multimedya DENİZ SU KAPLAN
Sabah lanet alarmın sesiyle uyandım .Banyoya girip rutin işlerimi yaptım.çıkınca bunları giydim;
Saçım, ayakkabım fotoğraftaki gibi.Sonra watshap' a girip guruba baktım;
CELAL:GÜNAYDIN
UTKU:HİÇ gün aymamış gibi duruyor.
IRMAK: iYİ akşamlar😒
BEN: alarmdan, okuldan,çantadan kısaca her şeyden nefret ediyorum kulaklığım hariç .
CELAL:2 dk için de parkta olmayanı okulda rezil ederim.
BEN: Tamam abi sen ne istersen.
Odamdan çıkıp aşağıya indim. evde hiç kimse yoktu annem şirkete gidecekti babamla kardeşimse okula daha erken gidiyor. Korede yaşıyorum ve mutluyum buraya ilk geldiğimizde UTKU:S*K*Y*M SİZİN KORENİZİ DEMİŞTİ ama o da alışyı buraya . 5 dk sonra parktaydım herkes orada beni bekliyordu .
CELAL: 3dk geciktin siber zorba .dedi.
bana kızınca SİBER ZORBA der . normalken takma adım SIRIK . herkesin takma adı var . mesela UTKU onunki RONALDO bunu biz bulmadık kendi öyle dedi.CELAL onunki korede çok garip ama CELALİ RUMİ ve bunu küçükken sosyal öğretmeni bulmuştu.IRMAK piskopat kuzucuk. ve okula vardık zaten yakındı .
okula girince sırlara geçtik ve oturduk ben Irmak la Celal de UTKUYLA OTURUYORDU.1. ders bittiğinde direk kantine gittik . ben normalde IRMAKLA yerdim çikolatamı ama ona küsmüştüm bana beyaz çikolata vermedi.😢o yüzden Utkuya verdim .
okul çıkışı cafe ye gidicektik.eve gidip üstümü değiştirdim . kardeşim gelmişti ve Irmağın kardeşi vardı evde . onları evi dağıltmamaları için tembihledim. ve çıktım cafe de sadece ben vardım daha gelmemişlerdi direk sahaya geçip oynamaya başladım ve kulaklığımı takıp müzik dinedim.
Bir kaç dakika sonra geldiler ve geçip oturduk.Utku off layıp duruyordu bende dayanamayıp ne oldu dedim."sorma başıma gelmeyen kalmadı min soo burada "dedi . Min soo onun kız arkadaşıydı ama Utku ayrılmak istiyordu.bende plan yaptım ve onlara söyledim . Utku tamam dedi ve başladık Utku gidip min soo nun yanına oturdu . biraz konuştuktan sonra bana artık gelebilirsin diye mesaj attı . tek sorun benim hala sinirlenmemiş olmam sinirlenince gittim ve sinirli bir sesle "Utku senin burada ne işin var hem de bu kızla "dedim.kız tabi sinirlendi ve "öyle olsun Utku bey bir daha yanıma yaklaşma " dedi ve cafe yi terk etti.biz güldük eğlendik .D-C oynadık ama sürekli gülüyoruz biri dışarıdan baksa kesinlikle cafe yi terk eder . oyunu oynarke yan masa da maskeli 9 kişi vardı ve sürekli bize bakıp birşeyler konuşuyorlardı ama biz hala gülmeye devam ediyorduk.
çok kısa oldu ama akşam olduğu için uyumam lazım sonuçta ben uykusuz yaşayamam.
1 gün sonra geldi ama fotoğrafta bir sorun çıktı onu halletmek için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP ile hayal et
Fanfictionilk kitabım . STRAY KİDS, BTS,NCT,ATEEZ,BLACK PİNK, SHİNEE GİBİBİRSÜRÜ GRUP OLUCAK VE AYNI ZAMAN DA JYP NİN YENİ GRUBUNU KURUCAKLAR . TÜM BİLGİLERİ DAHA İYİ ÖĞRENMEK İÇİN BU KİTABI OKUYUN.