunu kıvırdı amk malı.Yerime oturdum olum çok sıkıldım la zil çaldı sonunda.Biz kantine koşmaya başladık Seda'yla.

"Gelmemişler lan."

"Geliyorlar."

"Amına koyim Sedağğğ."

Beni kantinde mal gibi bırakıp kaçtı mal gelemediler diye üzülüyordu şimdide kaçıyor mal yemin ediyorum mal.Sinirli bir şekilde sınıfa çıktım.

"Ne kaçıyon amk malı"

"Lan mal düştüğümü görmüşse dalga geçer."

"Yav hatırlatma ahahhahah."

"Öküz."

Derslere girdik tüm gün mal mal oturduk amk sıraları hep götüme battı.

"Kanka biz malmıyız?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin