«Βρε, καλώς την μήπως να κεράσουμε και καφεδάκι;» ρώτησε ειρωνικά ο κύριος Ανδρέου.
Πολύ ωραία από τον ηλίθιο στον πανηλίθιο! Ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά με τις καλύτερες προϋποθέσεις.
Η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκε ο Μάρκος με τον Ξεν. «Βρε βρε θα περάσουμε πολύ ωραία φέτος» και προχώρησαν στο τελευταίο θρανίο.
«Κι εσείς κύριοι για καφεδάκι ήρθατε;»
«Ε συγνώμη ε-εγώ είμαι καινούργια εδώ..», είπα, «έψαχνα να βρω την τάξη» τραύλισα κοκκινίζοντας παρακαλώντας να γίνει πιστευτή η δικαιολογία μου.
Τι να του έλεγα ότι δέχθηκα λεκτική επίθεση από έναν μπουμπουνοκέφαλο; Σιγά να μη με πίστευε. Κοιτώντας τον καλύτερα διαπίστωσα ότι ήταν πολύ μικρός για να είναι καθηγητής πρέπει να ήταν γύρω στα τριάντα και με ωραία γαλανά μάτια και φαρδιές πλάτες.
Μα τι σκατά όλα τα μοντέλα σ' αυτό το σχολείο μαζεύτηκαν;
«Πως σε λένε παιδί μου;»
«Ε...Ελένη Νικολάου κύριε» επανέλαβα.
«Παιδιά καλωσορίστε την καινούργια μαθήτρια και φρόντισε να μην αργήσεις άλλη φορά.»
«Σας ευχαριστώ πολύ» ψέλλισα.
Κοιτούσα που θα μπορούσα να καθίσω είδα το τελευταίο θρανίο άδειο και κατευθύνθηκα προς τα εκεί.
«Μπορείς να καθίσεις μαζί μου». Μου είπε μία όμορφη κοπέλα χαμογελώντας μου εγκάρδια.
Πήγα και κάθισα μαζί της. «Είμαι η Αιμιλία» ψιθύρισε και έπειτα από παρατήρηση του στριμμένου καθηγητή δεν ξανά μιλήσαμε.
Καθ όλη τη διάρκεια του μαθήματος μας έδινε συμβουλές και μας ανέλυε τι να περιμένουμε σε όλη την σχολική χρονιά στο μάθημα του.
Επιτέλους χτύπησε το κουδούνι για να βγούμε έξω.
«Θέλεις να γνωρίσεις την παρέα μου;» με ρώτησε με θάρρος η Αιμιλία.
Μου φάνηκε καλή κοπέλα και όμορφη έχουμε σχεδόν το ίδιο ύψος όμως είμαστε τόσο διαφορετικές. Εκείνη έχει ένα μοντέρνο κοντό καρέ, τα μαλλιά της είναι ξανθά και φτάνουν ως τους ώμους της και τα καστανά μάτια της συμπληρώνουν έναν όμορφο και γλυκό πρόσωπο.
Τα ρούχα της φαίνονται μοντέρνα όχι σαν τα δικά μου τα άχαρα φαρδιά σύνολα που φοράω. Δεν νοιάζομαι ποτέ για την εμφάνιση μου όσο κι αν προσπάθησε η μάνα μου να με εντάξει στο νεανικό και μοντέρνο στυλ, ποτέ δε μου άρεσε να ντύνομαι σα κοκέτα.
YOU ARE READING
Καρδιοχτύπια στα θρανία
Teen FictionΣτο πρώτο κεφάλαιο! ©2019 Όλα τα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα